Forfatter Emne: Danmark trues på islam-video  (Læst 2375 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Danmark trues på islam-video
« Svar #15 Dato: August 24, 2016, 10:07:30 pm »
Men hvorfor skal vi i det hele taget acceptere, at vi har denne slags elementer i bland os, hvorfor sætter vi ikke hjemmeværnet med specielt uddannede borgerværn ind og får smidt (indfanget) dette kryb ud - (Gælder for mit vedkommende hele EU).
Hvorfor skal vi finde os i dette islamistiske uvæsen, hvorfor accepterer vi disse gedeskæggede brøleaber = imamer.
Hvorfor tillader vi Hizb ut-Tahrir her i landet, men ikke giver dem et los i r**** og retur til Palæstina
Hvorfor tillader vi i det hele taget islam her? - Vi skal gøre som de gør i Ungarn og Slovakiet = Ingen muslimske flygtninge.
Hvorfor kan vore præster ikke stå op i kirkerne og sige noget af samme skuffe men mod islam - Ja jeg ?? bare
Hvorfor skal vi bare ligge ned og sige bebe??
Nix - ønsker præsterne starter prædiken MOD islam, advarer mod islam, oplyser om faren ved islam, og i det hele taget opfordre til modstand mod islam NU :MG_229:
Og så en mere handlekraftig regering end den nuværende eller en evt S-do, for der er s** ingen nos*** i nogen af dem. :vampire:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

joJO

• Gæst
« Svar #16 Dato: August 24, 2016, 10:27:06 pm »
Men hvorfor skal vi i det hele taget acceptere, at vi har denne slags elementer i bland os, hvorfor sætter vi ikke hjemmeværnet med specielt uddannede borgerværn ind og får smidt (indfanget) dette kryb ud - (Gælder for mit vedkommende hele EU).
Hvorfor skal vi finde os i dette islamistiske uvæsen, hvorfor accepterer vi disse gedeskæggede brøleaber = imamer.
Hvorfor tillader vi Hizb ut-Tahrir her i landet, men ikke giver dem et los i r**** og retur til Palæstina
Hvorfor tillader vi i det hele taget islam her? - Vi skal gøre som de gør i Ungarn og Slovakiet = Ingen muslimske flygtninge.
Hvorfor kan vore præster ikke stå op i kirkerne og sige noget af samme skuffe men mod islam - Ja jeg ?? bare
Hvorfor skal vi bare ligge ned og sige bebe??
Nix - ønsker præsterne starter prædiken MOD islam, advarer mod islam, oplyser om faren ved islam, og i det hele taget opfordre til modstand mod islam NU :MG_229:
Og så en mere handlekraftig regering end den nuværende eller en evt S-do, for der er s** ingen nos*** i nogen af dem. :vampire:

Nu ved jeg pludseligt hvorfor jeg ikke vil blive gammelt.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: August 24, 2016, 11:38:48 pm »
Vi har religionsfrihed her i landet - eller skal vi skrotte Grundloven, som nogle åbenbart ønsker?
I'm a Troll

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    89.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 25, 2016, 12:35:56 am »
Selvfølgelig skal vi da holde øje med de sataner - men hvis vi hyler og skriger og går i flyverskjul - så HAR de idioter jo allerede vundet en halv sejr!

Jeg stoler fuldt og fast på at de folk som står for rigets sikkerhed - og som udstikker et eventuelt trusselsniveau, de HAR tjek på hvad der rører sig.

JEG gider i hvert fald ikke lade min hverdag forpeste af en flok sandal-banditter!

Det er Spitzenklasse indlæg i debatten. Hvorfor skal vi overhovedet bryde hjernen med noget som kun rammer os en gang for hver milliard år.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    89.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: August 25, 2016, 01:05:50 am »
Terroristernes mål er at gøre os bange. Når DerRudi forsøger at gøre os bange, render DerRudi terroristernes ærinde.

Udtalelser som "I en tid, hvor islam åbenlyst truer os med død og destruktion!!".
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    89.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: August 25, 2016, 01:09:49 am »
Vi har religionsfrihed her i landet - ............

Religionsfrihed indebærer retten ti at tro som man vil. OK, men indebærer det så også retten til at gøre som man vil? Tvangsægteskaber, som muslimer udøver 100 %, er det omfattet af religionsfriheden, synes du?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: August 25, 2016, 08:15:57 am »
Vi har religionsfrihed her i landet - eller skal vi skrotte Grundloven, som nogle åbenbart ønsker?

Ja Lunavecchia jeg ved det godt, og det er én af de mange sten jeg graver op,  hver gang jeg får højt blodtryk over muhamzerne og deres opførsel. :cool:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: August 25, 2016, 08:21:05 am »

Postet af: joJO
« Dato: August 24, 2016, 10:27:06 pm »

Indsæt citat
Citér

Korrekt joJO - derfor ser jeg ud som en 25årig - gør noget for andre - kritiser hvor du mener nogen er på galt spor, eller siger / gør noget som strider mod dine etiske regler :music2: :music:

joJO

• Gæst
« Svar #23 Dato: August 25, 2016, 09:13:46 am »

Postet af: joJO
« Dato: August 24, 2016, 10:27:06 pm »

Indsæt citat
Citér

Korrekt joJO - derfor ser jeg ud som en 25årig - gør noget for andre - kritiser hvor du mener nogen er på galt spor, eller siger / gør noget som strider mod dine etiske regler :music2: :music:

Må jeg spørge.
Har du problemer med tastaturet eller øjer, dersom du skriver alt i stort.

Mht. at gøre noget.
Jeg vil i dag melde mig ind i en Muslimsk hjælpe organization for at forbedre integration, hvis der ellers er plads.
Så har jeg besluttede at boykotte Franske vine, og jeg vil prøve at få fat ind en nyere udgave af Kafka.

Jeg får nok at se til i dag, men det jo fint vejr, kroppen fungerer godt og fruen har det lidt bedre i dag, og dette er nok mest vigtigt. o) 

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: August 25, 2016, 10:46:18 am »
joJO

Citér
Må jeg spørge.

Har du problemer med tastaturet eller øjer, dersom du skriver alt i stort.

Nej joJO jeg har ingen problemer med udsigtsposterne - og jeg skriver ikke alt i (med) stort, derimod i SORT for ligesom at indikere (OP) - men irriterer det, så vil jeg lade være. Det tager også lidt tid at korrigere teksterne etc. :JC_hurrah:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: August 25, 2016, 10:50:19 am »
joJO

Citér
Mht. at gøre noget.
Jeg vil i dag melde mig ind i en Muslimsk hjælpe organization for at forbedre integration, hvis der ellers er plads.
Så har jeg besluttede at boykotte Franske vine, og jeg vil prøve at få fat ind en nyere udgave af Kafka.

Hvad med at melde dig ind i en Koh-rahn-skole og lære bogen fra (nu ved jeg hvad a - z er på arabisk) ende til anden? :Laie_27: :Laie_3:

Stedfortræderen

• Gæst
« Svar #26 Dato: August 25, 2016, 11:35:39 am »
Lunavecchia:
Citér

Jeg håber, at de fleste snart har fundet ud af, at islam ikke er slet og ret en tro. Islam er et samfundssyn og en politisk ideologi, og det er en følge af det, alle konflikterne opstår. Islam vil aldrig kunne eksistere på fredelig vis i et samfund, der er demokratisk i vores vestlige forstand.

Derfor er dit spørgsmål tumpet.
Vil du selv afskaffe demokratiet for at gøre plads til islam og sharialoven?

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
Velkommen
« Svar #27 Dato: August 25, 2016, 11:52:11 am »

Citér

Velkommen til - du virker til at være en sand gentleman

Der er langt imellem jer - vi havde en anden 'Gentleman' indtil for nyligt, men han kastede det muslimske tørklæde i ringhjørnet og smuttede.

(Nu ER du vel ikke 'stedfortræder' for den gamle Gent.... - naaaj, vel?)

:almirena_01:
« Senest Redigeret: August 25, 2016, 11:56:29 am af Tørresnoren »
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: August 25, 2016, 12:36:38 pm »
homofaber:
Citér
Det er ikke for at være fræk, men du virker ikke til at vide ret meget om noget som helst. Man ved udmærket, hvor de er og hvem de er for de arbejder faktisk ikke ret skjult. Man kan endda selv opsøge dem. Med hensyn til "syrenkrigerne" er det af en eller anden grund langt overvejende unge piger, der tager af sted, og tager man til Syrien enten som mand eller kvinde, er chancen for at komme hjem meget lille. Og det med, at der skulle være en eller anden IS-kriger blandt flygtninge er også tvivlsomt.

Det er da heller ikke sikkert, jeg gør. Men jeg forsøger dog efter evne at læse og lytte lidt.
"Man" ved udmærket. Mon det er PET, der her kaldes "man" - eller skulle det være muslimen homofaber, der jo konverterede tidligere på året? Jeg gætter på det sidste. Specielt når "man" selv kan opsøge dem.

Citér
Hvis de kommer til Danmark, kan de ikke handle på egen hånd, men har behov for at etablere kontakter, og jeg ved, at det næsten ikke kan gøres uden at det bliver opdaget. Jeg har som sagt oplevet det.
Der kan naturligvis ikke stilles garantier, men der er ikke noget, der tyder på, at jeres snak om soldater og krigere på gaden skulle kunne gøre en forskel. Men det er jo også meget nemt at sidde bag skærmen og komme med den slags forslag, når man er bange.

Nåh, du har oplevet det. Det lyder interessant.
Ønskedrømmen om at dine fjender er bange, deler du med Carlo. Jeg ved, at den ikke går i opfyldelse - og det har I det slemt med.    :sarcastic:

Citér
Hvor har du set, at de gang på gang er optaget af meldinger om højreradikale grupper? De fleste store kommuner har handleplaner for radikaliseret grupper. Det er kun i København, at de har fokus på både islamisk- og højre og venstrerradikalisering. Og selv de exittiltag fokuserer langt overvejende på syrienkrigere. Men der foretaget altså løbende en vurdering af trusselsniveau og hvor den kommer fra.

Det er blevet meddelt bl.a. på DR og TV2 denne sommer, at der er meget fokus på "det højreradikale miljø", ikke mindst i forbindelse med de sociale medier.
Mit indtryk er, at det er noget man gør for at flytte fokus fra islam-truslen.

Jeg synes, at dit indlæg er interessant. Men det er ikke i nogen positiv ånd - det er mere fordi du som muslim måske kan komme til at afsløre noget, jeg gerne vil vide.
Manner, Manner!

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: August 25, 2016, 01:36:29 pm »
Lunavecchia:
Citér

Jeg håber, at de fleste snart har fundet ud af, at islam ikke er slet og ret en tro. Islam er et samfundssyn og en politisk ideologi, og det er en følge af det, alle konflikterne opstår. Islam vil aldrig kunne eksistere på fredelig vis i et samfund, der er demokratisk i vores vestlige forstand.

Derfor er dit spørgsmål tumpet.
Vil du selv afskaffe demokratiet for at gøre plads til islam og sharialoven?

Selv om så også Islam var en ideologi og ikke en religion, har vi ikke tradition for at forbyde ideologier.
Det er tilladt at bekende sig til kommunismen, ligesom vi også tolererer, at der er folk, der bekender sig til nazismen, på trods af erfaringer med, hvad der sker, hvis enten nazister eller kommunister får magten.
Så er det slut med demokratiet, og modstandere af regimet spærres inde eller det, der er værre.
I'm a Troll