Forfatter Emne: Beskrivelse til brug af Imgur.  (Læst 1200 gange)

me

• Gæst
Beskrivelse til brug af Imgur.
« Dato: August 07, 2016, 01:45:22 am »
PS:
Det virker som regel ikke hvis man bruger Internet Explorer eller den nye Edge, brug Firefox eller Chrome.

Først går man ind på siden Imgur.com

Her klikker man så hvor jeg viser med den røde pil på dette billede.

Når man så har klikket der så kommer dette frem. og der skal man så klikke hvor jeg viser med den røde pil, og så vælge det billede man vil oploade.

Når billedet så er oploadet så skal man holde musen over billedet og der skal man så holde musen over den lille pil ved siden af Copy og så vælge Get share links (ved den røde pil)

Når man så har klikket der så vil dette komme frem og her skal man så vælge det som jeg viser ved den røde pil.
Det som man kopierer der er så det man skal sætte ind i svaret i skrivefeltet  her inde.
Og den kode vil se ud sådan her:
Kode: [Vælg]
[img]http://i.imgur.com/wsgsPH3.png[/img]

Mvh.
Me :smile:
« Senest Redigeret: August 07, 2016, 02:11:25 am af Me »

me

• Gæst
Sv: Beskrivelse til brug af Imgur.
« Svar #1 Dato: August 07, 2016, 02:22:48 am »

Offline Parker

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 07, 2016, 06:34:23 am »
Spørg Ieet, han er ekspert i IMGUR.

me

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 07, 2016, 08:31:50 am »
Spørg Ieet, han er ekspert i IMGUR.

Og????

Parker, er du ikke kommet over på den forkerte kanal??? :smile:

joJO

• Gæst
« Svar #4 Dato: August 07, 2016, 09:21:38 pm »
PS:
Det virker som regel ikke hvis man bruger Internet Explorer eller den nye Edge, brug Firefox eller Chrome.

Først går man ind på siden Imgur.com

Her klikker man så hvor jeg viser med den røde pil på dette billede.

Når man så har klikket der så kommer dette frem. og der skal man så klikke hvor jeg viser med den røde pil, og så vælge det billede man vil oploade.

Når billedet så er oploadet så skal man holde musen over billedet og der skal man så holde musen over den lille pil ved siden af Copy og så vælge Get share links (ved den røde pil)

Når man så har klikket der så vil dette komme frem og her skal man så vælge det som jeg viser ved den røde pil.
Det som man kopierer der er så det man skal sætte ind i svaret i skrivefeltet  her inde.
Og den kode vil se ud sådan her:
Kode: [Vælg]
[img]http://i.imgur.com/wsgsPH3.png[/img]

Mvh.
Me :smile:

me

• Gæst
« Svar #5 Dato: August 07, 2016, 09:32:29 pm »
Du har glemt at sætte ind et l i dit billedelink.

Se beskrivelsen her.
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4233.msg49445#msg49445

me

• Gæst
« Svar #6 Dato: August 08, 2016, 04:59:12 pm »
Polle, denne tråd omhandler beskrivelse om hvordan man indsætter billeder med Imgur.

Så, venligst slet det du har skrevet her og trolle et andet sted hænd.  :nea:
« Senest Redigeret: August 08, 2016, 05:02:18 pm af Me »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 09, 2016, 12:50:50 am »
Så vidt jeg ved, skal man bruge Imgur, når man sætter billeder ind her på DD, eller tager jeg helt fejl?
Tager jeg ikke fejl, er Polles "gode råd", som vi sikkert alle kender, helt malplacerede i denne tråd.
I'm a Troll

joJO

• Gæst
« Svar #8 Dato: August 09, 2016, 09:42:20 am »
Så vidt jeg ved, skal man bruge Imgur, når man sætter billeder ind her på DD, eller tager jeg helt fejl?
Tager jeg ikke fejl, er Polles "gode råd", som vi sikkert alle kender, helt malplacerede i denne tråd.

Keep it simpel er mit motto
Jeg er begejstrede at vi har en person som kan svare på spørgsmål om Imgur, det er første Klas service for personer som ikke just er computer nørds.

Polle må bruge sin ejet system og blænde sig udenom, med mindre det drejes sig om Imgur

Pandaen

• Gæst
« Svar #9 Dato: August 09, 2016, 10:02:34 am »

Ja da, du tager helt fejl*S*!

Det er ikke nødvendigt at bruge Imgur, for at indsætte billeder ind her på DD*S*!

Den måde jeg har beskrevet det på, gør jeg selv!

Jeg har også brugt Imgur til det før, og dette kan man selvfølgelig også som me beskriver, men også uden Imgur!

Man kopiere bare et billede ind i sin computers kopiholder, og sætter det ind på programmet paint, hvor man kan redigere i det - sætte en tekst ind i billedet - beskære det - tilpas størrelsen til den pixel størrelse man ønsker osv.!

Herefter gemmer man bare billedet med et navn og en jpep fil - f.eks på skrivebordet og så er det klar til at blive indsat i DD!

Det er ret nemt at gøre det på denne måde!

Jeg har kun nævnt det som en alternativ mulighed til Imgur*S*!

Her er et eksempel på dette:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 09, 2016, 10:30:58 am »

Man kopiere bare et billede ind i sin computers kopiholder, og sætter det ind på programmet paint, hvor man kan redigere i det - sætte en tekst ind i billedet - beskære det - tilpas størrelsen til den pixel størrelse man ønsker osv.!

Herefter gemmer man bare billedet med et navn og en jpep fil - f.eks på skrivebordet og er det klar til at blive indsat i DD

:tatice_03:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 09, 2016, 11:51:23 am »
Jeg er udmærket klar over, hvordan man henter billeder ned på sin computer og omvendt.
Fordelen ved at bruge Imgur er, at man ikke belaster siden her.
I'm a Troll

Pandaen

• Gæst
« Svar #12 Dato: August 09, 2016, 03:04:52 pm »
Jeg er udmærket klar over, hvordan man henter billeder ned på sin computer og omvendt.
Fordelen ved at bruge Imgur er, at man ikke belaster siden her.

Du belaster da ikke en side her, ved at kopiere et billede og redigerer i det på din egen pc?

Om det belaster siden lidt mere ved at indsætte det i henholdsvis i "indsæt billede" her foroven, eller i "vedhæftninger samt øvrige indstillinger" her forneden - tør jeg ikke spå om*S*!

Men når siden giver mulighed for det her forneden, må dette jo være ok!

Ellers skulle man nok ikke have skrevet "vedhæftninger samt øvrige indstillinger" her forneden*S*!

me

• Gæst
« Svar #13 Dato: August 09, 2016, 03:32:29 pm »
Du belaster da ikke en side her, ved at kopiere et billede og redigerer i det på din egen pc?

Nej, det gør man da ikke, det siger da sig selv. :smile:

Når man indsætter billede via link så belaster man ikke siden her, men når man "vedhæfter billeder" så belaster man siden og den plads som er tilrådighed og det sløver også opladning af siden.
Så, det er bedst at indsætte billeder via link da det ikke sløver opload og belaster siden. :biggrin:

Pandaen

• Gæst
« Svar #14 Dato: August 09, 2016, 04:30:45 pm »

Nej, det gør man da ikke, det siger da sig selv. :smile:

Når man indsætter billede via link så belaster man ikke siden her, men når man "vedhæfter billeder" så belaster man siden og den plads som er tilrådighed og det sløver også opladning af siden.
Så, det er bedst at indsætte billeder via link da det ikke sløver opload og belaster siden. :biggrin:

Det er nok muligt, men så er det da mærkeligt, at man overhovedet kan indsætte billeder via "Vedhæftninger samt øvrige indstillinger"*S*!

Så burde det jo kun kunne lade sig gøre via Imgur*S*!

Ellers giver det da ingen mening!