Forfatter Emne: Købstilbud acepteret  (Læst 1357 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Købstilbud acepteret
« Dato: Juli 20, 2016, 09:57:04 am »
Jeg har fået et tilbud på køb af DD som jeg har sagt ja til.
Det er bestemt ikke det højeste bud, men tankerne bag falder godt i tråd med hvordan jeg kørte DD engang og det jeg bedst kan lide ved et forum, så derfor blev det "høn" der vandt :-)
Nu skal vi lige have det hele på plads, og jeg vil lade det være op til personen selv om "høn" vil give sig til kende med sin debatør identitet.
Så fortsættelse følger.

Lige en ting.....
Lad være med at begynde at diskutere i denne tråd, så længe jeg er admin vil alle irelevante indlæg blive slettet herfra.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Købstilbud acepteret
« Svar #1 Dato: Juli 20, 2016, 10:46:59 am »
Nå ok, jamen når nu jeg, og de mennesker jeg repræsenterer, ikke kunne få lov til at købe siden, så håber jeg da i det mindste, at det er andre gode humanistiske kræfter, der tager over. Hvornår træder overtagelsen i kraft?
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 20, 2016, 08:40:10 pm »
Tillykke med salget,   :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 20, 2016, 08:43:46 pm »
Det var så det, kan man så sige. Og hvad sker der så nu? Kommer den store udrensning af "utilpassede" debattører?
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 20, 2016, 08:46:32 pm »
Nå, men jeg vil gerne give mig til kende. Det er mig der har været heldig og givet det vindende bud. Hvis nogen er bekymrede, tør jeg godt garanterer at jeg ikke vil indfører diktatoriske standarder. Jeg vil kører det videre meget som nu, hvor folk skal kunne sige hvad de mener. Detaljer og overdragelse osv. følger senere. Jeg håber at kunne føre forummet videre i samme gode ånd.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 20, 2016, 09:47:13 pm »
GuBBi

Citér
Jeg vil kører det videre meget som nu, hvor folk skal kunne sige hvad de mener. Detaljer og overdragelse osv. følger senere. Jeg håber at kunne føre forummet videre i samme gode ånd.

Tillykke med det, og held og lykke  :JC_cheers:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Juli 20, 2016, 10:27:46 pm »
Nå, men jeg vil gerne give mig til kende. Det er mig der har været heldig og givet det vindende bud. Hvis nogen er bekymrede, tør jeg godt garanterer at jeg ikke vil indfører diktatoriske standarder. Jeg vil kører det videre meget som nu, hvor folk skal kunne sige hvad de mener. Detaljer og overdragelse osv. følger senere. Jeg håber at kunne føre forummet videre i samme gode ånd.

Tillykke med det, Gubbi, jeg tror, du vil være rigtig god i rollen som forumejer. Hvem skal så være moderator?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: Juli 20, 2016, 10:29:05 pm »
Det var så det, kan man så sige. Og hvad sker der så nu? Kommer den store udrensning af "utilpassede" debattører?

Den nationale klub er vist allerede fortrukket af egen fri vilje, så det bliver måske ikke nødvendigt.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 20, 2016, 10:49:01 pm »

Den nationale klub er vist allerede fortrukket af egen fri vilje, så det bliver måske ikke nødvendigt.

Håber ikke at nogen forlader siden pga. det her. Uanset hvad folk skulle mene om mine holdninger, så vil jeg forsøge at holde mig så objektivt som muligt til moderering, og ingen vil nogensinde blive straffet af mig pga. en holdning de har. Alle holdninger er velkomne. Men det er feedback på de holdninger også. Der er ikke meget ved et debatforum uden forskellige holdninger. Så heller ikke på den kant har jeg tænkt mig at lade siden forandre sig.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 20, 2016, 10:55:32 pm »

De skifter hele tiden profil. Det er fint at den nationale klub er her. Lad dem endelig komme til orde, så vi kan se hvor tyndbunet deres argumentation er. Lad dem bare levere svinere, for det siger mere om dem.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: Juli 20, 2016, 10:59:22 pm »

De skifter hele tiden profil. Det er fint at den nationale klub er her. Lad dem endelig komme til orde, så vi kan se hvor tyndbunet deres argumentation er. Lad dem bare levere svinere, for det siger mere om dem.

Jamen, jeg er helt enig! Men jeg regner nu ikke med at se Kaj, Helle og Rudi her igen - de vil slet ikke kunne klare tanken om at skulle modereres af Gubbi.  :biggrin:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 20, 2016, 11:55:15 pm »
Tillykke til både den ene og den anden med købet og salget :-)
Det kan vel ikke gå helt galt med Gubbi ved roret, uanset hvem der må komme forbi.
I'm a Troll

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 21, 2016, 12:14:52 am »
Jamen, jeg er helt enig! Men jeg regner nu ikke med at se Kaj, Helle og Rudi her igen - de vil slet ikke kunne klare tanken om at skulle modereres af Gubbi.  :biggrin:

Alle tre nævnte er og har været her hele tiden. Bare med andre profiler. Træd nærmere, jeg vil hviske noget til dit øre, som ingen andre må høre.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 21, 2016, 04:23:07 am »

Bliver det ikke lidt kedeligt for dig  hvis de blå ikke er her ?? ... :ermm:

Mht. "Kaj" Helle og Rudi (og undertegnede) bliver du nok skuffet ... Jeg tror ikke de har noget videre imod GuBBi da manden er en´ af de mere fornuftige her på Sitet (og det på trods af at han er Radikal) ... :ahappy:

Desuden:
Citerer lige GuBBis holdning (Så du kan forstå det) ...

"Håber ikke at nogen forlader siden pga. det her. Uanset hvad folk skulle mene om mine holdninger, så vil jeg forsøge at holde mig så objektivt som muligt til moderering, og ingen vil nogensinde blive straffet af mig pga. en holdning de har. Alle holdninger er velkomne. Men det er feedback på de holdninger også. Der er ikke meget ved et debatforum uden forskellige holdninger. Så heller ikke på den kant har jeg tænkt mig at lade siden forandre sig."
« Senest Redigeret: Juli 21, 2016, 05:08:45 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 21, 2016, 06:48:41 am »

Alle tre nævnte er og har været her hele tiden. Bare med andre profiler. Træd nærmere, jeg vil hviske noget til dit øre, som ingen andre må høre.

Husk at den som hvisker lyver. ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,