Forfatter Emne: Solens død - "DIN DEBATS 'BRØD'" - Hvad siger sol-annoncørerne mon ?  (Læst 15626 gange)

Offline jalmar (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • uvidenhed blomstrer hos dem der ikke ser helheden.
    • Vis profil
 :clapping: → DEJLIGT MED EN HYPER-FUNGERENDE DEBATSIDE !!!

Det bliver trods alt alligevel spændende at se, om "sol" får styr rodet -
Men kan vi skabe nogle gode debatter her, er "sol" død for mit vedkommende, for her :Laie_40: da en hel del bedre rent teknisk.

Sjovt nok, "reklamerede" først lyjse og så jeg ret hurtigt for denne side, (hvor Carlo har oprettet sig for længe siden), og lige så hurtigt blev "reklamerne" fjernet  :biggrin:

Der må givetvis være en del arrige annoncører der har købt reklamer ud fra mængden af alle os [nu tidligere] sol-debattører ?

jalmar

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Solens død - "DIN DEBATS 'BRØD'" - Hvad siger sol-annoncørerne mon ?
« Svar #1 Dato: December 01, 2014, 09:31:11 pm »
Jalmar skrev:

Citér

Men kan vi skabe nogle gode debatter her, er "sol" død for mit vedkommende, for her :Laie_40: da en hel del bedre rent teknisk.

Sjovt nok, "reklamerede" først lyjse og så jeg ret hurtigt for denne side, (hvor Carlo har oprettet sig for længe siden), og lige så hurtigt blev "reklamerne" fjernet  :biggrin:

Der må givetvis være en del arrige annoncører der har købt reklamer ud fra mængden af alle os [nu tidligere] sol-debattører ?

jalmar

Det var forvirrende med alle de reklamer, der poppede op alle vegne, ligesom man sad og skrev, stod der at min computer var "ved at brænde sammen" eller noget i den retning  :comando:

Og det er så dejligt overskueligt herinde - man får et hurtigt overblik over, hvad der er sket - siden sidst man var her  :gamer1:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 01, 2014, 10:00:41 pm »
Holder også øje med den gamle debat for nu lissom at se om "redaktionen" har fortrudt den radikale omvæltning af debatten,  :daz:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 02, 2014, 03:42:44 am »
Det var forvirrende med alle de reklamer, der poppede op alle vegne, ligesom man sad og skrev, stod der at min computer var "ved at brænde sammen" eller noget i den retning  :comando:

Du skulle få ad Block Plus til din computer. Blokerer for alt det annonceværk og det der er værre.

https://adblockplus.org/

Vil du blive glad for.

anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Floridor

• Gæst
Hej Carlo -
« Svar #4 Dato: December 02, 2014, 05:00:34 am »
- jeg installerede på et tidspunkt den dér 'Ad-blocker' - det virkede skam fint efter hensigten, men betød samtidigt også at jeg ikke kunne se de forskellige 'filmsnaser' der ofte følger med artikler - feks. på TV2, Politiken, Ekstrabladet osv...

- så vistes bare en sort skærm - og det var jo ikke meningen.... :blind:

Såee, 'pest eller kolera' - som man siger....

F

Vintersne

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 02, 2014, 10:02:52 am »

jalmar

Ja, det var en vanvittig beslutning, at klistre siden til med reklamer, og en ekstrem lille tekst midt i!

Den nedgående Sol, gik fra at være en rigtig brugervenlig side, til det stik modsatte!

Der er kun meget få, der gider sidde og klikke i en uendelighed, for at se et indlæg længere nede i stakken - dette er jo pip!

Måske tjener de penge ved hver klik - hvad skal det ellers til for?

Nej, den side er virkelig død!

Så den nedgående Sol over horisonten, kommer nok ikke op igen*S*!

Joakim

• Gæst
« Svar #6 Dato: December 02, 2014, 10:51:40 am »
Holder også øje med den gamle debat for nu ligesom at se om "redaktionen" har fortrudt den radikale omvæltning af debatten,  :daz:

Sol har alle år haft en arrogant holdning til deres brugere.
Deres sidste og finale nummeret kommer til at lukke helt ned.
De kunne have introduceret omlægningen i en kategori, som prøveballon, og så set reaktionerne, men nej det gennemføre det bare.

Offline Megaprofilos

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 03, 2014, 02:31:42 am »

jalmar

Der KOMMER unægetelig rigtig mange arrige annoncører, men der går lige lidt tid, for lige nu bilder solen dem ind, at deres annoncer ses ufattelig mange gange dagligt, fordi folk er tvunget til at trykke "se kommentar" 5.000 gange. Men det ender helt galt, og så går det galt for sol-debat.

Det er bestemt ikke fra hverken dig eller lyjse at jeg har hørt om denne side. Der er ufattelig mange andre på den døende sol-debat, som gør opmærksom på siden, men ikke Jer. Så det skal I sku ikke tage æren for.

Jeg vil give Joakim ret. Sol har altid haft en arrogant holdning til sine brugere. Sådan lidt i stil med "lad dem brokke sig, de kan ikke gøre andet". MEN nu ER der rent faktisk noget andet. Nemlig www.din-debat.dk .

Der er ingen grund til at holde øje med den "gamle debat". Solen er 100% arrogant på dette område. De NÆGTER at ændre layoutet, så de få brugere der er tilbage, skal stadig klikke 5.000 gange, for at se det seneste svar. PB(private beskeder), har de bare slettet. Uden varsel! Alt er væk og det vil de skide på. Solen skider på dig. Du er reklamekroner, og hvis du ikke tilhører kategorien af typer der klikker på reklamerne, så beder de dig venligst fise af.

MVH
Megaprofilos

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Hej Carlo -
« Svar #8 Dato: December 03, 2014, 03:11:26 am »
- jeg installerede på et tidspunkt den dér 'Ad-blocker' - det virkede skam fint efter hensigten, men betød samtidigt også at jeg ikke kunne se de forskellige 'filmsnaser' der ofte følger med artikler - feks. på TV2, Politiken, Ekstrabladet osv...

Det kan jeg slet ikke genkende - at der også blokeres for noget man gerne vil se. Mon det ikke har noget at gøre med opsætningen? Eller at der bruges forkert model? Det skal være den her

https://adblockplus.org/
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: December 03, 2014, 05:32:08 pm »

jalmar

Tja, det skal da blive spændende at se, om der igen kommer til at være liv på Sol-debatten, som det ser ud nu, må de nok dreje nøglen om. Men ved den rette indsats kan det vel redes. 
Midlerne er underordnede.

Rollo

• Gæst
« Svar #10 Dato: December 03, 2014, 09:59:11 pm »

Helt enig.

Det er noget af det, der provokerer mig mest: spam-reklamer, der påstår (uretmæssigt), at der er noget galt med ens computer. Hvis man ejer en debatside (eller en hvilken som helst hjemmeside), så bør man da luge ud i den slags reklamer, for at bevare troværdigheden.

Rollo.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: December 03, 2014, 11:57:37 pm »

Helt enig.

Det er noget af det, der provokerer mig mest: spam-reklamer, der påstår (uretmæssigt), at der er noget galt med ens computer. Hvis man ejer en debatside (eller en hvilken som helst hjemmeside), så bør man da luge ud i den slags reklamer, for at bevare troværdigheden.

Rollo.

Gør som jeg og brug konsekvent ad-blocker og pop up-blocker. :aww:
Midlerne er underordnede.

Joakim

• Gæst
Sv: Hej Carlo -
« Svar #12 Dato: December 04, 2014, 08:29:56 am »

Såee, 'pest eller kolera' - som man siger....

F

Du har ret den nupper dem også, men så slår du det bare fra.
Man bliver da  :hysteric: af popup og andet reklameskrammel.

Du trykker bare på hånden, så pauser den, og du kan se hvad du vil. :JC_gimmefive:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 04, 2014, 12:18:04 pm »
Megaprofilos skrev:

Citér
Det er bestemt ikke fra hverken dig eller lyjse at jeg har hørt om denne side. Der er ufattelig mange andre på den døende sol-debat, som gør opmærksom på siden, men ikke Jer. Så det skal I sku ikke tage æren for.

Jeg tror ikke Jalmar skrev det, for at "tage æren" for noget !

Han skrev det fordi, det var sådan det gik til, og da andre debattører fandt "Din debat" lagde de også reklamer ud, og dem har du så set.

Det handler vel heller ikke om, hvem der først reklamerede for denne debat, det vigtigste er da, at  den eksisterer  :ded_snegurochka:

Vintersne

• Gæst
« Svar #14 Dato: December 04, 2014, 05:02:03 pm »
Ja det er en god side den her!

Meget overskueligt og lige til at gå til!