........................................., hvad det vil sige at være en ordentlig og civiliceret samfundsborger.
Vi ved ikke hvem det er, men muhammedanere er glade for at smide med sten. Så det skal ikke undre.
Måske forældrene til det yngel der render rundt skulle se at komme ud af starthullerne.
Hvorfor ???
Aner det ikke. Der sker 170 000 dødsfald i verden hver dag. Hvorfor dette dødsfald skulle være specielt, forstår jeg ikke.
Anti-rød: Principielt er jeg selvfølgelig enig med dig. Omvendt må man nødvendigvis anlægge et pragmatisk syn på sagen.Drejer det sig om muhammedanerforældre til uvorne møgunger, så har de opdraget deres drenge til at se piger som af mindre værd end dem selv. Pigen er 2. rangs (hvad f....er meningen)Jeg har også hørt at nogen enlige mødre ikke kan kontrollere deres teenage drenge.Endelig kan vi se opdragelsen hjemmefra ikke svinger som jeg mener den burde, og velsagtens også det du mener.Lægger vi sammen er resultatet, vold og ballade, uhæmmet druk hvor unge skal køres til udpumpning, hærværk osv osv.Det er da noget af en pærevælling du der har skrevet.
Forstår ikke lige dit svar - er det blot henkastet for at fylde????????????
Citat fra: ak31 efter August 21, 2016, 09:50:00 pmJeg kunne skrive en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang afhandling, men den ville du så aldrig godtage.Det er set før. Du kunne også bare erkende at du ikke lige læste indlægget ordentligt.
Jeg kunne skrive en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang afhandling, men den ville du så aldrig godtage.Det er set før.
Hvorfor er det lige, at du ikke kan finde ud af at bruge citatfunktionen ordentligt?
Var det ikke også noget med at du frarådede nogle canadiske venner at komme til Daqnmark på grund af terrror?
Det giver ikke mening at citere, hvis du fjerner navnet på den du citerer!Man kan godt fjerne overflødig tekst fra citatet, uden at fjerne den man citerer.
Citat fra: El_Nino efter August 21, 2016, 07:16:18 pmForstår ikke lige dit svar - er det blot henkastet for at fylde???????????? Nu var mit spørgsmål mere målrettet end alt det fyld som du har henkastet her.
Sharia/...../..... burde klikke på dette i sin profil.
Citat fra: Me efter August 21, 2016, 01:55:50 pmSharia/...../..... burde klikke på dette i sin profil. Gør hvad du lyster mærkelig muslim?