Forfatter Emne: Spørgsmål til GuBBi  (Læst 9761 gange)

me

• Gæst
Sv: Spørgsmål til GuBBi
« Svar #45 Dato: Juli 26, 2016, 11:07:00 am »
Polle, du skal særdeles ikke true nogen her inde, det pynter ikke. :happy:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Juli 26, 2016, 05:11:23 pm »
Hej Anti, skal nok svare på dit spørgsmål, men har lige holdt mig lidt under radaren indtil papirpapirarbejdet var på plads.

Citér
Skal DD fremover være lige så plat og fordummende som hidtil, eller har du planer om at forbedre kvaliteten, så de mest tåbelige og forstyrrende debattører bedes om at komme med noget der giver mening.
Som for eks debatter hvor man debatterer medicins virkning på sygdomme. Så erfaringer kommer frem.

Brugerne skaber siden. Og jeg vil i kraft af at være moderator og admin ikke gøre mig til dommer over hvorvidt et indlæg er klogt eller ej. Det vil jeg til gengæld gerne som debattør, men ingen vil blive straffet simpelthen fordi jeg mener de siger noget sludder. Moderatorhatten forbeholder jeg til når nogen kaster mudder, begår injurier eller andet i den dur. Og tænk på det sådan her: HVIS jeg begyndte at bruge moderatorhatten overfor tåbelige ytringer, ville det jo være overfor ting JEG syntes var tåbelige. Og det er langt fra garanteret at vi to ville være enige om hvilke ytringer det var. Så jeg forholder mig ret liberalt til det.

Hvis der er debattører der går dig på nerverne fordi du mener at de siger noget sludder, vil min anbefaling være at ignorere dem. Og hvis én du debatterer med pludselig taler udenom og ikke svarer på dine spørgsmål, kan du jo tolke det som at du faktisk vandt den debat (Jeg udtaler mig generelt her, og ikke om det konkrete eksempel, for jeg orker ikke at sætte mig ind i den debat).

Citér
Der er debattører der selv skriver "jeg er en idiot" Den slags fyld kunne godt undværes.
Selvindsigt er den højeste form for visdom.

Citér
Jeg er igang med at overveje om det er på tide at smutte, som andre før mig.
Du kan så ændre navn til "din tumbe-debat"
Jeg håber naturligvis at du vil blive. Debat er med til at ændre folks holdninger, også selvom det kan tage lang tid, ligesom man også selv kan blive klogere af det. Og man ændrer ingen holdninger ved ikke at deltage. De tråde der er tåbelige, efter din mening, vil jeg anbefale at du styrer udenom.

Jeg har heller ikke tænkt mig at ligge en større indsats i at banne folk jeg regner for trolls. Når folk insisterer på at bide på et åbenlyst troll indlæg er det deres egen skyld. Kan også være ret underholdende for begge parter dog og jeg har selv gjort det fra tid til anden.

Det jeg HAR tænkt mig at gøre for at højne debatten er selv at forsøge at starte tråde om ting jeg mener er interessante, og jeg håber at du og andre vil gøre det samme.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Juli 26, 2016, 10:07:10 pm »
Men du læser måske ikke hele tråden?

Jo, det gør han, men det er mere sjov at trolle tråde. :happy:

Jeg ved ikke, hvad hele den svada fra Polle skal gøre godt for.
Måske for at sløre, at han kvajede sig i går?
Eller måske lader han som om,det er ham selv, der har fundet de vises sten?

Hvem er denne POLLE? - eller Me? er det personer du Lunavecchia kender, for ellers er det jo ikke god kutyme at nævne (OP) ved andre navne end dem de selv har opgivet :girl_devil:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Juli 27, 2016, 12:17:42 am »
"Hvem er denne POLLE? - eller Me? er det personer du Lunavecchia kender, for ellers er det jo ikke god kutyme at nævne (OP) ved andre navne end dem de selv har opgivet"

Polle har tidligere haft en profil her, to faktisk, for han har optrådt som både "Polle" og "Vintersne".

Du har da ret i, at man kalde folk ved de navne, de selv har opgivet, men når nu de er så let gennemskuelige, kan der nemt ryge en finke af panden. Og så har jeg i øvrigt mødt Polle på andre fora også,hvor han også trollede rundt med flere nicks ad gangen, hvad han også gør her lige pt.

Hvad Me angår, kender jeg også ham fra andre debatfora og hans største force er hans tekniske viden om alle PC-spørgsmål.
« Senest Redigeret: Juli 27, 2016, 11:44:54 am af Lunavecchia »
I'm a Troll

Pandaen

• Gæst
« Svar #49 Dato: Juli 27, 2016, 08:46:29 am »
Hvem er denne POLLE? - eller Me? er det personer du Lunavecchia kender, for ellers er det jo ikke god kutyme at nævne (OP) ved andre navne end dem de selv har opgivet :girl_devil:

Polle har tidligere haft en profil her, to faktisk, for han har optrådt som både "Polle" og "Vintersne".

Du har da ret i, at man kalde folk ved de navne, de selv har opgivet, men når nu de er så let gennemskuelige, kan der nemt ryge en finke af panden. Og så har jeg i øvrigt mødt Polle på andre fora også,hvor han også trollede rundt med flere nicks ad gangen, hvad han også gør her lige pt.

Hvad Me angår, kender jeg også ham fra andre debatfora og hans største force er hans tekniske viden om alle PC-spørgsmål.

Ja samt at angribe mig personligt, enten i skrift eller billeder!

Jeg håber at den nye administrator kan sætte en stopper for personlige angreb, der skulle jo gerne komme lidt nyt her på denne side!

Dette vil også kunne trække nogle flere nye medlemmer til, at de kan se at de ikke vil blive angrebet på det personlige plan!

me

• Gæst
« Svar #50 Dato: Juli 27, 2016, 09:37:40 am »

Jeg synes du skal passe på lidt med hvordan du udtaler dig, jeg har aldrig angrebet dig personligt.  :lam:
« Senest Redigeret: Juli 27, 2016, 10:18:09 am af Me »

Pandaen

• Gæst
« Svar #51 Dato: Juli 27, 2016, 10:26:49 am »

Jeg synes du skal passe på lidt med hvordan du udtaler dig, jeg har aldrig angrebet dig personligt.  :lam:

Har du glemt dine Trolle billeder af mig her?

me

• Gæst
« Svar #52 Dato: Juli 27, 2016, 10:31:46 am »
Jeg gentager, jeg har aldrig angrebet dig personligt.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: Juli 27, 2016, 12:33:48 pm »
"Hvem er denne POLLE? - eller Me? er det personer du Lunavecchia kender, for ellers er det jo ikke god kutyme at nævne (OP) ved andre navne end dem de selv har opgivet"

okay Lunavecchia, vintersne kan jeg udmærket huske, derimod kniber det mere med "brugernavnet" POLLE :LaieA_007:

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: Juli 27, 2016, 01:37:44 pm »
pandaen er polle og vintersne ,
pandaen har et forum der er dødt.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

me

• Gæst
« Svar #55 Dato: Juli 27, 2016, 01:59:42 pm »

Nej, to forum.  :aww:

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Juli 27, 2016, 02:08:31 pm »
det også rigtigt det hed baboom eller noget i den stil.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Juli 28, 2016, 08:55:38 am »

Okay hanne, det havde jeg ikke  l i g e  set - Jeg kan huske Vintersne, men Polle ringer ingen klokke her; måske har jeg sprunget hans indlæg over - men tak for info. :ahappy:

me

• Gæst
« Svar #58 Dato: Juli 28, 2016, 09:29:32 am »
måske har jeg sprunget hans indlæg over

Link: Svar skrevet af Polle

Pandaen

• Gæst
« Svar #59 Dato: Juli 28, 2016, 10:03:54 am »

Nej da, det lever i bedste velgående:

http://debatten.freeforums.org

Hertil kommer at jeg administrerer flere grupper på facebook med over 300 medlemmer*S*!

Så der er skam gang i den hele tiden!