Forfatter Emne: Simone Biles  (Læst 632 gange)

joJO

• Gæst
Simone Biles
« Dato: August 09, 2016, 07:13:46 pm »
Måske er der nogen her som kan lide sport, i dette tilfælde Olympics og gymnastics, men om ca. kl 21.00 mener jeg kommer Simone Biles i aktion.

Måske husker du Natasha Comenetski (stavefejl) og Simone bliver temmelig sikkert endnu større og bedre.
En lille pige, adopterede fra en misbruger familien, og sikker hun kan som ingen andre.
« Senest Redigeret: August 09, 2016, 07:44:40 pm af joJO »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Simone Biles
« Svar #1 Dato: August 09, 2016, 08:25:07 pm »
joJO:
Citér
Måske er der nogen her som kan lide sport, i dette tilfælde Olympics og gymnastics, men om ca. kl 21.00 mener jeg kommer Simone Biles i aktion.
Måske husker du Natasha Comenetski (stavefejl) og Simone bliver temmelig sikkert endnu større og bedre.
En lille pige, adopterede fra en misbruger familien, og sikker hun kan som ingen andre.

Er ikke absolut overbevist om, at du er så sportsinteresseret.
Hvor gammel er Simone Biles?
Manner, Manner!

joJO

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 09, 2016, 08:46:29 pm »
joJO:
Citér

Aner det ikke.
Ved kun at hun var 2 måneder for ungt til sidste Olympiske leje.

Det overrasker ikke at du sætter spørgsmålstegn med pigen, hun er jo ikke lige en af dine Sonnekinder ikke.

joJO

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 09, 2016, 11:27:59 pm »
joJO:
Citér

Tag det nu ikke personligt Hr Rudi
Men den lille energiske neger prop lavede et nyt Olympisk rekord-
Men jeg tror nu ikke at du er sports interesseret

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 09, 2016, 11:58:14 pm »
https://en.wikipedia.org/wiki/Simone_Biles

Et flot CV!
jeg kendte hende ikke, og jeg må også indrømme, at jeg har set sport nok i mit liv.
Så nu nyder jeg alderdommen uden sport ;-)
I'm a Troll