Skal DD fremover være lige så plat og fordummende som hidtil, eller har du planer om at forbedre kvaliteten, så de mest tåbelige og forstyrrende debattører bedes om at komme med noget der giver mening.Som for eks debatter hvor man debatterer medicins virkning på sygdomme. Så erfaringer kommer frem.Det er for min egen personlige tilfredsstillelse jeg skriver det.Der er debattører der selv skriver "jeg er en idiot" Den slags fyld kunne godt undværes. Man siger også den der har skoen på, ved hvor den trykker. Derfor ville det være befordrende hvis debattører der intet som helst ved om et emne, nøjes med at lufte deres egen privat holdning, men samtidig undlod at kloge sig på noget de efterfølgende viser ikke at kunne forklare en tøddel om.En debattør forklarer mig indgående hvor meget jeg skal hænges til tørre, og jeg bare kan spørge ham om biblen. Når jeg så gør det, vil han helst ikke tale om det,men viser billeder fra ukrainsk fåreavl.Jeg er igang med at overveje om det er på tide at smutte, som andre før mig.Du kan så ændre navn til "din tumbe-debat"
En debattør forklarer mig indgående hvor meget jeg skal hænges til tørre, og jeg bare kan spørge ham om biblen. Når jeg så gør det, vil han helst ikke tale om det,men viser billeder fra ukrainsk fåreavl.Jeg er igang med at overveje om det er på tide at smutte, som andre før mig.Du kan så ændre navn til "din tumbe-debat"
Anti-rød: CitérEn debattør forklarer mig indgående hvor meget jeg skal hænges til tørre, og jeg bare kan spørge ham om biblen. Når jeg så gør det, vil han helst ikke tale om det,men viser billeder fra ukrainsk fåreavl.Jeg er igang med at overveje om det er på tide at smutte, som andre før mig.Du kan så ændre navn til "din tumbe-debat"Jeg går i nogen grad i lignende overvejelser.Ja, ukrainsk fåreavl! Og hvis man tillader sig at mene, at det truede danske folk (og de andre europæiske) bør/skal gå til modstand, jo mere islamiseringen tyranniserer os, vil de ske "som på Skipper Clements tid" - så vidt jeg husker 1530'erne. Jamen....du kan jo ikke diskutere med en vrøvle-automat!
Desuden er det kommet 12 nye debattører i denne måned, og de der forlod debatten har gjort det adskillige gange før (og det var i øvrigt før salget af debatten kom på tale).Det er ikke nogen voldsom trussel imod debatten, så lad bare Anti hygge sig på SOL-debat, hvis han hellere vil det.
Poul David, jeg tror at de kan finde ud af det uden din indblanding.
Der er blevet lidt stille med det salg!Måske er der problemer med at ændre domænet til en ny ejer af siden?Det er ikke sikkert at det er så nemt som musenfryd gjorde indtryk af?Poul David, jeg tror at de kan finde ud af det uden din indblanding.
Der er blevet lidt stille med det salg!Måske er der problemer med at ændre domænet til en ny ejer af siden?Det er ikke sikkert at det er så nemt som musenfryd gjorde indtryk af?