Forfatter Emne: Kronprins Frederik  (Læst 1216 gange)

joJO

• Gæst
Kronprins Frederik
« Dato: August 21, 2016, 09:47:22 am »
Vores verdens turist på første klasse har været bland almindige mennesker at det har været et dårligt oplevelse mener han.
Og han har klaget over den måde man har planlags hans færden i trafikken mens i Rio og oveni købet på arbejde, føj

Jeg har sku aldrig oplivet noget hurtigt og efficient bykørsel med store stævner, eller når kongefamilien var i byen og lukkede hele den indre by.
Sikker en konge vi får

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=72937;ty=ct;EASLink=http://www.avisen.dk/kronprins-frederik-ol-burde-have-vaeret-planlagt-bed_402168.aspx?redir=eniro&utm_campaign=eniro&utm_medium=Eniro&utm_source=eniro

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Kronprins Frederik
« Svar #1 Dato: August 21, 2016, 10:20:16 am »
Jeg synes at du klarer det ganske fint med at skrive dansk, trods din ikke-danske baggrund - men du er dælendulme dårlig til at forstå det som du læser!

Prøv igen - Frederik brokker sig da ikke over noget som helst omkring sin egne oplevelser i Rio - men over den generelle logistik omkring stævnet.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
poor Jojo-
« Svar #2 Dato: August 21, 2016, 01:36:40 pm »
Betyder det så at Jojo bliver hængt til tørre?   :girl_sad: :girl_sigh:
« Senest Redigeret: August 21, 2016, 01:42:03 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline annella

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 21, 2016, 03:08:53 pm »
Jeg synes at du klarer det ganske fint med at skrive dansk, trods din ikke-danske baggrund - men du er dælendulme dårlig til at forstå det som du læser!

Prøv igen - Frederik brokker sig da ikke over noget som helst omkring sin egne oplevelser i Rio - men over den generelle logistik omkring stævnet.

Kronprins Frederik er medlem af IOC, så burde han være kommet med forslag om en bedre logistik.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 21, 2016, 03:21:40 pm »

Kronprins Frederik er medlem af IOC, så burde han være kommet med forslag om en bedre logistik.

Du har vist heller ikke læst artiklen.
Her kan man netop læse, at man har fået kyndig vejledning. Ganske vist ikke fra Kronprinsen, men fra "erfarne folk i Lausanne assisteret af IOC-medlemmer."
I'm a Troll

Tørresnoren

• Gæst
Sv: poor Jojo-
« Svar #5 Dato: August 21, 2016, 05:16:54 pm »

Nej, det er ikke min stil.

Man kan smide våde klude på mig - man kan have en klemme på mig - og man kan sige at jeg vist snart skal stramme mig lidt op.

Men det er aldrig op til en tørresnor, selv at bestemme hvad der bliver hængt til tørre på den.

joJO

• Gæst
Sv: poor Jojo-
« Svar #6 Dato: August 21, 2016, 05:32:21 pm »

Anna, du og også tørresnoren har ret, det er mig som klokkede i sagen med ikke at læse, men at konkludere.
Det gik lidt stærk, hvor jeg ellers pleje at læse grundigt.

Heldigt for alle var der et frisk pust ude på golfbanen så jeg blev godt og grundigt tørt.
Jeg synes faktisk at det er blevet til en godt skik at skrive "hængt til tørre" når en ikke har sat sig ind i sagen og bare skriver noget som her i mit tilfælde.
Flot klaret kære venner, fortjent afklapsning og bliv endeligt ved ,o)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
En klemme på snoren,
« Svar #7 Dato: August 21, 2016, 05:42:11 pm »

Nej, det er ikke min stil.

Man kan smide våde klude på mig - man kan have en klemme på mig - og man kan sige at jeg vist snart skal stramme mig lidt op.

Men det er aldrig op til en tørresnor, selv at bestemme hvad der bliver hængt til tørre på den.

En selvstrammende tørresnor, DET må være det næste- Alle tiders,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)