Forfatter Emne: Velkommen til alle jer nye ansigter  (Læst 13433 gange)

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Sv: Velkommen til alle jer nye ansigter
« Svar #60 Dato: Januar 20, 2015, 06:28:19 pm »
Hvad mener du?

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: Januar 20, 2015, 07:43:14 pm »
Haha..! - for hulen da, Svinedreng...!  :Laie_34:

- Du kender da godt det gamle ord - at det man ønsker, risikerer man at få..! :bomb: :help:

Der er vel næppe nogen der ville kunne magte det - hvis eventuelle nye ofre her på DD først liiige skulle føres up to date omkring hele den dér 8-akters helaftensforestilling - og måske endda ganske uvidende vise lidt interesse for 'sagen'....

- men, så alligevel ende med at få den velkendte Jørgensen'ske spand lort i hovedet...

- neej, vel....? :l_sunny:

:Laie_48:

Hehe !! ... Man ved aldrig hvad Filuren Ieet har i ærmet ... Kunne jo være at Solens skræk, paragrafrytteren og TRYGhedsNarkomanen Jørgensen  kigger ind i forummet på et tidspunkt nu ham og Ieet var pot og pande eller rettere hund og kat på den synkende  :d_sunny:...   :big_boss: :biggrin:

Hmm ... Jeg observerer at jeg er blevet fuld medlem her på sitet ... Var lidt sjovere hvis der nu havde stået ædru medlem ...  :ahappy:
« Senest Redigeret: Januar 20, 2015, 07:55:30 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #62 Dato: Januar 20, 2015, 07:45:05 pm »
den var god, Svinet - selv har jeg da skam lige åbnet en skøn flaske Amarone - kan du tage det? :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Joakim

• Gæst
« Svar #63 Dato: Januar 21, 2015, 07:49:55 pm »
Haha..! - for hulen da, Svinedreng...!  :Laie_34:

- Du kender da godt det gamle ord - at det man ønsker, risikerer man at få..! :bomb: :help:

Der er vel næppe nogen der ville kunne magte det - hvis eventuelle nye ofre her på DD først liiige skulle føres up to date omkring hele den dér 8-akters helaftensforestilling - og måske endda ganske uvidende vise lidt interesse for 'sagen'....

- men, så alligevel ende med at få den velkendte Jørgensen'ske spand lort i hovedet...

- neej, vel....? :l_sunny:

:Laie_48:

Hehe !! ... Man ved aldrig hvad Filuren Ieet har i ærmet ... Kunne jo være at Solens skræk, paragrafrytteren og TRYGhedsNarkomanen Jørgensen  kigger ind i forummet på et tidspunkt nu ham og Ieet var pot og pande eller rettere hund og kat på den synkende  :d_sunny:...   :big_boss: :biggrin:

Hmm ... Jeg observerer at jeg er blevet fuld medlem her på sitet ... Var lidt sjovere hvis der nu havde stået ædru medlem ...  :ahappy:

Han sidder sikkert og nipper topskud i Uvu lyset, eller øver sig i at køre trehjulet knallert, ellers er han forgiftet igen, så han har ikke tid.
Det er da skide besværligt at hente den daglige kasse på knallert, og der skal også skrives breve til alle indstanserne, samt det ugentlige fremmøde hos sheriffen, det kan også være hans dusør gav pote, så han og vennerne lige skal klare den indlæggelse, han kan i teorien også være på AT kursuset, nu søforklaringen med opløsnings midlerne ikke gav pote,og spritdommen holdt i byretten. :connie_1:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: Januar 22, 2015, 04:40:03 am »
Kan man få en VW Syncro som trehjulet ?? ...  :logik:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Joakim

• Gæst
« Svar #65 Dato: Januar 22, 2015, 07:50:46 am »
 Mon ikke den kan bygges om? :connie_tap:

Du har jo selv læst om alle de fantastiske opfindelser og kan den rulle rundt med bremsevæske i gearkassen, så kan der sikkert også svejse lidt her og skues lidt der, så den står tilbage med tre hjul.

Spørgsmålet er om den stadig kræver kørekort, for så har vi sgu balladen, det tog de fjender jo, med det stunt og sætte opløsningsmidler på liften,og fifle med ventilerne på gasflasken,og lægen i Søllested der spikede den med lidt af hans håndsprit, så den ene øl sendte promille op på 0,71, svineri, når Pj i 1981 slap med 3000 i bøde for at blæse 1,07, så kan det simpelhen ikke passe at en øl skal give tvungen AT kursus til 2500 kr, bøde, generhvervelse, bare fordi en skide fjende gør sådan noget. :connie_witchy:

Det er simpelthen justitsmord af værste skuffe, du :crazy_pilot:

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #66 Dato: Juli 23, 2015, 07:18:26 pm »
Ja, så fandt konspirationsteoretikeren og reptilmanden også vej herind. Mods på sol gider jo ikke skride ind overfor ham trollen, der hetzer hr. Poul Jørgensen og opretter ti nye fake- og troll-profiler om dagen og det har ødelagt megen af fornøjelsen ved sol. Så nu giver jeg det chancen herinde. Om end jeg dog stadig er aktiv på sol, men nok i mindre omfang end tidligere, da ham trollen fylder det hele derinde og hver dag spammer debatten med ti nye anti-Poul Jørgensen-indlæg.

Det forekommer mig umiddelbart, at de fleste aktive brugere herinde kommer fra sol. Hr. albert, bøssetrollen fra Brønshøj, er vist allerede blevet slettet. Men så er der hans alter ego, hr. tigermanden. Som kæmper de sædvanlige og evindelige ideologiske kampe med højrefløjen bestående af bl.a. islamofoben Blue Velvet, Manner og hvad de nu ellers hedder. Så er der anklageren og kommunist-Carlo. Lur mig om disse ikke har mange hardcore diskussioner med højre-segmentet herinde? Jeg tror det...

Nå ja, så er der debunkerne ieet og Gubbi. Debunkerne over alle debunkere. Der er den altid glade og positive Fruppe. Altid i højt humør! :crazy: - Og så de mere afslappede og humoristiske profiler som Trådløse Anna, Torsten Bonfils og hvad de ellers hedder.

Der mangler vist kun nogle få fra sol. Natara, hvor er hun? Jeg ser ikke rigtigt hendes kristent funderede endtime-indlæg herinde..; den falske betjent fra Maribo er her vist heller ikke. Det skulle da lige være under 117 andre nicks....multiprofilos som han også kaldes....

Og hvor er Poul Jørgensen? Den ægte af dem? ;)

« Senest Redigeret: Juli 23, 2015, 07:22:10 pm af mutaforma rettiliano »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: Juli 23, 2015, 09:22:05 pm »
Nå ja, så er der debunkerne ieet og Gubbi. Debunkerne over alle debunkere.

Jeg takker :D

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: Juli 24, 2015, 05:07:02 am »
Jeg takker ligeså for den humoristiske skildring af min person,  :clover: :girl_smile: :heart:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: Juli 24, 2015, 01:03:13 pm »
Jeg takker ligeså for den humoristiske skildring af min person,  :clover: :girl_smile: :heart:

Hårløse Anna - både forneden og øverst.

Det sætter muslimer pris på !!!!!!!!!

:bad: :baby:

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #70 Dato: Juli 24, 2015, 01:56:01 pm »

Jeg har hørt en fugl synge om, at du tænder meget på behårede muslimske alfa-hanner, blue velvet. Er dette korrekt? :biggrin:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: Juli 24, 2015, 05:10:54 pm »

For fanden da... Du gør jo ligefrem en aktiv indsats for at blive bannet... Du er simpelthen for klam at høre på.

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: Juli 25, 2015, 12:16:15 pm »

For fanden da... Du gør jo ligefrem en aktiv indsats for at blive bannet... Du er simpelthen for klam at høre på.

Bannet?

Bannet for at fortælle muslimernes liv!

Bliver jeg bannet - skyldes det DD mangel på ytringfrihed - og så er siden jo proppet med radigale......... :bad:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: Juli 25, 2015, 03:55:20 pm »
Ytringsfrihed betyder ikke hvad du tror det betyder. Det her er en privat side, og ejeren af den side har kontrol over hvad han/hun ønsker der bliver sagt herinde.

Desuden er ytringsfriheden heller ikke til så man kan svine andre til uden konsekvenser. En del af de ting du siger ville kunne betragtes som enten chikane eller injurier.

Noget helt andet er at du er ubehagelig og infantil at høre på. Jeg ved ikke om du har nogen venner i den virkelige verden, men hvis du taler til folk irl som du taler til folk herinde, vil mit gæt være nej. For folk ønsker ikke at være omkring en person der opfører sig sådan.