Forfatter Emne: SørenPind var til møde i Bilderberg - Og skælder efterfølgende "højrefløjen" ud.  (Læst 1336 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Det er så åbenlyst at han har fået ny inspiration. Ligesom Dongs chef  Anders Eldrup og Bjarne Corydon.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Du tror på mange konspirationsteorier.

Søren Pind virker ærlig, så han kommer nogen gange til at sige noget, som ikke er lige velset.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: SørenPind er en vatpi..nd!
« Svar #2 Dato: August 28, 2016, 07:07:37 am »
Søren Pind skal nok nå at blive alt det, han ønsker sig. Med kors og bånd og stjerner på....
Han får jo masser af støtte nu - også fra Anklageren og lumre-Carlo; de har jo fælles sag, nemlig at fortælle alle, der gider høre på det, at det er de høøøiiireorienterede, der er tidens store trussel, og at vi der advarer mod islam "går terroristernes ærinde!"

Islam er jo ufarlig og fredelig. Og hvis en muslim endelig gør noget slemt, så har det iiiingenting med islam at gøre, og hvis nu det kan bevises at det var en muslim (der oven i købet råbte 'Allahu Akbar') , så var han bestemt ikke rigtig muslim.

Det er sgu godt fundet på, ikke?
« Senest Redigeret: August 28, 2016, 12:45:27 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Stedfortræderen

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 28, 2016, 07:45:24 am »
DerRudi:
Citér
Islam er jo ufarlig og fredelig. Og hvis en muslim endelig gør noget slemt, så har det iiiingenting med islam at gøre, og hvis nu det kan bevises at det var en muslim (der oven i købet råbte 'Allahu Akbar' , så var han bestemt ikke rigtig muslim.)

Jo, hvis man kunne helgardere på den måde i fodbold-tips, havde jeg været mangemillionær for længst.

Anklageren

• Gæst
Nu er det jo langtfra altid, at Søren Pinds udtalelser er vand på min mølle.

Det er ikke mit parti - og det bliver det heller aldrig.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 28, 2016, 10:00:09 am »
"Lumre-Carlo"? Hvorfor nu det?

Islam er jo ufarlig og fredelig. Og hvis en muslim endelig gør noget slemt, så har det iiiingenting med islam at gøre, og hvis nu det kan bevises at det var en muslim (der oven i købet råbte 'Allahu Akbar' , så var han bestemt ikke rigtig muslim.

Det har jeg aldrig skrevet. Tværtimod, at det som muslimer gør muslimsk, ligesom det som kristne gør, er kristent.

F eks når muslimer terroriserer et boligkvarter med knallertkørsel på gangarealerne, med et hoverende udtry i deres store grimme fjæs. Så er det muslimsk at terrorisere et boligkvarter med knallertkørsel på gangarealerne.

Så simpelt er det.

Når vi konstaterer at de ti byer i verden, der har den højeste mordrate, er kristne, slutter vi at det er kristent at myrde. Yderst simpelt.
Du får ret og jeg får fred!

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Du tror på mange konspirationsteorier.

Søren Pind virker ærlig, så han kommer nogen gange til at sige noget, som ikke er lige velset.

Jeg vil ikke mene jeg tror på konspirationsteorier. Jeg vil da gerne høre hvad denne Bilder-Pind-Teori går ud på, for jeg ved ikke andet end at Pind har været i "pænt" selskab?
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 28, 2016, 10:07:19 pm »
"Lumre-Carlo"? Hvorfor nu det?

Islam er jo ufarlig og fredelig. Og hvis en muslim endelig gør noget slemt, så har det iiiingenting med islam at gøre, og hvis nu det kan bevises at det var en muslim (der oven i købet råbte 'Allahu Akbar' , så var han bestemt ikke rigtig muslim.

Det har jeg aldrig skrevet. Tværtimod, at det som muslimer gør muslimsk, ligesom det som kristne gør, er kristent.

F eks når muslimer terroriserer et boligkvarter med knallertkørsel på gangarealerne, med et hoverende udtry i deres store grimme fjæs. Så er det muslimsk at terrorisere et boligkvarter med knallertkørsel på gangarealerne.

Så simpelt er det.

Når vi konstaterer at de ti byer i verden, der har den højeste mordrate, er kristne, slutter vi at det er kristent at myrde. Yderst simpelt.

Dette gælder vel her i landet Carlo og ikke hvad der sker i et og andet mellemamerikansk land - hvad rager det mig hvor mange som bliver dræbt i Honduras eller Mexico eller Guatemala. Hvad er simpelt i din filosofi ?? :yess: :yes:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Pind og Bilderberg. Hvad er hans agenda?
« Svar #8 Dato: August 30, 2016, 12:42:41 am »
Jeg har længe kæmpet imod Bilderberg, da jeg mener at det er en udemokratisk og farlig sammenslutning. Der er ingen parlamentarisk kontrol med, hvad politikerne foretager sig på Bilderberg - og det er jo ret åbenlyst, at der flere gange er foregået skumle studehandler og aftaler på Bilderberg. CoryDONG-sagen skreg til himlen, for kun en blindebuk var vel i tvivl om, at der foregik noget fordækt dér, da Corydon var på Bilderberg sammen med bl.a. Goldman Sachs og DONG! Ja, i dag er CoryDONG jo ansat hos...ja, Goldman Sachs. Vildt korrupt!

Det jeg bemærkede angående Pind´s tilstedeværelse på Bilderberg er, at kort efter han kom hjem, kørte han straks en agenda om at stramme loven for politisk vold og vold mod embedsmænd og funktionærer/statsansatte. Jeg skrev en mail til Pind, hvor jeg brokkede mig lidt over, at han og politikerne altid udnytter enhver lejlighed til at stramme lovgivningen, når politikere og magthavere bliver overfaldet - mens de er meget langsommere til at stramme loven, når det er det omvendte der er tilfældet. F.eks. når statsansatte (politi o.s.v.) begår overgreb mod den lille mand på gaden. Her er de meget sløve til at reagere. Det ligner altså for mig at se en bevidst agenda, som Pind har gang i, hvor magtforholdet mellem magthavere og borgere skal gøres endnu mere ulige, end det er i forvejen. Og jeg tror, at det er en agenda, som Pind havde med fra Bilderberg!