Forfatter Emne: Carlo-for-meget.  (Læst 3132 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Carlo-for-meget.
« Svar #15 Dato: Juli 24, 2016, 09:06:48 am »
Der er AAAALT, alt alt alt alt for meget 'Carlo' på Din-debat for tiden. En garvet person som GuBBi må være klar over, at det ikke just tiltrækker 'kunder i butikken'. Forummet er jo lanceret som en voksen-debatside!

OK, så trækker jeg mig lidt tilbage et par dage. Skruptudsen skal også passes. Jeg har haft en del indlæg, ja, men bemærk venligst at det meste har karakter af, at "I" fremsætter nogle påstande, og jeg så går ind og spørger, "kan det nu også virkeligt passe?" Falder I virkeligt sammen, som nogle sarte mimoser, på grund af det.

Så vil vi se om min tilbageholdenhed vitterligt også tiltrækker flere kunder til butikken. Der er mangel på højrenationale for tiden.

Måske vil jeg være lidt mere i kategorien "Dyr" og måske lave nogle oplæg om krigen i Ukraine og andet.

Forummet mangler afstemningsmulighed. Jeg kunne ellers godt have tænkt mig at se den almindelige mening, om jeg er "for meget".

CARLO

Citér
Måske vil jeg være lidt mere i kategorien "Dyr" og måske lave nogle oplæg om krigen i Ukraine og andet.

:JC_cheesy:
Ja, især om den "glemte" krig i Østukraine, kunne godt tåle nogen mere opmærksomhed. i stedet for den sidste tids ævl om "at kende biblen" - og hvem sagde hvad i hvilke bøger, vers, epistler etc -. Det kunne være et hel lettelse, at få lys på Putins politik, i stedet konstant Islam. Ikke at den trussel skal lægges på hylden, men også se på andre trusler. :hairy:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 24, 2016, 02:59:57 pm »
Din-debat er lidt som den var for 5-6 år siden. Dengang vi havde Bøddel og alle de andre hårde hunde. Dengang var der også liv i debatten, og det var egentlig meget underholdende.

Ja, truckeren fra Padborg. Kulørt højreorienteret. Noget af det sidste vi hørte fra ham, var at han var blevet fyret i forbindelse med finanskrisen, hvor de polske truckere væltede ind. Og så lavede han sit eget forum, som - forudsigeligt - endte som verdens mest døde. Jeg har faktisk forsøgt at kontakte ham og konen via Facebook, men han svarer ikke.

Citér
Der vat så mange sjove antimuslimer. "Anklager" - ikke Anklageren den nye - ham der ringede til folk midt om natten og havde en muslimsk ven, men vi hørte aldrig historien. Husker du ham, Carlo. :)

Det var ham der ringede til mig midt om natten, fordi han havde snaget rundt på diverse fora, og rendt ind i mit telefonnummer. Folk må da gerne ringe til mig, men det her var virkeligt underligt.

Debatterne dengang var før flygtningekrisen og terroren, og det prægede debatterne. Der var også en del gode debattører. Hvor blev "Lene" af?

Og så var der hende efterkommeren af Marius Fiil, med benzintankene, som blev taget med trusserne nede. Jeg morede mig, men kan egentligt ikke huske historien.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 24, 2016, 03:14:18 pm »
Hvis de vil have en lille hyggestue, hvor de kan klappe hinanden på ryggen i skøn samdrægtighed, så find dog sådan en hyggestur.

Der har tidligere været debatører der har forladt DD i protest og ment at de kunne lave noget bedre. Deres debatfora ligger og flyder som henslængte bananskræller, rundt omkring på nettet endnu.
« Senest Redigeret: Juli 24, 2016, 03:39:09 pm af Carlo »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 24, 2016, 04:03:04 pm »

Landboen
Citér
Så din påstand er, Lysje, at en rocker ikke kan være kristen?
Interessant. Hvor mange rockere kender du personligt?

Jeg tror dig og Carlo har dem her i tankerne:

http://dagbladetringskjern.dk/skjern-tarm/europas-kristne-bikere-moedtes-i-tarm

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 24, 2016, 04:27:59 pm »
Du kan skrive så meget du vil Carlo, jeg kunne bare godt ønske, du kunne kende forskel på en rocker og en kristen...
At du kunne forstå, at ikke alle der bor i et land, der kaldes kristent, er kristne !!

Du bliver ved med at karte rundt i den No-True-Scotsman logisk fejlsluting. Du synes at de måske er kristne, min ikke sande kristne.

Nok om det. Jeg må ikke for Der Rudi.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 24, 2016, 05:29:21 pm »

Nok om det. Jeg må ikke for Der Rudi.

DerRudi har nok ret om det med at skrive om andre i sin signatur, men ellers skal han da ikke bestemme, hvad du må skrive.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 24, 2016, 06:27:26 pm »

Landboen
Citér
Så din påstand er, Lysje, at en rocker ikke kan være kristen?
Interessant. Hvor mange rockere kender du personligt?

Jeg tror dig og Carlo har dem her i tankerne:

http://dagbladetringskjern.dk/skjern-tarm/europas-kristne-bikere-moedtes-i-tarm
Du tror.... Din tro kan du holde for dig selv.
Jeg har ikke nogen som helst i tankerne, og du sniger dig behændigt udenom at svare på spørgsmålet.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 24, 2016, 09:43:29 pm »

Og så var der hende efterkommeren af Marius Fiil, med benzintankene, som blev taget med trusserne nede. Jeg morede mig, men kan egentligt ikke huske historien.
"Hun" var creepy. Hun kaldte sig vist Frk. Fiil, var medlem af Konservativ Ungdom med netprofil og det hele. Mener hun kørte den i to år før hun blev opdaget eller selv valgte at give sig til kende. Det var en eller anden fyr, der stod bag den, men husker ikke hvem. Men jeg husker, at den gamle Anklager var lun på hende og forsøgte at få en date efter de havde chattet. :D
Vi skal endelig huske den gode debat.

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 24, 2016, 09:48:49 pm »
Jeg trækker mig lidt tilbage fra de mest prækære debatter i et stykke tid, men deltager sikkert i andre debatter. Der Rudi hævder jo at jeg "ikke just tiltrækker nye kunder til debatten". Der for vil mit fravær nok få debatten til at blomstre på højintelligent niveau.

Vi finder jo nok ud af hvorfor de angivelige terrordødsfald, skulle være specielt mere tragiske end de øvrige 160 000 mennesker der dør i verden hver dag, uden at der er grund til at jeg spørger mere.

Jeg har nogle hængepartier om Ukraine på Facebook. Og så vil jeg nok på syggeltur i Tyskland, hvor jeg nok har min talblet-PC med.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: Juli 24, 2016, 10:06:36 pm »
Det er så hyggeligt at læse Carlos indlæg, synes vi. Bliv her og forsød vores andres hverdag med dine altid kloge betragtninger, Carlo.  :JC_doubleup:
Observér, dokumentér, rapportér!

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Juli 24, 2016, 10:11:16 pm »
Men jeg husker, at den gamle Anklager var lun på hende og forsøgte at få en date efter de havde chattet. :D

Hahahaha, du kommer her ikke så meget, og har nok ikke fået de PBere fra profilen Albert Johansen, Brønshøjs bøssekonge, om at mødes og sutte hinandens pikke i et solarie, og jeg ved ikke hvad. Som han også sender ud til kvindelige debattører.

Hun var ellers nydelig at se på frøkenen. Øh, hvor dum har man lov at være.

Anklager havde det med at stikke sit store lange snydeskaft i sager, hvor hans store lange snydeskaft intet havde at gøre. Det var i forbindelse med Ole Bygum, den invalide fra Thailand, der var lost på gaden og uden midler. Histirien var sand nok, og der blev organiseret indsamling til at hjælpe staklen. Men lige da det skete, gik hans forsikrings og pensionssag i orden, og det stod at læse på et dansk/thailandsk forum. Der var også billede af den 4-hjulstrækker han havde købt for forsikringspengene. D v s han stod som svindler, uden egentligt at være det, mens det fandt sted. Der var Anklager hurtig med sit snageri i diverse fora og beskyldninger her på DD.

Der var også ham soldaten. Han var noget højreorienteret, men meget vidende og med interessante pointer
« Senest Redigeret: Juli 24, 2016, 10:14:02 pm af Carlo »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #26 Dato: Juli 24, 2016, 10:36:30 pm »
Hvad er historien med hende den debattør?

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juli 24, 2016, 10:48:13 pm »

Jeg kan ikke huske det med "hende" men hold kæft hvor tog hun røven på os alle.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #28 Dato: Juli 24, 2016, 10:50:25 pm »

OK, det lød ellers sjovt.  :Laie_95:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juli 25, 2016, 12:23:27 am »

OK, det lød ellers sjovt.  :Laie_95:
Se længere oppe, hvor jeg skrev. En person, der kaldte sig Frk Fill, var medlem af KU og efterkommer af Marius Fiil, arvede to tankstationer fra sine forældre, der omkom eller noget, viste sig at være en eller anden fyr, der tog røven på alle i to år. Søgte man på "hende" på nettet, kom hun også frem. Vedkommende havde sinpelthen skabt en fake internetpersonlighed.
Husker "hende" som sådan en snobbet Nikita Klæstrup-type.
Vi skal endelig huske den gode debat.