Forfatter Emne: Trådet visning?  (Læst 1935 gange)

Offline Megaprofilos (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Trådet visning?
« Dato: December 03, 2014, 01:21:15 am »
Hej jeg er ny på siden. Tidligere sol-debat bruger, før de ødelagde den.

Er det muligt at benytte trådet visning, og hvis det er, hvad skal jeg så gør/trykke på?

Alle er velkomne til at svare :)

Super fed side.

MVH
Megaprofilos

Online Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Trådet visning?
« Svar #1 Dato: December 03, 2014, 04:37:33 am »
Superfed side ja ... Nu mangler du bare Profilbilledet ... :boast:

Jeg har selv ledt efter denne trådede side men uden resultat ...  :blush:

Men velkommen anyway ... :ahappy:

Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Floridor

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 03, 2014, 09:02:22 am »
Hej Mega P.

Nej, jeg mener heller ikke lige at den trådede udgave er at finde her pt. - men siden dog alligevel adskillige klasser bedre end det vi kom fra...!

- og velkommen til..! - måske ser vi to nok forskelligt på mange ting her i livet, men jeg er dog helt klart af den mening, at du er een af dem der er med til at gøre debatten lødig og læseværdig... :d_book:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 03, 2014, 09:59:40 am »
Jeg foretrækker trådene som de er herinde, hvor man kan gå videre til side 2-3-4-5 o.s.v.

Det har jeg spurgt efter, flere gange på SOL - hvor de lange tråde var uoverskuelige, dato /  tidspunkt  og debattørenes navne forsvandt, når trådene blev lange.

Herinde skal man ikke "pløje sig igennem" trådene  - det er overskueligt, og når man nederst på siden, kan man med et klik  - gå til toppen igen.

Det eneste jeg har lidt problemer med er PB   :boast: i går havde jeg sendt en PB til mig selv  :drag_05: 

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 03, 2014, 03:41:42 pm »
Superfed side ja ... Nu mangler du bare Profilbilledet ... :boast:

Jeg har selv ledt efter denne trådede side men uden resultat ...  :blush:

Men velkommen anyway ... :ahappy:

Tak :) Jeg skal lige have lært alle de smileys at kende, så jeg ikke dummer mig, og sender et forkert signal. Men rigtig fedt at der er så stort et udvalg. Også rigtig dejligt at se dig her på siden svin :)

Det kunne tyde på at der ikke lige pt er trådet visning, men det kan jeg godt leve med. Siden er uendelig meget bedre end den nye sol- hovedpine-debat. Måske er vi så heldige, at admins med tiden indfører trådet visning som en mulighed. Altså sådan at folk kan vælge, mellem det nuværende(flad visning), og så trådet visning.

Ja, jeg skal lige have fundet mit profilbillede via google  :blush:

MVH
Megaprofilos

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 03, 2014, 03:52:47 pm »
Hej Mega P.

Nej, jeg mener heller ikke lige at den trådede udgave er at finde her pt. - men siden dog alligevel adskillige klasser bedre end det vi kom fra...!

- og velkommen til..! - måske ser vi to nok forskelligt på mange ting her i livet, men jeg er dog helt klart af den mening, at du er een af dem der er med til at gøre debatten lødig og læseværdig... :d_book:

F

Hej Floridor

Ja, selv om der ikke lige er trådet visning pt, så er siden, som du korrekt skriver, adskillige klasser bedre end det vi kom fra.

Tak for velkomsten :)

Du har ret i at vi nok ser forskelligt på en del ting, men vi har altid kunne tale sobert sammen, og du er bestemt en af dem, jeg altid har læst på den gamle sol. Det er utrolig vigtigt, at der er mennesker der har en anden holdning en jeg lige har. Det har faktisk rykket mine holdninger på en del områder gennem tiden. Og du evner at præsentere dine holdninger på en rigtig fin måde.

MVH
Megaprofilos

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 03, 2014, 03:57:09 pm »
Jeg foretrækker trådene som de er herinde, hvor man kan gå videre til side 2-3-4-5 o.s.v.

Det har jeg spurgt efter, flere gange på SOL - hvor de lange tråde var uoverskuelige, dato /  tidspunkt  og debattørenes navne forsvandt, når trådene blev lange.

Herinde skal man ikke "pløje sig igennem" trådene  - det er overskueligt, og når man nederst på siden, kan man med et klik  - gå til toppen igen.

Det eneste jeg har lidt problemer med er PB   :boast: i går havde jeg sendt en PB til mig selv  :drag_05:

Hej lyjse

Jeg synes bestemt også at det skal være muligt at vælge den nuværende visning. Det er jeg efterspørger er muligheden for at vælge trådet visning. Altså sådan at der er noget for alle.

:) Ja, jeg skal også først til at lære PB, men rigtig dejligt at den eksisterer.

MVH
Megaprofilos
« Senest Redigeret: December 03, 2014, 04:02:01 pm af Megaprofilos »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: December 03, 2014, 07:06:15 pm »
Ja, vi er efterhånden rigtig mange fra sol, det er da lidt som gamle venner, der bliver genforenet.  :biggrin:
Observér, dokumentér, rapportér!

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 04, 2014, 02:24:12 am »
Ja, vi er efterhånden rigtig mange fra sol, det er da lidt som gamle venner, der bliver genforenet.  :biggrin:

:biggrin: Det har du ret i. En stor familie  :biggrin:

Det er dejligt at se, at alle de faste og seriøse debattører fra den døende sol, er samlet her på din-debat.dk. Tænk bare på alle de indlæg og trådstart, som vi alle stod for. Det er et kæmpe tab for sol. Jeg synes særligt at det er fedt, at mennesker der har forskellige meninger om mange ting, er samlet her på din-debat.dk

Alle de stakler der bruger sol-mail, falder måske over sol-debatten med tiden, så det er vigtigt lige at nævne over for dem, at denne side eksisterer. Ikke mindst er det særlig vigtigt at nævne at det er din-debat.dk med BINDESTREG.

Det er også værd lige at skive google, så ofte man kan, for googels søgerobotter reagerer på det. På den måde kommer din-debat.dk længere frem, når folk søger efter en debatside.

MVH
Megaprofilos

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #9 Dato: December 04, 2014, 08:38:51 am »
Det kan ikke rigtigt lade sig gøre med det layout vi har herinde nu, men mon ikke det bare er et spørgsmål om tilvænning?
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 05, 2014, 02:31:57 am »
Det kan ikke rigtigt lade sig gøre med det layout vi har herinde nu, men mon ikke det bare er et spørgsmål om tilvænning?

Hej mus. Tak for svaret :)

Jo, det er bare et spørgsmål om tilvænning. Men med tiden er det måske noget man kan indføre, det giver et utrolig dejligt overblik over diverse debatter.

Med tiden tilføjer du måske et par reklamer, det kan man ikke fortænke dig i. Og dermed bliver der måske råd til at tilføje sådanne funktioner.

Men jeg kan sagtens leve med den nuværende opstilling af debatterne. Det er mere et luksusønske, når der kommer tid og råd.

MVH
Megaprofilos

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 05, 2014, 12:42:25 pm »

Jo, det er bare et spørgsmål om tilvænning. Men med tiden er det måske noget man kan indføre, det giver et utrolig dejligt overblik over diverse debatter.

Med tiden tilføjer du måske et par reklamer, det kan man ikke fortænke dig i. Og dermed bliver der måske råd til at tilføje sådanne funktioner.

Men jeg kan sagtens leve med den nuværende opstilling af debatterne. Det er mere et luksusønske, når der kommer tid og råd.

MVH
Megaprofilos

Jeg kan altså ikke få øje på det "overblik" du henviser til ( på SOL ) der var 2 muligheder, enten kunne man benytte "trådet visning" eller sætte den på FLAD.

Hvis den stod på trådet visning, og der var en 75 - 80 svar, var det umuligt at se - noget som helst - dato / tidspunkt / navn på debattør - så kunne man sætte tråden på FLAD, og så ellers rulle og rulle og rulle ned og ned og ned, med musen, indtil man fandt de sidste indlæg  :ireful3:

Herinde har vi det bedste overblik - vi behøver ikke "pløje" os igennem 117 indlæg, før vi finder de sidste, det er da bare skønt !

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 07, 2014, 03:02:09 am »

MVH
Megaprofilos

Jeg kan altså ikke få øje på det "overblik" du henviser til ( på SOL ) der var 2 muligheder, enten kunne man benytte "trådet visning" eller sætte den på FLAD.

Hvis den stod på trådet visning, og der var en 75 - 80 svar, var det umuligt at se - noget som helst - dato / tidspunkt / navn på debattør - så kunne man sætte tråden på FLAD, og så ellers rulle og rulle og rulle ned og ned og ned, med musen, indtil man fandt de sidste indlæg  :ireful3:

Herinde har vi det bedste overblik - vi behøver ikke "pløje" os igennem 117 indlæg, før vi finder de sidste, det er da bare skønt !

Nej, det passer altså ikke efter MIN mening, og tydeligvis andre i denne tråd, der har ledt efter trådet visning. Når man har lang tids erfaring med de forskellige debattører, så kan man med trådet visning, lynhurtigt læse de svar på en trådstart, som man finder interessante. Her skal man bladre gennem side 1,2,3,4.. for at finde dem man ønsker at svare. Det er stadig ufattelig meget bedre end det den nye sol-debat har. Det jeg efterspørger er bare at folk kan vælge. 

MVH
Megaprofilos

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 07, 2014, 04:38:08 pm »
Lyjse skrev:

Megaprofilos skrev:

Nej, det passer altså ikke efter MIN mening, og tydeligvis andre i denne tråd, der har ledt efter trådet visning. Når man har lang tids erfaring med de forskellige debattører, så kan man med trådet visning, lynhurtigt læse de svar på en trådstart, som man finder interessante. Her skal man bladre gennem side 1,2,3,4.. for at finde dem man ønsker at svare. Det er stadig ufattelig meget bedre end det den nye sol-debat har. Det jeg efterspørger er bare at folk kan vælge. 

MVH
Megaprofilos

Citat slut

Nu ved jeg jo ikke, om du sidder med en 32 tommer-skærm, for på min skærm forsvandt dato - tidspunkt og navn på debattør når tråden kom op på 75/ 80 indlæg.

Og man skulle da... så vidt jeg husker... klikke ud for de forskellige indlæg før man kunne læse dem  :bb:

Du behøver jo ikke klikke til side 1, hvis du kan se, der er kommet en side 2, siden du skrev sidst - og du har jo et  fint overblik over nye svar, ude i højre side  :JC_idea: