Fritid > PC, internet og maskiner

Telefonabonnement

(1/2) > >>

homofaber:
Hvilket telefonabonnement har I, og hvad lægger I vægt på? Kan I finde på at skifte, hvis I ser noget billigere? Jeg har hos Call me og har været tilfreds, men prisen er blevet hævet. Egentlig vil jeg ikke skifte, selv om jeg måske kunne spare lidt, men er det dumt? Det betyder jo, at de kan hæve prisen, hvis de ved, at konkurrencen ikke er stor.

joJO:

--- Citat fra: homofaber efter Juli 31, 2016, 07:21:41 pm ---Hvilket telefonabonnement har I, og hvad lægger I vægt på? Kan I finde på at skifte, hvis I ser noget billigere? Jeg har hos Call me og har været tilfreds, men prisen er blevet hævet. Egentlig vil jeg ikke skifte, selv om jeg måske kunne spare lidt, men er det dumt? Det betyder jo, at de kan hæve prisen, hvis de ved, at konkurrencen ikke er stor.

--- Afslutning på citat ---

Vi har været så heldigt, eller måske dygtigt at lave en aftale med yousee for to år siden hvor vi fik ud over et billigt abonnement også 5 timer free taletid til udlandet, og vi bruger en del.

Og det er ligegyldigt om vi bruger fastnet eller mobil.

Flere teleselskaber har prøvet at gøre det billigere, men indtil videre kunne ingen matche de 5 timer.

Desdicardo:
Yousee. Optankning da mit forbrug ikke er det store. ;))

Claus83:
Telenor :)
Primært på grund af dækningen. Har for 2 års tid siden forsøgt mig med TDC, men forlod dem igen da hand-over ikke kører skide optimalt på deres master.

El_Nino:
Telenor - også her

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version