Forfatter Emne: Dreng reddet fra at blive smadret  (Læst 2344 gange)

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Overfaldshistorien var opdigtet.
« Svar #30 Dato: August 12, 2016, 10:15:18 pm »
Nu er det kommet frem, at drengen var fuld af løgn.
Han opdigtede overfaldet for at dække  over, at han havde tabt sin mobiltelefon.

http://www.bt.dk/krimi/13-aarig-blev-alligevel-ikke-overfaldet-af-tre-maend-derfor-opdigtede-han-roeveriet

Det gør jo nogen af kommentarerne helt til grin. Måske er det en af deres egne børn?

Lad os bare være glade for, at det var politiet, der tog sig af sagen, og ikke El Ninos bevæbnede borgerværn.

---------- og som jeg hele tiden har skrevet om herinde - opret så de bevæbnede borgerværn (med skyderet) - Politiet kan jo ikke være over det hele, men lokale grupper KAN når der er oprettet telefonkæder med GPS, sp kan disse lokale militser være på pletten med kort varsel :to_keep_order: :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Perfekte syndebukke
« Svar #31 Dato: August 12, 2016, 10:45:37 pm »
Lad os bare være glade for, at det var politiet, der tog sig af sagen, og ikke El Ninos bevæbnede borgerværn.

Drengen er kvik nok til at regne ud, at hvis nogen sætter spørgsmålstegn ved, om det nu kan være rigtigt, at han blev overfaldet af Mellemøstlige typer - så vil de få læst og påskrevet af ophidsede islamkritikere som Aase Daneskov.

Drengen kan have været bange for sin far, og derfor fostret en plan om at rette vreden derhen, hvor hans far plejer at blive ophidset (så han glemmer alt om mobilen).

Det er ikke normalt at gå så vidt for at dække over tabet af en telefon.

Har I lagt mærke til, at der er hele fem, som har liket det "falske" oplæg af Aase Daneskov?
« Senest Redigeret: August 12, 2016, 10:47:32 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Overfaldshistorien var opdigtet.
« Svar #32 Dato: August 12, 2016, 10:47:17 pm »

Lige min tanke.

Jeg erindrer en sag for en del år siden, hvor nogle mænd havde hørt noget om, at en eller anden vistnok havde forgrebet sig på et barn, og da de havde drukket sig mod til, opsøgte de vedkommende og slog ham ihjel.

Dn nu afdøde mand havde i øvrigt aldrig forgrebet sig på hverken det ene eller det andet barn.
I'm a Troll

Aase Daneskov

• Gæst
Sv: ..fra den "ophidsede"
« Svar #33 Dato: August 13, 2016, 10:01:01 am »
Anklageren:
Citér
Drengen er kvik nok til at regne ud, at hvis nogen sætter spørgsmålstegn ved, om det nu kan være rigtigt, at han blev overfaldet af Mellemøstlige typer - så vil de få læst og påskrevet af ophidsede islamkritikere som Aase Daneskov.

"Ophidsede"...? Er det en slags Din-debatkode for "en, der ikke er enig med Anklageren & følge" ?
Kan du nævne et indlæg af mig, hvor jeg virker uligevægtig, "ophidset" eller ukontrolleret vred?

Citér
Har I lagt mærke til, at der er hele fem, som har liket det "falske" oplæg af Aase Daneskov?

"Det falske" i mit oplæg kan jo spores direkte tilbage til drengen, ikke?
Som viderebringes af BT.
Som - det er korrekt - viderebringes af mig, hvilket jeg beklager, men jeg kan ikke se, at jeg havde nogen speciel grund til at tro, at lige dette tilfælde var en "and" (der er jo mange andre og sande.)

I det mindste har jeg da ikke bevidst skrevet noget, der er usandt eller ikke har fundet sted. Det er mere end man kan sige om flere af dine venner herinde. Jeg er blot blevet  beskyldt for det - og det er noget helt andet!   :brunette:

PS! HOV, Anklager, du affyrer minsandten selv en grim usandhed: Du skriver, at der er "hele fem, der har liket" det falske oplæg fra Aase.."
Kig igen, når du vågner. INGEN har liket det jeg skrev om drengen, der løj om busturen.

Mit oplæg er jo om en helt anden historie, nemlig ham der blev reddet fra at blive smadret af indvandrerdrenge af en billist fra Rungsted! Det er DET fem andre har liket!
Ups ups, Anklager - man skal passe på med at kalde andre falske, ikke også?

« Senest Redigeret: August 13, 2016, 11:02:26 am af Aase Daneskov »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Perfekte syndebukke
« Svar #34 Dato: August 13, 2016, 11:11:22 am »

Ups, det er altså ikke oplægget der er falsk. Det er historien i en post længere nede - om drengen ved busstoppestedet.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: ..fra den "ophidsede"
« Svar #35 Dato: August 13, 2016, 03:30:36 pm »
"Ophidsede"...? Er det en slags Din-debatkode for "en, der ikke er enig med Anklageren & følge" ?
Kan du nævne et indlæg af mig, hvor jeg virker uligevægtig, "ophidset" eller ukontrolleret vred?

Citér

"Det falske" i mit oplæg kan jo spores direkte tilbage til drengen, ikke?
Som viderebringes af BT.
Som - det er korrekt - viderebringes af mig, hvilket jeg beklager, men jeg kan ikke se, at jeg havde nogen speciel grund til at tro, at lige dette tilfælde var en "and" (der er jo mange andre og sande.)

I det mindste har jeg da ikke bevidst skrevet noget, der er usandt eller ikke har fundet sted. Det er mere end man kan sige om flere af dine venner herinde. Jeg er blot blevet  beskyldt for det - og det er noget helt andet!   :brunette:

PS! HOV, Anklager, du affyrer minsandten selv en grim usandhed: Du skriver, at der er "hele fem, der har liket" det falske oplæg fra Aase.."
Kig igen, når du vågner. INGEN har liket det jeg skrev om drengen, der løj om busturen.

Mit oplæg er jo om en helt anden historie, nemlig ham der blev reddet fra at blive smadret af indvandrerdrenge af en billist fra Rungsted! Det er DET fem andre har liket!
Ups ups, Anklager - man skal passe på med at kalde andre falske, ikke også?

Hvis du kigger efter, så satte jeg jo også "falske" i gåseøjne, og det gjorde jeg bevidst, fordi "fejlen" ligger et andet sted.

Helt generelt, så synes jeg, at man skal tage beretningerne i pressen med et gran salt.

Jeg beklager bemærkningen om de 5 likes. Det var en fejl.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Dreng reddet fra at blive smadret
« Svar #37 Dato: August 14, 2016, 08:06:34 am »
Ja, der er godt nok mange stakkels mennesker, der går gået fra hus og hjem her under den borgerlige regering, der vil almindelige danskere og nydanskere så meget ondt. Det startede helt tilbage under Anders Fogh. Stakkels Landboen, hvor har hun været lægesekretær, og hvor skal hun være vareopfylder?
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: August 14, 2016, 11:40:39 am »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: August 14, 2016, 12:10:49 pm »
Der er en stalker på færde her. Please lad være med at svare mere på det indtil det er blevet slettet.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: August 14, 2016, 06:48:00 pm »
Spot
Del citat
Citér
Hendes mand hedder Peter forresten,hvis du også vil have den med. Jeg sletter selv min profil, da missionen er fuldført.

Du lyder som en igle og en usympatisk personage - håber GUBBI har banned dig foever fra D.-D. :focus:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: August 14, 2016, 08:22:12 pm »
El_Nino:
Citér
Du lyder som en igle og en usympatisk personage - håber GUBBI har banned dig forever fra D.-D. :focus:

Enig - en igle!
Men egentlig ikke værre end 'Tigermanden'. Læg mærke til, hvordan han fisker efter adresser på læge og firma. Det har han gjort flere gange vedrørende Landboen. Mener også, at han engang gik efter adresser på ak31´s datter m.m. Og da vi havde flere gode nationalsindede herinde, forsøgte han sig ved at beskylde 'Gunsmoke' for at bo i Aalborg, for at se om vedkommende benægtede det eller ej. Det er så slimet det der, men tag ikke fejl - de ved jo godt, hvad de laver.

GuBBi virker jo total inaktiv; han har været online efter nogle af Carlos seneste lumre personsvinerier mod (karakteristisk) en kvindelig debattør - uden at gøre en pind.

« Senest Redigeret: August 14, 2016, 08:24:07 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

joJO

• Gæst
« Svar #42 Dato: August 14, 2016, 09:30:13 pm »
El_Nino:
Citér
Du lyder som en igle og en usympatisk personage - håber GUBBI har banned dig forever fra D.-D. :focus:

Enig - en igle!
Men egentlig ikke værre end 'Tigermanden'. Læg mærke til, hvordan han fisker efter adresser på læge og firma. Det har han gjort flere gange vedrørende Landboen. Mener også, at han engang gik efter adresser på ak31´s datter m.m. Og da vi havde flere gode nationalsindede herinde, forsøgte han sig ved at beskylde 'Gunsmoke' for at bo i Aalborg, for at se om vedkommende benægtede det eller ej. Det er så slimet det der, men tag ikke fejl - de ved jo godt, hvad de laver.

GuBBi virker jo total inaktiv; han har været online efter nogle af Carlos seneste lumre personsvinerier mod (karakteristisk) en kvindelig debattør - uden at gøre en pind.

Godt nok synd  for dig at Gubbi ikke støtter din nationalistiske syn.
Hvad med at boykotte DD 

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: August 14, 2016, 09:50:09 pm »
Og da vi havde flere gode nationalsindede herinde, ..........................................

Vi trænger til nogle flere gode nationalsindede herinde. Nogen med bedre evner til debat.

Citér

Hvor ser du det?
« Senest Redigeret: August 14, 2016, 11:18:33 pm af Carlo »

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: August 14, 2016, 10:09:15 pm »

Og det skulle lige komme fra dig, som næppe er i stand til at skrive tre sammenhængende linjer uden at beskylde en eller andet for at været et slimet kryb eller en kloakrotte!
Det var det mest morsomme, jeg har hørt længe
I'm a Troll