Forfatter Emne: Ikke vestlig indvandring VIL føre til fattigdom  (Læst 2254 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
Ikke vestlig indvandring VIL føre til fattigdom
« Dato: Juli 10, 2012, 07:04:12 pm »
Jeg har endnu ikke set en, der kan argumentere imod Morten Uhrskov Jensen, han har simpelthen al sagkundskab på sin side. Desværre, for det ville godt hvis han var forkert på den.

Læs Morten Uhrskovs blog:

http://blogs.jp.dk/setfrahoejre
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Ikke vestlig indvandring VIL føre til fattigdom
« Svar #1 Dato: Juli 10, 2012, 07:39:50 pm »
Jeg vil godt sige, at Uhrskov kan have visse pointer, men det meste af hans konklusion sker på baggrund af pisa og pisa kan ikke sige ret meget om en gruppe bliver en fordel eller en udgift for samfundet. Den eneste "måling" er at se på det reelle resultat. Man har haft den samme diskussion med danske børn ift. placeringen på pisa-skalaen, men sammenlignede man med andre lande klarede de unge sig bedre i uddannelsessystemet og på arbejdet.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #2 Dato: Juli 10, 2012, 10:57:21 pm »
Noget andet er at der slet ikke er nødvendigt med PISA undersøgelser, fordi alle ved jo udemærket godt at den er gal .

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2012, 04:13:32 pm »
Noget andet er at der slet ikke er nødvendigt med PISA undersøgelser, fordi alle ved jo udemærket godt at den er gal .

Ja, en god retstavningsordbog er f.eks. langt bedre, hvis man ikke ved, hvordan man staver til udmærket. :)

Kom nu, PU, start på en frisk, læg den gamle, useriøse PU væk og find den seriøse PU frem. :)
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2012, 07:20:43 pm »
Jeg har faktisk aldrig været perfekt sprogligt, det håber jeg at folk kan bære over med. Som du er bekendt med, så understøtter PISA undersøgelserne og SAT scoren så glimrende påstanden om de forskellige racers IQ.

Men selvom det i følge din påstand går useriøst, så er det alligevel dig, som har et forklaringsproblem, hvis du er uenig med at de ikke-vestlige fører til fattigdom. Så hvordan synes du selv det går?  ;)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 12, 2012, 07:14:22 pm »
Jeg har faktisk aldrig været perfekt sprogligt, det håber jeg at folk kan bære over med. Som du er bekendt med, så understøtter PISA undersøgelserne og SAT scoren så glimrende påstanden om de forskellige racers IQ.
Nej, der er ingen sammenhæng mellem de test og iq.
Citér
Men selvom det i følge din påstand går useriøst, så er det alligevel dig, som har et forklaringsproblem, hvis du er uenig med at de ikke-vestlige fører til fattigdom. Så hvordan synes du selv det går?  ;)
At påstå, at ikke-vestlig indvandring fører til fattigdom, er en useriøs påstand - der har været indvandring siden 60'erne, og levestandarden er faktisk kanongod i Danmark.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #6 Dato: Juli 12, 2012, 09:53:26 pm »
Negre scorer elendigt i SAT og også i IQ tests. Det er et faktum, du ikke kan afvise. Latinoer klarer sig en smule bedre. Hvide ganske godt. Østasiater bedst. Du er ikke bare på tynd is, du ligger allerede og raller i det iskolde vand. :)

Hvad er det lige at ikke vestlige indvandrere har bidraget med, sådan gennemsnitligt set? Har de haft høje uddannelser?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 12, 2012, 11:11:55 pm »
Ja, en god retstavningsordbog er f.eks. langt bedre, hvis man ikke ved, hvordan man staver til udmærket. :)

I Norge gør de noget for at integrere den slags:

http://nyenyheter.com/2012/07/tilbyr-norskkurs-for-rasister-og-islamhatere/

Citér
Tilbyr norskkurs for rasister og islamhatere

Etter et lengre studium av debatter på norske nettaviser har Undervisningsdepartementet satt av midler til gratis norskopplæring for rasister og islamhatere. Kurset skal ta for seg korrekt grammatikk, rettskriving og bruk av utropstegn og store bokstaver.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #8 Dato: September 18, 2012, 10:24:10 pm »
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle sider med kritik af Uhrskov, som er solid, jeg tror det ikke.

Det er meget nemmere bare at ignorere stodderen.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 13, 2012, 09:07:20 pm »
Befolkningerne rundt omkring er ved at være trætte af især den islamiske indvandring

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-60063518:fremmedhadet-i-tyskland-vokser.html

Citér
Fremmedhadet i Tyskland vokser markant - det viser en undersøgelse, der er offentliggjort i dag.

I Sverige peger alle prognoser på øget tilslutning til Sverigesdemokraterne.

Overalt giver muslimer anledning til konflikter med de oprindelige befolkninger.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.