Forfatter Emne: Sol-debatten  (Læst 3858 gange)

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sol-debatten
« Dato: August 01, 2016, 04:38:30 pm »
Gider I ikke tage alle de diskussioner om sol-debatten i en privat chat, hvor os, der ikke kender noget til det, kan blive fri for delagtiggørelse i det. Det er bare et venligt ønske, for det er virkelig irriterende at læse alt det mundhuggeri, når man ikke kender noget til Sol eller har nogen interesse i det.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline PoulJoergensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
Sv: Sol-debatten
« Svar #1 Dato: August 01, 2016, 04:51:01 pm »
Dette er det svar jeg har fået fra S-OLen, da jeg bad om en forklaring på det at jeg er blevet bannet.

---------------------------------------

Hej Poul.

Tak for din henvendelse.

Vi har allerede begrundet udelukkelsen. Desuden kan du ikke få adgang til din mail, da vi har blokeret din bruger pga. overtrædelser af SOL.dk's brugerbetingelser. Dette bliver ikke ændret.

Du må have en god dag.

Med venlig hilsen SOL-redaktionen Kundeservice - SOL.dk
----------------------------------------------

De skrev tidligere at jeg var bannet fordi jeg havde overtrådt deres regler, men jeg ved ikke i hvilket indlæg, det vil S-Ol ikke give mig et kopi af.

Venlig Hilsen
Poul Jørgensen

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
    • Der er så meget kvinder ikke forstår
« Svar #2 Dato: August 01, 2016, 04:56:10 pm »
Gider I ikke tage alle de diskussioner om sol-debatten i en privat chat, hvor os, der ikke kender noget til det, kan blive fri for delagtiggørelse i det. Det er bare et venligt ønske, for det er virkelig irriterende at læse alt det mundhuggeri, når man ikke kender noget til Sol eller har nogen interesse i det.

Tillader mig lige at gøre teksten lidt nemmere at få øje på!
Filosofi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der.
Teologi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der, mens man råber: “Jeg har den” –

Pablo Cruz

me

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 01, 2016, 06:34:24 pm »

Hvilken tekst???
Me der driller. :)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • Der er så meget kvinder ikke forstår
« Svar #4 Dato: August 01, 2016, 06:40:55 pm »

Hvilken tekst???
Frist mig ikke :-) Det kan blive større endnu!
Filosofi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der.
Teologi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der, mens man råber: “Jeg har den” –

Pablo Cruz

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 01, 2016, 06:43:08 pm »
Ja, jeg gider heller ikke at høre om Sol-debatten og trakasserier derfra fra Ruder Konges tid.
I'm a Troll

joJO

• Gæst
« Svar #6 Dato: August 01, 2016, 06:52:32 pm »
Ja, jeg gider heller ikke at høre om Sol-debatten og trakasserier derfra fra Ruder Konges tid.

I hvert fald er sol debatten noget som Ikke tilhører i den her tråd.

De må spørge Gubbi at oprette et kult ur historisk debats tråd i braille skrift
Først skal vi løse de vigtige verdens problemer .o)

me

• Gæst
« Svar #7 Dato: August 01, 2016, 06:53:55 pm »
« Senest Redigeret: August 01, 2016, 07:02:04 pm af Me »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 01, 2016, 07:34:49 pm »

Hvilken tekst???

Ohh, og så bliver du nemmere at ramme :king2: :king:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 01, 2016, 07:52:22 pm »

Nej homofaber debat om solen.dk skal foregå på en solen-side - ikke her i D.-D-dk - hvis du savner dette fora så meget, så hop derover og foretag dine diskussioner.. :sad: :sad:

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 01, 2016, 07:54:32 pm »

Nej homofaber debat om solen.dk skal foregå på en solen-side - ikke her i D.-D-dk - hvis du savner dette fora så meget, så hop derover og foretag dine diskussioner.. :sad: :sad:
Savner hvilket forum? Det her er din-debat.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 02, 2016, 08:18:23 am »

Savner hvilket forum? Det her er din-debat.
:rolleyes:
Jaeh - okay, jeg vil bare mene diskussionen af et anden forum måtte foregå DER i pågældende forum, ligesom diskussion om D.-D., er foregået her og ikke andre steder, ikke hvad jeg kender til,  men prøv om du kan få stablet en debat på benene herinde! :hmm:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: August 02, 2016, 02:51:49 pm »
Gider I ikke tage alle de diskussioner om sol-debatten i en privat chat, hvor os, der ikke kender noget til det, kan blive fri for delagtiggørelse i det.

Både og. Det var nu rigtigt sjovt, da Anklageren hentede en tekst fra SOL-debat, hvor Anti-rød, i timerne for Breivik-angrebet i Norge, gav muslimer skylden. Jeg ville godt have været en flue på væggen og set hans ansigtsudtryk, da det blev offentliggjort at det var en kristen nordmand.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 02, 2016, 05:02:27 pm »
Carlo:
Citér
Både og. Det var nu rigtigt sjovt, da Anklageren hentede en tekst fra SOL-debat, hvor Anti-rød, i timerne for Breivik-angrebet i Norge, gav muslimer skylden. Jeg ville godt have været en flue på væggen og set hans ansigtsudtryk, da det blev offentliggjort at det var en kristen nordmand.

Sjældent man ser en så rå og menneskeforagtende kynisme, som det der.

Skribenten er pivhamrende-fløjtende ligeglad med, at der omkom over 70 mennesker dengang i Norge. "Hvad rager det ham!" Det har han 0,00 empati overfor. Nej, han går derimod op i, hvor gerne han ville have set en anden debattørs ansigtsudtryk, da det blev dokumenteret, at denne havde gættet forkert på gerningsmandens observans.

Men den rå kyniker skriver også under sin egen profil, at han er kommunist. Man tvivler ikke. Det var jo hans idol, massemorderen Josef Stalin, som sagde, at "ét drab er en tragedie, millioner er statistik."

At Carlo er en løgnagtig kommunist, ser man hver dag eksempler på her på D.-d., ligesom på SOL-debat i sin tid.

Han synes at være glad for en disciplin, der ikke blev opfundet i den gamle Sovjetunion men anvendt uhyre meget, nemlig misinformation.
Almindelig taktik er f.eks. at blande en vis mængde sandhed og observation med falske konklusioner og løgne eller at sløre en del af sandheden og samtidig præsentere noget som en helhed. 
Manner, Manner!

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: August 02, 2016, 06:30:56 pm »

Men den rå kyniker skriver også under sin egen profil, at han er kommunist.

Ja, hvis man ikke vidste bedre, kunne man nemt få den tanke, når man ser på teksten under dit profilbillede, at du selv var medlem af Jehovas Vidner.
I'm a Troll