Forfatter Emne: Islam er en erobrerideologi  (Læst 2369 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Islam er en erobrerideologi
« Svar #15 Dato: December 05, 2014, 05:57:05 am »
Islam er en erobrerideologi, det er rigtigt. Og som du korrekt nævner, har muslimerne ikke haft så meget held i sprøjten de sidste mange hundrede år. På trods af deres vilje har de manglet evnen. Det synes jeg egentlig ikke er pudsigt.

Men som Carlo korrekt nævner, så sker der i vor tid en gradvis erobring af vores samfund. I vores del af verden er der lus i skindpelsen. Vi har 5. kollonnefolk der byder de fremmede velkommen. Kan udviklingen vendes igen? Jeg tror, at svaret er ja, men det vil tiden jo vise.

Rollo.

Det er, som man tager det.

Et sted skal muslimerne jo bo. Min datter prøver at sælge sit hus, og når hun flytter har jeg ikke tidligere overvejet, om det kan være en erobring :blink:

Er Solvang, Californien et bevis på, at dansk kultur er en erobrerideologi?
- eller bor de der bare?

« Senest Redigeret: December 05, 2014, 05:59:33 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 05, 2014, 06:32:11 am »
Engang var der et ordsprog der lød således.
Man må skik følge, eller land fly.
Det betød, man skal tilpasse sig til det land man rejser til, og kan man ikke det må man forlade landet.

Et andet ordsprog lød således.
Kan du ikke lide lugten i bageriet, må du finde et andet sted at købe dit brød.
Det betyder stort set det samme, nemlig at kan du ikke leve og opføre dig  som, samt acceptere dem der bor i landet bør du finde dig et andet land at leve dit liv i.

Jeg kan godt lide disse ordsprog, og for min skyld må man gerne kaste alle de utilpassede og hævne muslimer ned med faldskærm, i en eller anden arabisk udørk eller ørken.

Og skulle der ikke være nok faldskærme til alle, behøver de ikke udsætte nedkastningen af den grund.
Med al det man ser i nyhederne, fra rundt om i verden, kan man jo næsten ikke undgå at komme til at hade islam og alt det dette onde står for.

Det skal udrydde fra civiliserede lande og områder.
Hjem til araber land med hele bundet, og byg så en høj mur rundt om det hele   og glem så alt om dem.
Islam er en dødelig pest der spreder frygt og rædsel samt død og ødelæggelse omkring sig.
Så dets før vil får den virus udrydet dets bedre.

Jeg forstår ikke, at normale og retskafne muslimer, vil finde sig i, at deres tro bliver brugt til at skabe helvede på jorden.
Men det er jo præcis det der er ved at ske.

Det er uheldigt, at over halvdelen af verdens olie befinder sig i Mellemøsten, fordi rigdommene har givet anledning til krige og andre stridigheder med mange flygtninge som resultat.

Jeg synes heller ikke at Islamisk Stat skal have olien, fordi den er så vigtig for hele verdensøkonimien - selvom den kamp allerede har givet over tre millioner flygtninge - bare de sidste par år.

Tanken om at fanatikere skal sætte sig på olien er bestemt ikke rar - jeg kan nemlig godt huske oliekriserne.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 05, 2014, 06:43:46 am »
Jeg kan heller ikke se andet i den historie end at tyrkerne var den aggressive part. Historien siger at de blev stoppet ved Wiennas porte.

Men det kan da godt være den tyske kejser led af storhedsvanvid.

Jeg vil også gerne have din kommentar til, at det Tysk-romerske rige samtidigt var i religionsstridigheder med protestanterne - som osmannerne mere eller mindre var allierede med - hvis det ikke forstyrrer dit verdensbillede for meget?
« Senest Redigeret: December 05, 2014, 06:52:31 am af Anklageren »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: December 05, 2014, 07:21:57 am »
Er Solvang, Californien et bevis på, at dansk kultur er en erobrerideologi?
- eller bor de der bare?

Nu er du vist ude i et demagogisk ærinde. Danskerne i Solvang har f eks ikke 300 fætres næver til at sørge for at deres døtre gifter sig med ikke-danskere.

Danskerne i Solvang ekspanderer ikke. Deres andel af befolkningen har vel været nogenlunde konstant gennem 150 år og danskerne gør sig ikke negativt bemærket med at té sig pain-in-the-ass overfor amerikanerne.

http://www.thetimes.co.uk/tto/news/uk/article1937685.ece

"The Muslim population in Britain has grown by more than 500,000 to 2.4 million in just four years, according to official research collated for The Times.

The population multiplied 10 times faster than the rest of society, the research by the Office for National Statistics reveals. In the same period the number of Christians in the country fell by more than 2 million."

Ikke et fænomen, som jeg frivilligt ønsker at dele hverdag med, hvis jeg kan blive fri.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #19 Dato: December 05, 2014, 08:38:07 am »
Det er da en relevant parallel at trække ind, fordi det siger noget om, at Nydanskerne jo bare er almindelige mennesker, der blot ønsker at leve deres liv. Lige præcis som du og jeg.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: December 05, 2014, 11:01:06 am »

Nu er du vist ude i et demagogisk ærinde. Danskerne i Solvang har f eks ikke 300 fætres næver til at sørge for at deres døtre gifter sig med ikke-danskere.

Danskerne i Solvang ekspanderer ikke. Deres andel af befolkningen har vel været nogenlunde konstant gennem 150 år og danskerne gør sig ikke negativt bemærket med at té sig pain-in-the-ass overfor amerikanerne.

http://www.thetimes.co.uk/tto/news/uk/article1937685.ece

"The Muslim population in Britain has grown by more than 500,000 to 2.4 million in just four years, according to official research collated for The Times.

The population multiplied 10 times faster than the rest of society, the research by the Office for National Statistics reveals. In the same period the number of Christians in the country fell by more than 2 million."

Ikke et fænomen, som jeg frivilligt ønsker at dele hverdag med, hvis jeg kan blive fri.

Så må du efter kommunen, for det er kommunen, som har anvist flygtningene boliger i det almennyttige boligbyggeri.

Flygtningene har ikke meget at vælge mellem, for de bliver typisk kun anvist boliger i det almennyttige boligbyggeri.

Jeg ved så ikke, om du beskylder kommunen for at "erobre dansk territorium" - fordi kommunerne i så høj grad medvirker til, at indvandrerne "klumper sig sammen"?