Forfatter Emne: Udvisningsdømte Danny Abdallah hygger sig med biler og byture  (Læst 965 gange)

Offline Danish (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
”Jeg har ikke været til meldepligt siden november (2013), og jeg har ikke tænkt mig at komme. Det kommer ikke til at ske. Jeg kommer aldrig mere. De ringer en gang om måneden, det er spild af tid,” sagde han. (Tv 2)

Og som sagt så gjort. Da Tv 2 besøgte Abdallah boede han i en lejlighed i Frederikshavn, men de sidste par år har han boet i eget rækkehus i Aalborg. Her hygger han sig med sine store muskelhunde og hurtige biler.

Man kan følge med i hvad Abdallah har gang i, han er nemlig flittig til, at slå diverse begivenheder op på sin åbne Facebook-profil.

Umiddelbart skulle man tro, at en person med Abdallahs status ville holde lav profil, men det er lige modsat. Han slår om sig med store biler, byture og restaurantbesøg.

Man må sige det er en gåde hvordan han kan have råd til alt det, når han ikke har nogen indtægt udover, det symbolske beløb han får udbetalt i lommepenge.

http://denkorteavis.dk/2016/udvisningsdomte-danny-abdallah-hygger-pa-den-gronne-gren-selvom-han-burde-vaere-pa-udrejsecentret-kaershovedgard/

Det er vel vemmeligboerne der betaler for hans hygge!

:bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Udvisningsdømte Danny Abdallah hygger sig med biler og byture
« Svar #1 Dato: Juli 02, 2016, 12:19:02 am »
Der er allerede en der har åbnet en tråd om emnet. Kom med noget nyt.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2016, 01:26:31 am »
Ja - de kunne da nøjes med at kopiere aviserne ind en enkelt gang, så dem der interesserer sig for Den Korte Avis, ikke skal læse nyhederne tre gange.

Hellefront

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2016, 09:44:50 am »
Jeg og flere andre har kommenteret sagen her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3964.msg45501#msg45501

God Weekend.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 02, 2016, 09:54:31 am »
Jeg og flere andre har kommenteret sagen her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3964.msg45501#msg45501

God Weekend.

Når jura og konventioner kan misbruges til at give kriminelle frit lejde til at fortsætte deres forbrydelser, som Abdella, Levakovic m. fl. er det i aller højeste grad selve begrebet retsstat og definitionen af det, der er forældet og bør debatteres og tydeligvis revideres.

Som det kører nu, ser den stærkt opreklamerede "retsstat" da vist ud til at have passeret sidste salgsdato.
« Senest Redigeret: Juli 02, 2016, 10:06:50 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.