Forfatter Emne: Hvilken bærbar , skal jeg vælge?  (Læst 466 gange)

Offline marcfc (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hvilken bærbar , skal jeg vælge?
« Dato: Juli 05, 2016, 03:25:05 pm »
Hej jeg leder efter en bærbar , hvor man bla kan spille gta 5 , just cause 3, simulator spil og lign....
Jeg var i bilka i dag og han sagde at denne : http://m.pricerunner.dk/pl/27-3113665/Baerbar/HP-Pavilion-15-ak004no-(P3M87EA)-Sammenlign-Priser var den eneste de havde med mindre jeg ville give 10.000 kr... jeg aner intet om de forskellige specifikationer der står på skiltene.. så ser om jeg kan få hjælp herinde... vil godt give de 6500 den koster. Men kunne jo være der var nogen der havde forslag til nogen  andre... evt fra elgiganten. .. pft

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hvilken bærbar , skal jeg vælge?
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2016, 03:34:12 pm »
Jeg kan ikke se, hvorfor du skulle stole på de råd, du får i en blog, for det er en tillidssag.

Det bedste vil være, hvis en som du i forvejen stoler på, rådgiver dig - evt. dem du spiller med.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline marcfc (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2016, 06:08:21 pm »
Jeg kender ikke rigtig nogen der har forstand på de forskellige dele der er i en bærbar... grunden til jeg spørger er om der evt var flere valgmuligheder af bærbar at vælge i mellem... der var kun den i bilka ellers skulle jeg op i 10.000 kr , og det er sgu en tand for meget

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2016, 09:02:12 pm »
Den ser ok ud.

Grafikkortet betyder rigtig meget når du spille de spil. Der er 4 GB DDR3L SDRAM på grafikkortet, og du får nok ikke bedre i den prisklasse (med mindre du bruger de 6.500 på at købe brugt).

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?