Der er da utrolig mange fristelser som det er bedst at undgå.Tænk på narkotikamisbrug, rygning, druk, kriminalitet og utroskab samt meget andet.
Jeg tror du har fået frelsen galt i halsen.Hvad med at blive fri for de fristelser der fører til et dårligt liv.At være kriminel, narkoman, alkoholiker eller en krøbling på grund af vold, kan da ikke være et godt liv.Så at bede om at måtte undgå disse er da et fornuftig ønske.
Kan du da så ikke fortælle hvad det er for fristelser man bør undgå.Jeg har nu altså opdraget mine børn til at undgå de fristelser jeg nævnte, og det vil jeg blive ved med, uanset du mener det ingen betydning har.Hvorfor du blander jv in i det, forstår jeg ikke, det der er skadelig for mig,er vel også skadeligt for dem, det er da vist kun dig det ikke er skadeligt for at være en alkoholiseret narkoman,uden arme der sidder i spjæld et på livstid.Jeg vil mene at et sådant liv, vil være træls for de fleste, en jv inklusiv.
ThorKan du da så ikke fortælle hvad det er for fristelser man bør undgå.Jeg har nu altså opdraget mine børn til at undgå de fristelser jeg nævnte, og det vil jeg blive ved med, uanset du mener det ingen betydning har.Hvorfor du blander jv in i det, forstår jeg ikke, det der er skadelig for mig,er vel også skadeligt for dem, det er da vist kun dig det ikke er skadeligt for at være en alkoholiseret narkoman,uden arme der sidder i spjæld et på livstid.Jeg vil mene at et sådant liv, vil være træls for de fleste, en jv inklusiv.
uanset du mener det ingen betydning har.
Hvorfor du blander jv in i det, forstår jeg ikke, det der er skadelig for mig,er vel også skadeligt for dem, det er da vist kun dig det ikke er skadeligt for at være en alkoholiseret narkoman,uden arme der sidder i spjæld et på livstid.