Forfatter Emne: "Jeg er også homo?"  (Læst 415 gange)

Sharia

• Gæst
"Jeg er også homo?"
« Dato: Juni 13, 2016, 01:04:42 pm »
Nej, kun ligeså lidt som jeg er Charlie eller Franskmand i øvrigt.

Men jeg sympatiserer med homoseksuelles rettigheder til at leve et liv nøjagtig som alle andres.

Homoseksuelles brøde består i at de elsker én af samme køn. Og hva' så. I det mindste elsker de nogen. Gør muslimer det, eller hader de generelt bare alle som ikke er som dem. Tænker som dem og opfører sig som dem.

Hvem mon er de mest rummelige - os her i Vesten eller muslimer. Svaret er nemt - se bare på mængden af terroranslag, så er svaret allerede givet.

Tak.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: "Jeg er også homo?"
« Svar #1 Dato: Juni 13, 2016, 03:56:53 pm »
Vil det sige, at du elsker muslimer mere end de elsker dig?

Så kan jeg godt se, at det står sløjt til inden for islam!
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 13, 2016, 04:42:21 pm »
citat af Sharia: "Hvem mon er de mest rummelige - os her i Vesten eller muslimer. Svaret er nemt - se bare på mængden af terroranslag, så er svaret allerede givet."

Enig i at muslimer generelt ikke er meget rummelige overfor andre. Deres "sandhed" skal gælde alle andre og vi skal indrette os efter dem.

joJO

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juni 13, 2016, 05:10:52 pm »
Nej, kun ligeså lidt som jeg er Charlie eller Franskmand i øvrigt.

Men jeg sympatiserer med homoseksuelles rettigheder til at leve et liv nøjagtig som alle andres.

Homoseksuelles brøde består i at de elsker én af samme køn. Og hva' så. I det mindste elsker de nogen. Gør muslimer det, eller hader de generelt bare alle som ikke er som dem. Tænker som dem og opfører sig som dem.

Hvem mon er de mest rummelige - os her i Vesten eller muslimer. Svaret er nemt - se bare på mængden af terroranslag, så er svaret allerede givet.

Tak.

Er du nu helt sikker Polle