Forfatter Emne: Et utraditionelt, men snusfornuftigt skøn over antal fremmede i dk  (Læst 1849 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
LÅNT OPSLAG:
Ang. antal af muslimer i DK
Jeg har haft foretaget beregninger mht. at udlede det reelle antal af muslimer i DK! Dette er praktisk taget umuligt at ramme 100% korrekt, da f.eks. gennemsnitslevealderen ligeledes er steget, men udregningerne taler deres TYDELIGE sprog!
Danmarks Statistiks anvender definitioner på dansker, indvandrer og efterkommer. Det betyder, at der i gruppen af danskere forekommer et stort antal 2., 3. og 4. generationsindvandrere som registreres som danskere, selv om deres ”kultur”, herunder sprog og adfærd mv. eksempelvis kan være stærkt mellemøstligt præget. De er registreret som danskere, hvis deres ene forælder, f.eks. moderen har opnået dansk statsborgerskab og er født i Danmark inden fødslen af barnet, selv om faderen måske kan være en nylig familiesammenført libaneser (palæstinenser). Efter anvendelsen af denne definition vil antallet af efterkommere være begrænset og give anledning til undren, når man tager de traditionelle familiestørrelser og fødselshyppigheden i familier fra Mellemøsten i betragtning.
Her er et udsnit fra Danmarks statistikbank:
Dansk oprindelse: 4.964.224
Indvandrere: 350.436
Efterkommere: 112.799
Indvandrere og efterkommere: 463.235
Bemærk (A), at allerede i 2006 var 463.235 registreret (ikke det reelle tal)!!!!
Bemærk (B), at der under efterkommer IKKE medregnes muslimer, hvis ene forældre har fået dansk statsborgerskab, altså et kæmpe mørketal, og tallene er fra 2006, så de har ændret sig GEVALDIGT, men det er svært at finde noget nyere/mere brugbart! Kort sagt, en dansker kan sagtens være en efterkommer uden at være registreret som en sådan!
KORT sagt: der føres INTET regnskab med antallet af muslimer, MEEN:
Siden 1970, vel der hvor indvandring etc. begyndte at accellere, var der registreret 4.937.000 danskere. Så TÆNKER vi IGEN, at da danskere gennemsnitligt føder 1,8 barn (oven i købet nede på 1,4 i 1983) pr. par, så formindskes populationen af "danskere" med ca. 10% pr. generation af "danskere" hvis der ikke "importeres".
EN generation regnes som ca. 29 år, dvs. at der siden 1970 er gået ca. 1,5 generation og det antal af danskere der så skulle være NU uden indvandring/flygtninge, er så 4.937.000 MINUS ca. 15%, altså ca. 4.196.000 DANSKERE med afsæt i befolkningssammensætningen i 1970!!!!!

Jeg gentager: 4.196.000 DANSKERE, og dælme om vi ikke er 5.627.000 pr. 1. januar 2014!!!!!!!!!
Så efterkommere og indvandrere udgør pr. 1. januar 2014 altså 1.431.000!!!!!!!
Så af dette tal, skal der så kun være 33% med muslimsk baggrund for at der er ca. 500.000 muslimer i DK!!!!
Er nogen som helst i tvivl om det er rent digteri, så henviser jeg til:
Danmarks Statistik
Danmarks Demografi
Resten kræver kun et minimum af "regnekraft" for at komme frem til ovennævnte tal!!!!
Det sidste store spørgsmål, og nok et man aldrig får et svar på, er hvem der har interesse i at skjule det reelle antal af muslimer i DK???
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
Sv: Et utraditionelt, men snusfornuftigt skøn over antal fremmede i dk
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2016, 05:03:55 pm »
Mange af de knap 1,5 millioner indvandrere er heldigvis vestlige, men alligevel......DET SER SKU SORT UD!!

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2016, 05:16:21 pm »
LÅNT OPSLAG:[................]

Man bør oplyse sin kilde.
Hvor har du lånt dit opslag fra?

joJO

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2016, 05:27:15 pm »
Mange af de knap 1,5 millioner indvandrere er heldigvis vestlige, men alligevel......DET SER SKU SORT UD!!

Det er nogen vilde udokumenterede tal du kommer med.
Men altså ET tal har du ikke med i dine beregninger og det er udvandring, du ved godt at vi er verdensmester i udvandring.

Gentager lige Evalu,s ønske, hvor kommer linket fra.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2016, 05:27:39 pm »
Det er fra Thomas Telner på facebook, men hvor han har lånt det fra, ved jeg ikke.

Men kilden er lidt ligegyldig, det er jo mere et spørgsmål om købmandsregning.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2016, 05:29:21 pm »
Udvandring af danskere, bliver ca opvejet af indvandring af danskere.

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 11, 2016, 05:38:11 pm »
Det er fra Thomas Telner på facebook, men hvor han har lånt det fra, ved jeg ikke.

Men kilden er lidt ligegyldig, det er jo mere et spørgsmål om købmandsregning.

Kilden er da ikke ligegyldig.

En del af dit indlæg er f. eks. kopieret fra SIADs hjemmeside.
https://siaddk.files.wordpress.com/2015/02/620000-muslimer-i-danmark-2006.pdf
citat:
"Det betyder, at der i gruppen af danskere forekommer et stort antal 1. og 2. generationsindvandrere som registreres som danskere, selv om deres ”kultur”, herunder sprog og adfærd mv. eksempelvis kan være stærkt Mellemøstligt præget. De er registreret som dansker, hvis deres ene forælder, f.eks. moderen har opnået dansk statsborgerskab inden fødselen af barnet, selv om faderen måske kan være en nylig familiesammenført libaneser (palæstinenser). Efter anvendelsen af denne definition vil antallet af efterkommere være begrænset og give anledning til undren, når man tager de traditionelle familiestørrelser og fødselshyppigheden i familier fra Mellemøsten i betragtning."
citat slut

Hvis du uden kildeangivelse kopierer indlæg hertil fra en facebookside, som uden kildeangivelse kopierer fra SIAD, så kan det vel ikke undre dig, at man har vanskeligt ved at tage dit indlæg alvorligt.

joJO

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2016, 05:39:22 pm »
Udvandring af danskere, bliver ca opvejet af indvandring af danskere.

Den lader vi lige stå, lidt utroligt ikke.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #8 Dato: Juli 11, 2016, 05:40:28 pm »
evalu@ Du skal læse det med fed skrift. Resten er ligegyldigt.

joJO

• Gæst
« Svar #9 Dato: Juli 11, 2016, 05:59:11 pm »
LÅNT OPSLAG:
Ang. antal af muslimer i DK
Jeg har haft foretaget beregninger mht. at udlede det reelle antal af muslimer i DK! Dette er praktisk taget umuligt at ramme 100% korrekt, da f.eks. gennemsnitslevealderen ligeledes er steget, men udregningerne taler deres TYDELIGE sprog!
Danmarks Statistiks anvender definitioner på dansker, indvandrer og efterkommer. Det betyder, at der i gruppen af danskere forekommer et stort antal 2., 3. og 4. generationsindvandrere som registreres som danskere, selv om deres ”kultur”, herunder sprog og adfærd mv. eksempelvis kan være stærkt mellemøstligt præget. De er registreret som danskere, hvis deres ene forælder, f.eks. moderen har opnået dansk statsborgerskab og er født i Danmark inden fødslen af barnet, selv om faderen måske kan være en nylig familiesammenført libaneser (palæstinenser). Efter anvendelsen af denne definition vil antallet af efterkommere være begrænset og give anledning til undren, når man tager de traditionelle familiestørrelser og fødselshyppigheden i familier fra Mellemøsten i betragtning.
Her er et udsnit fra Danmarks statistikbank:
Dansk oprindelse: 4.964.224
Indvandrere: 350.436
Efterkommere: 112.799
Indvandrere og efterkommere: 463.235
Bemærk (A), at allerede i 2006 var 463.235 registreret (ikke det reelle tal)!!!!
Bemærk (B), at der under efterkommer IKKE medregnes muslimer, hvis ene forældre har fået dansk statsborgerskab, altså et kæmpe mørketal, og tallene er fra 2006, så de har ændret sig GEVALDIGT, men det er svært at finde noget nyere/mere brugbart! Kort sagt, en dansker kan sagtens være en efterkommer uden at være registreret som en sådan!
KORT sagt: der føres INTET regnskab med antallet af muslimer, MEEN:
Siden 1970, vel der hvor indvandring etc. begyndte at accellere, var der registreret 4.937.000 danskere. Så TÆNKER vi IGEN, at da danskere gennemsnitligt føder 1,8 barn (oven i købet nede på 1,4 i 1983) pr. par, så formindskes populationen af "danskere" med ca. 10% pr. generation af "danskere" hvis der ikke "importeres".
EN generation regnes som ca. 29 år, dvs. at der siden 1970 er gået ca. 1,5 generation og det antal af danskere der så skulle være NU uden indvandring/flygtninge, er så 4.937.000 MINUS ca. 15%, altså ca. 4.196.000 DANSKERE med afsæt i befolkningssammensætningen i 1970!!!!!

Jeg gentager: 4.196.000 DANSKERE, og dælme om vi ikke er 5.627.000 pr. 1. januar 2014!!!!!!!!!
Så af dette tal, skal der så kun være 33% med muslimsk baggrund for at der er ca. 500.000 muslimer i DK!!!!
Danmarks Statistik
Danmarks Demografi
Resten kræver kun et minimum af "regnekraft" for at komme frem til ovennævnte tal!!!!
Det sidste store spørgsmål, og nok et man aldrig får et svar på, er hvem der har interesse i at skjule det reelle antal af muslimer i DK???

Jeg tager dine tal som om de er korrekte, og du tvivler ikke hva.

Dine tal i 1970.  4,937,000 Danskere
Officielt " 22.000 Danskere er udvandret hvert eneste år fra Danmark, i alt ca. en million.

Hvis befolknings væksten holdet dit skøn på 1,8 minus 0,5 % udvandring så er der et stort hul. Men ifølge Facebook passer det.

Pop pop
« Senest Redigeret: Juli 11, 2016, 06:01:49 pm af joJO »

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #10 Dato: Juli 11, 2016, 06:04:54 pm »
Prøv igen joJO. Du kan ikke finde ud af at skrive, men prøv dog i det mindste at forklare om du kan finde ud af og regne.

joJO

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juli 11, 2016, 06:08:26 pm »
Prøv igen joJO. Du kan ikke finde ud af at skrive, men prøv dog i det mindste at forklare om du kan finde ud af og regne.

Mine tal kommer fra Danmarks statistik om udvandring, jeg kan godt linke, men ikke herfra.
Hvis du mener det er afgørende kan jeg senere sende et link fra statistikken.

Jeg mener for resten at anklageren kom met et tilsvarende tal, som ikke var kopierede fra FB

joJO

• Gæst
« Svar #12 Dato: Juli 11, 2016, 07:40:22 pm »

OK jeg prøver, den har gang med Gyldendal som kilde, og jeg kommer frem til samme tal.
ca. 22.000 per år forlader landet.

Se om du kan få andre tal frem.

https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj2vt6H-evNAhXKkCwKHfcbCKcQFggsMAM&url=http%3A%2F%2Fdenstoredanske.dk%2FDanmarkshistorien%2FDet_folkelige_gennembrud%2FDet_moderne_gennembrud_1870-90%2FOver_alle_gr%25C3%25A6nser%2FUdvandring&usg=AFQjCNHQEC5HcINlfZdf-D5oGVLUT5CCWg&sig2=Ap79fxQ_Yl7oDA_hX5Acxw

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 11, 2016, 08:18:06 pm »
evalu@ Du skal læse det med fed skrift. Resten er ligegyldigt.

Jamen så tager vi det med fed skrift fra dit indlæg:
citat:
"Siden 1970, vel der hvor indvandring etc. begyndte at accellere, var der registreret 4.937.000 danskere. Så TÆNKER vi IGEN, at da danskere gennemsnitligt føder 1,8 barn (oven i købet nede på 1,4 i 1983) pr. par, så formindskes populationen af "danskere" med ca. 10% pr. generation af "danskere" hvis der ikke "importeres".
Danmarks Statistik
Danmarks Demografi"
citat slut

Enhver med en smule snusfornuft kan da indse, at det totale antal af danskere ikke er reduceret med 15 % siden 1970, fordi danskere i gennemsnit kun får 1,8 barn pr. par pr. generation.
Antallet af danskere består jo af adskillige generationer og levetiden er i øvrigt stigende.

I stedet for din kildes mærkværdige regnestykke, så er det mere seriøst at henvise til Danmarks Statistik:
http://www.dst.dk/da/Statistik/NytHtml?cid=21575
citat:
"I 2060 forventes der at være 507.000 ikke-vestlige indvandrere og 342.000 ikke-vestlige efterkommere i befolkningen, og til sammen forventes de at udgøre 13 pct. af den samlede befolkning på 6.483.000 personer. I dag udgør personer af ikke-vestlig herkomst 8 pct. af befolkningen. Vestlige indvandrere og efterkommere forventes at udgøre 465.000 personer eller 7 pct. af befolkningen i 2060 mod 4 pct. i dag. Samlet er det en stigning i antallet af personer af ikke-vestlig herkomst på 88 pct. frem mod 2060, mens personer af vestlig herkomst stiger med 85 pct."
citat slut

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #14 Dato: Juli 11, 2016, 09:06:20 pm »
Jeg kan også citere:

Citat:

"Efterkommere er født i Danmark. Ingen af forældrene er både danske statsborgere og født i Danmark. Når en eller begge forældre, der er født i Danmark, opnår dansk statsborgerskab, vil deres børn ikke blive klassificeret som efterkommere. Fastholder danskfødte forældre imidlertid begge et udenlandsk statsborgerskab, vil deres børn blive klassificeret som efterkommere."

Citat slut.

https://www.dst.dk/da/Statistik/emner/indvandrere-og-efterkommere/indvandrere-og-efterkommere?tab=dok