Diverse > Job og uddannelse

Vil du til Thailand og arbejde?

(1/2) > >>

Joyful:
Hej Din-debat.dk!

Vi leder efter endnu en dansker til vores kontor! Vi er en Skandinavisk virksomhed som arbejder indenfor e-commerce og som har et kontor i Hua Hin i Thailand hvorfra vi oversætter produkttekster m.m. fra engelsk til de skandinaviske sprog. Det er her du kommer til at arbejde hvis du får jobbet!

Fakta omkring jobbet:

* Arbejdstiden er fra 8-17 mandag til torsdag og 8-16 alle fredage.
* Lønnen er på 30.000 baht.
* Du får gratis logi - vi er 3 mand der pt. bor sammen i et hus hvor der er et værelse klar til dig!Krav til ansøgere:

* Vi leder efter en som er hurtig på tasterne.
* Du forventes at kunne mestre det danske og engelske sprog på skrift.
Leder du efter en god mulighed for at arbejde og bo i udlandet? Måske er det dig vi leder efter! Nysgerrig? Du er mere end velkommen til at stille spørgsmål eller til at kontakte mig direkte. I kan kontakte mig over skype. Mit ID er "Workinthailand2016".

Mvh

Landboen:

--- Citat fra: Joyful efter Juni 23, 2016, 11:19:20 am ---Hej Din-debat.dk!

Vi leder efter endnu en dansker til vores kontor! Vi er en Skandinavisk virksomhed som arbejder indenfor e-commerence og som har et kontor i Hua Hin i Thailand hvorfra vi oversætter produkttekster m.m. fra engelsk til de skandinaviske sprog. Det er her du kommer til at arbejde hvis du får jobbet!

Fakta omkring jobbet:

* Arbejdstiden er fra 8-17 mandag til torsdag og 8-16 alle fredage.
* Lønnen er på 30.000 baht.
* Du får gratis logi - vi er 3 mand der pt. bor sammen i et hus hvor der er et værelse klar til dig!Krav til ansøgere:

* Vi leder efter en som er hurtig på tasterne.
* Du forventes at kunne mestre det danske og engelske sprog på skrift.Leder du efter en god mulighed for at arbejde og bo i udlandet? Måske er det dig vi leder efter! Nysgerrig? Du er mere end velkommen til at stille spørgsmål eller til at kontakte mig direkte. I kan kontakte mig over skype. Mit ID er "Workinthailand2016".

Mvh

--- Afslutning på citat ---
Minimumslønnen SKAL være på 50.000 baht.
Og hvad med opholds/arbejdstilladelse?

Torsten Bonfils:
Hvor mange ladyboys kan man få for 30.000 baht?

Anklageren:
Hvis det er en månedsløn, så er det latterlig lidt.

Landboen:

--- Citat fra: Anklageren efter Juni 23, 2016, 12:39:33 pm ---Hvis det er en månedsløn, så er det latterlig lidt.

--- Afslutning på citat ---
Nok ikke hvis man bor i Thailand!

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version