Forfatter Emne: Morten Olsen sagde ..... .  (Læst 1184 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Morten Olsen sagde ..... .
« Dato: Juli 26, 2016, 10:16:20 pm »
I forbindelse med fodbold VM i Mexico City i 1986, sagde Morten Olsen "Skal vi nu ikke holde op med at snakke om den tynde luft, og se at komme ud og spille noget bold?"

Skulle vi ikke også, på samme måde, holde op med ævl og kævl, og komme igang med noget DEBAT?
« Senest Redigeret: Juli 26, 2016, 10:22:00 pm af Carlo »
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Morten Olsen sagde ..... .
« Svar #1 Dato: Juli 26, 2016, 11:13:47 pm »
Det tilslutter jeg mig gerne, Carlo. Der har været nogen uro her i denne tid, hvor det har været uklart, om Din-debat havde en seriøs fremtid, eller om den skulle omdannes til en højrenational propagandaside, og det skete heldigvis ikke. Gubbi er en god humanist, så det hele skal nok blive godt igen her på siden.
Midlerne er underordnede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 27, 2016, 04:42:27 am »
I forbindelse med fodbold VM i Mexico City i 1986, sagde Morten Olsen "Skal vi nu ikke holde op med at snakke om den tynde luft, og se at komme ud og spille noget bold?"

Skulle vi ikke også, på samme måde, holde op med ævl og kævl, og komme igang med noget DEBAT?

Det er da helt fint med debat, bare du holder muslimers fertile underliv udenfor ... Som du plejer at skrive ...  :whistle: :wink:
« Senest Redigeret: Juli 27, 2016, 05:00:22 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 04, 2018, 05:49:00 pm »
Jonstaterer at det ikke her rykket sig en millimeter siden jeg skrev det indlæg for 2½ år siden.

Vi havde jo skarpe debattør Rudolf, der ofte afsluttede debatter med "Du får ret! Jeg får fred!" Det var egentligt meget fornuftigt.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 04, 2018, 05:52:33 pm »

Og det skulle komme fra dig, der om nogen er debatsabotøren over dem alle herinde, da du troller alle tråde, du ikke bryder dig om - med dine "hvad rager det os?", "Hvor spændende - fortæl os noget mere" o.s.v..

At føre saglig debat med dig er umuligt. :yes:

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 04, 2018, 11:28:10 pm »
Årh ... I to - i virkeligheden kan I jo godt lide hinanden.  :big_grin:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #6 Dato: November 05, 2018, 12:22:41 am »
Årh ... I to - i virkeligheden kan I jo godt lide hinanden.  :big_grin:

Jeg og Carlo´s kemi er ikke så god. Vi har slet ikke samme holdninger til ret meget og vores humor er også vidt forskellige.

Anklageren kan jeg godt diskutere lidt sagligt med, selvom vi er uenige om meget. Rudi anerkender jeg dog har en slags humor, selvom hans jargon til tider er grov. Trollerik  er også ret humoristisk på sin egen lidt bizarre facon. TORSKen er tit meget sjov og det samme gælder f.eks. Debatsvinet. Tørresnoren kan også være sjov, men han er bare for useriøs (er jo ikke til at debattere alvorligt med). Licensnægteren er på nogle punkter lidt for yderligtgående i forhold til mine egne holdninger, men jeg anerkender dog at han er vågen og god til at spotte f.eks. falske flag og NWO-agendaen. PU er også mere ekstrem end jeg selv er - men har dog en vis humor og sans for ironi. Tigermanden er en irriterende troll, men nogle gange kan han godt være lidt sjov med alle sine absurditeter. Albert er også en troll, men en sjov én af slagsen, der tager pis på de bonerte og selvhøjtidelige. Genuine Troll er lidt en efteraber, der bare gentager og liker, hvad andre siger, men i de mindste virker hun ikke ondsindet, men rimeligt harmløs.

Carlo synes jeg ikke er sjov og jeg er heller ikke enig i ret meget, han skriver. Og det er vist gensidigt, tror jeg. :yes:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 05, 2018, 02:48:32 pm »
`Repti formskifter´ Så fik jeg liige en over nakken igen - Du svarede aldrig på dette indlæg det ville ha forklaret meget,  :girl_smile:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8830.msg121216#msg121216
« Senest Redigeret: November 05, 2018, 03:44:13 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Anklageren

• Gæst
« Svar #8 Dato: November 05, 2018, 03:54:52 pm »
`Repti formskifter´ Så fik jeg liige en over nakken igen - Du svarede aldrig på dette indlæg det ville ha forklaret meget,  :girl_smile:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8830.msg121216#msg121216

Reptiltossen skifter nok mening igen - på den ene side og på den anden side - og så på den ene side igen  :big_grin:

Han er skabsradikal  :smile1: