Forfatter Emne: I må undskylde, at jeg skriver oplægget selv og på dansk om briterne  (Læst 327 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Her på debatten bliver der henvist til en legio af videoer, men er de forfalskede med den ganske bestemte hensigt at manipulere dem, der ser videoerne?

I England er det i dag aktuelt, at forlad-EU siden har manipuleret med lyden i deres officielle video om at briterne skal ud.

Der er en passage i videoen fra det tyrkiske parlament, hvor der efterfølgende i et filmstudie er tilføjet lyden af kvinder der skriger i panik og lyden af knust glas.

I dag sidder briterne og lytter til den originale lyd - og til den falske lyd i det tyrkiske parlament fra nej-sidens video.

http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/eu-referendum-vote-leave-campaign-turkey-video-doctored-screams-a7092191.html

Nu sidder jeg her og føler mig for gammel til at leve i Danmark, for jeg har fornemmelsen af, at det ikke vil gøre indtryk på NEJ-siden (jeg er ellers selv skeptisk over for EU) - at videoen har et falsk lydspor. Den fornemmelse bliver også forstærket af, at jeg lige har læst om mange nye dødstrusler imod en politiker på Faceboook.

Ser man det ligefrem som noget positivt i dag, hvis det som man går ind for er så dygtigt forfalsket, at det vil føre til sejr?

Jeg har altså fornemmelsen af at leve i en anakronisme, hvor en mand ikke er en mand, og et ord ikke er et ord.

« Senest Redigeret: Juni 21, 2016, 01:49:44 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: I må undskylde, at jeg selv skriver på dansk om briterne
« Svar #1 Dato: Juni 21, 2016, 12:22:55 pm »
Feje tricks bliver desværre ofte brugt i politik og fra begge sider, både højre og venstre. Det gælder også dansk politik, men i store lande som England og USA er det vel sagtens endnu værre. Men jeg tror ikke at nogen af parterne er uskyldig hvad angår at manipulere med tingene. Ja-siden ser vi jo på den anden side nu slå plat på Jo Cox-mordet (false flag eller ej). Det er da også lidt manipulerende, vil jeg mene...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: I må undskylde, at jeg selv skriver på dansk om briterne
« Svar #2 Dato: Juni 21, 2016, 12:30:35 pm »
De britiske parlamentarikere bruger fuldt berettiget mordet på Jo Cox, fordi de mange dødstrusler på nettet imod politikere - som er blevet moderne blandt de politisk ukorrekte - faktisk er politik.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Morten Bødskov er for nylig blevet slået, og der blev spyttet efter Pia Kjærsgaard under folkemødet og i dag er en person blevet varetægtsfængslet i 4 uger for at have truet politisk ordfører for De Konservative Mai Mercado på livet.

Det er politik ligesom nazisternes overfald på politiske modstandere på gaderne i 1930'erne var politik.

Jo Cox-mordet er et terrordrab fordi det var politisk motiveret, og Din-Debats to konspirationsteoretikere går terroristernes ærinde, når de forsøger at give CIA og Bilderberg gruppen skylden - selvom ingen tager dem alvorligt.

joJO

• Gæst
Her på debatten bliver der henvist til en legio af videoer, men er de forfalskede med den ganske bestemte hensigt at manipulere dem, der ser videoerne?

I England er det i dag aktuelt, at forlad-EU siden har manipuleret med lyden i deres officielle video om at briterne skal ud.

Der er en passage i videoen fra det tyrkiske parlament, hvor der efterfølgende i et filmstudie er tilføjet lyden af kvinder der skriger i panik og lyden af knust glas.

I dag sidder briterne og lytter til den originale lyd - og til den falske lyd i det tyrkiske parlament fra nej-sidens video.

http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/eu-referendum-vote-leave-campaign-turkey-video-doctored-screams-a7092191.html

Nu sidder jeg her og føler mig for gammel til at leve i Danmark, for jeg har fornemmelsen af, at det ikke vil gøre indtryk på NEJ-siden (jeg er ellers selv skeptisk over for EU) - at videoen har et falsk lydspor. Den fornemmelse bliver også forstærket af, at jeg lige har læst om mange nye dødstrusler imod en politiker på Faceboook.

Ser man det ligefrem som noget positivt i dag, hvis det som man går ind for er så dygtigt forfalsket, at det vil føre til sejr?

Jeg har altså fornemmelsen af at leve i en anakronisme, hvor en mand ikke er en mand, og et ord ikke er et ord.

Ikke kun mig og dig, Mange har lagt mærke til den form for populisme, vi kender det lidt fra DF, som gerne bruger lidt ekstra farver, kæledyr, skrifttyper, selektive baggrunder, samt personer for at give ekstra troværdighed til deres forestilling om hvordan vi andre skal se deres drømmer.

Intet er gratis princippet er heldigt for alle