Forfatter Emne: Støtten til terror  (Læst 511 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Støtten til terror
« Dato: Juli 21, 2016, 11:48:35 pm »
Bop, bop, bop. Jeg har flere gange skrevet at al jeres opmærksimhed om terror er reel støtte til terrorisme. Nu får jeg støtte fra anden side. Nemlig en videnskabelig forsker.

http://www.dr.dk/nyheder/udland/terrorforsker-mediernes-breaking-nyheder-giver-medvind

Nu fik jeg lige adskillige her på debatten hængt til tørre i et hug. Hvordan synes I selv det går?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Du er måske ligeglad ?? ...
« Svar #1 Dato: Juli 22, 2016, 06:52:45 am »
Ingen er jo ligeglade med islamisk stat så hvordan skulle man ellers tackle det hvis man skulle undgå at bruge medierne ?? ... Kun godt at nogen havde modet til at afsløre alle deres grusomheder, medvind eller ikke medvind ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Man vinder næppe krige ved at læse aviser
« Svar #2 Dato: Juli 22, 2016, 07:46:34 am »
Ingen er jo ligeglade med islamisk stat så hvordan skulle man ellers tackle det hvis man skulle undgå at bruge medierne ?? ... Kun godt at nogen havde modet til at afsløre alle deres grusomheder, medvind eller ikke medvind ... :ermm:

Jeg tror det har en bedre effekt at dræbe Islamisk Stats ledere, forhindre dem i at sælge olie og lamme deres infrastruktur, end at skrive harmdirrende artikler i Den Korte Avis.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Man vinder næppe krige ved at læse aviser ...
« Svar #3 Dato: Juli 22, 2016, 05:05:01 pm »
Nej, måske men man kan vinde Folkestemninger ... Og Folkestemninger kan føre til store forandringer i samfundet som igen kan afværge eller vinde krige ...
« Senest Redigeret: Juli 22, 2016, 05:07:36 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

joJO

• Gæst
Sv: Man vinder næppe krige ved at læse aviser
« Svar #4 Dato: Juli 22, 2016, 06:55:19 pm »

Jeg tror det har en bedre effekt at dræbe Islamisk Stats ledere, forhindre dem i at sælge olie og lamme deres infrastruktur, end at skrive harmdirrende artikler i Den Korte Avis.

Jeg er enig med den Korte, men ellers. IS ledelsen er dræbt flere gange, uden resultat. Kan man sige med dette resultat at nu er alle Is,er i IS ledelsen, og de kan gøre som det passer dem, dersom de har drejebogen.
Vi skal være mere kreativt i vores ødelæggelse af dem.
Måske erstatte den købte vare og Olien med GammelDansk ? Kan være de bliver ligeså lykkeligt som vi er

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Man vinder næppe krige ved at læse aviser
« Svar #5 Dato: Juli 23, 2016, 03:52:37 am »
Jeg er enig med den Korte, men ellers. IS ledelsen er dræbt flere gange, uden resultat. Kan man sige med dette resultat at nu er alle Is,er i IS ledelsen, og de kan gøre som det passer dem, dersom de har drejebogen.
Vi skal være mere kreativt i vores ødelæggelse af dem.
Måske erstatte den købte vare og Olien med GammelDansk ? Kan være de bliver ligeså lykkeligt som vi er

IS klarer sig da dårligt det seneste år, så den modstand de har haft, har virket.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?