Forfatter Emne: Carlo-for-meget.  (Læst 3848 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    74%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Carlo-for-meget.
« Svar #30 Dato: August 30, 2016, 08:21:47 pm »
Så blev det endelig til noget. Min syggeltur til Tyskland. Nu hænger jeg ude ved havdiget i Husum, med fårene som selskab.

Haha, her er wifi, så DerRudi slap ikke for mig alligevel. Det interesserer mig stadigt hvorfor to ofre for terror over 30 år er mere tragiske end de 170 000 dødsfald der sker i verden hver dag.

I morn tager jeg til Brunsbyttel og udmundingen af Kielerkanalen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: August 30, 2016, 08:28:04 pm »
Go tur, husk godt med luft i dækkene, en blød gel saddel og godt med talkum pudder om morgenen eller hvis skaden er sket, om aftenen før sleep,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    74%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: August 30, 2016, 08:44:54 pm »
Go tur, husk godt med luft i dækkene, en blød gel saddel og godt med talkum pudder om morgenen eller hvis skaden er sket, om aftenen før sleep,  :girl_smile:

Alt det er i orden. Kan godt mærke at kondien ikke er helt som den burde være og at aldren trykker. Men jeg kan godt mærke at det gør supergodt at komme i gang, allerede efter første dag.

Sådan noget skulle de prøve, DerRudi og de andre på den fløj. Sund livsstil er godt for ånden. I stedet for at de sidder der med deres bjerge af grillmad. For de er aldrig glade - bare SÅ sure på alverden.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

joJO

• Gæst
« Svar #33 Dato: August 31, 2016, 12:20:58 pm »
Så blev det endelig til noget. Min syggeltur til Tyskland. Nu hænger jeg ude ved havdiget i Husum, med fårene som selskab.

Haha, her er wifi, så DerRudi slap ikke for mig alligevel. Det interesserer mig stadigt hvorfor to ofre for terror over 30 år er mere tragiske end de 170 000 dødsfald der sker i verden hver dag.

I morn tager jeg til Brunsbyttel og udmundingen af Kielerkanalen.

Så skal du sætte kurs mod slusen i Busum, smukt

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #34 Dato: August 31, 2016, 01:14:39 pm »
Cykling er en god motionsform. Det giver ok kondi og i modsætning til med løb risikerer man ikke at ødelægger sine led/knæ. Cykler selv 25-30 km. om dagen i snit. Det lyder måske ikke af så meget i forhold til Tour de France-rytterne. Men på et år bliver det jo immervæk til en sjat. Hvis vi antager, at jeg holder et snit på 25 km. pr. dag, så bliver det jo over 9000 km. om året. Hvor mange kalorier, det er, aner jeg ikke. Men et par islagkager bliver der vel nok forbrændt!

joJO

• Gæst
« Svar #35 Dato: August 31, 2016, 04:45:40 pm »
Cykling er en god motionsform. Det giver ok kondi og i modsætning til med løb risikerer man ikke at ødelægger sine led/knæ. Cykler selv 25-30 km. om dagen i snit. Det lyder måske ikke af så meget i forhold til Tour de France-rytterne. Men på et år bliver det jo immervæk til en sjat. Hvis vi antager, at jeg holder et snit på 25 km. pr. dag, så bliver det jo over 9000 km. om året. Hvor mange kalorier, det er, aner jeg ikke. Men et par islagkager bliver der vel nok forbrændt!

Når man cykler over 7500 km per år ligger man i den tunge klasse med alvorlige motions cyklister på klub niveau
De fleste på klub niveau kommer ikke over ca. 9000 km per år , så du kan godt betragte dig som et sund alvorligt motionist.
Flot gået

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    74%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: September 02, 2016, 10:22:49 pm »
Nu har DerRudi nogenlunde fred for mig, da jeg er på den den varslede syggeltur i Tyskland. Nu er jeg nået til Niedersachsen og i morn vil jeg videre mod sydvest. Vejret er varmt her.

Men jeg lurer lidt for at se om debatten bliver højnet i mit fravær. Ellers har DerRudi hængt sig selv til tørre.