Forfatter Emne: Købstilbud acepteret  (Læst 1366 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Købstilbud acepteret
« Svar #15 Dato: Juli 21, 2016, 06:52:03 am »
Nå, men jeg vil gerne give mig til kende. Det er mig der har været heldig og givet det vindende bud. Hvis nogen er bekymrede, tør jeg godt garanterer at jeg ikke vil indfører diktatoriske standarder. Jeg vil kører det videre meget som nu, hvor folk skal kunne sige hvad de mener. Detaljer og overdragelse osv. følger senere. Jeg håber at kunne føre forummet videre i samme gode ånd.

Tillykke med det, Gubbi, jeg tror, du vil være rigtig god i rollen som forumejer. Hvem skal så være moderator?
Hvem siger der skal være en moderator udover ejer af DD?
Jeg tror godt Gubbi kan klare den alene.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 21, 2016, 08:30:18 am »
Det var så det, kan man så sige. Og hvad sker der så nu? Kommer den store udrensning af "utilpassede" debattører?

Desdicardo tror du (vi) lige skal vente, til vi ved hvem, de nye ejere er, og så tage den derfra -.  :girl_flag_of_truce:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #17 Dato: Juli 21, 2016, 08:37:39 am »
Desuden:
Citerer lige GuBBis holdning (Så du kan forstå det) ...

"Håber ikke at nogen forlader siden pga. det her. Uanset hvad folk skulle mene om mine holdninger, så vil jeg forsøge at holde mig så objektivt som muligt til moderering, og ingen vil nogensinde blive straffet af mig pga. en holdning de har. Alle holdninger er velkomne. Men det er feedback på de holdninger også. Der er ikke meget ved et debatforum uden forskellige holdninger. Så heller ikke på den kant har jeg tænkt mig at lade siden forandre sig."

Hvis du nu læser mit indlæg længere oppe (svar#10), så skriver jeg jo selv, at jeg er enig med Carlo i, at de godt må være her. Og derfor virker det mærkeligt, at du skriver, som du gør.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 21, 2016, 08:44:42 am »
Nå, men jeg vil gerne give mig til kende. Det er mig der har været heldig og givet det vindende bud. Hvis nogen er bekymrede, tør jeg godt garanterer at jeg ikke vil indfører diktatoriske standarder. Jeg vil kører det videre meget som nu, hvor folk skal kunne sige hvad de mener. Detaljer og overdragelse osv. følger senere. Jeg håber at kunne føre forummet videre i samme gode ånd.
:alc:
Tillykke Gubbi - skal du ikke også have en "moderator" trods alt?
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 21, 2016, 08:47:05 am »

stort tillykke til dig-
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Asmund Stridsmand

• Gæst
« Svar #20 Dato: Juli 21, 2016, 09:16:11 am »
Det er ikke sikkert, at han bryder sig om det, men jeg vil da gerne lykønske GuBBi - især med at DD undgik at blive lavet om til en muslimsk propagandasender.

Det er denne halve sætning, der viser, hvad der var sket, hvis ikke den snart forhenværende ejer havde forstået, at det ville hun ikke være med til:

Citér
Tigermanden:
.."så det bliver måske ikke nødvendigt." (At udrense nationalsindede skribenter.)

I blot seks ord ligger hele tilståelsen af det islam-diktatur, som var på tegnebrædtet - og som DD iøvrigt var død af inden otte dage.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Juli 21, 2016, 01:34:08 pm »
Citér
Tigermanden:
.."så det bliver måske ikke nødvendigt." (At udrense nationalsindede skribenter.)

I blot seks ord ligger hele tilståelsen af det islam-diktatur, som var på tegnebrædtet - og som DD iøvrigt var død af inden otte dage.

Nu er der ingen grund til at være så paranoid - det er ikke mig, der har skrevet noget om udrensning - det var Desdicardo.
Observér, dokumentér, rapportér!