Forfatter Emne: Velkommen til alle jer nye ansigter  (Læst 11897 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Velkommen til alle jer nye ansigter
« Svar #30 Dato: December 12, 2014, 05:41:14 am »
Ih ja, han er da virkelig harmløs!!

Said Mansour er med i et stort islamisk netværk. Materiale, som kunne forbindes med hans "forlagsvirksomhed", blev fundet hos en af hovedmændene bag 11. september-angrebet (Mohamad Atta), og der dukkede også materiale op hos en terrormistænkt efter Madrid-attentatet i 2004.

Det er materiale der er spredt vidt og bredt. Jeg tvivler stærkt på at det kan påvises at det er ham der er oprindelsen - med hans plastikbadetøfler og indtørrede romkugler

For din egen sjælefreds skyld, så hold dog op med at lade dig hidse op over alt det "terror". Risikoen for at blive ramt af en kristen, der ikke kan styre speederfoden er millioner af gange større, end risikeon for at blive ramt af muslimsk terror
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
Sv: Karma is a bitch....
« Svar #31 Dato: December 12, 2014, 05:48:13 am »
- personligt er jeg fløjtende ligeglad med de 'karma-likes' - men, du kan selv give alle de + eller % du vil - og til hvem du lyster....

At dømme efter de 'karma-likes' andre brugere har givet dig, så har du præsteret at gøre dig selv til DD's mest upopulære debattør på rekordtid.

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Sv: Karma is a bitch....
« Svar #32 Dato: December 12, 2014, 07:02:51 am »
- personligt er jeg fløjtende ligeglad med de 'karma-likes' - men, du kan selv give alle de + eller % du vil - og til hvem du lyster....

At dømme efter de 'karma-likes' andre brugere har givet dig, så har du præsteret at gøre dig selv til DD's mest upopulære debattør på rekordtid.

Det må være hans nye stil - ovre på Sol var han rigtig flink og venlig, men det er åbenbart fortid.

Kærlig hilsen Albert Johansen

Floridor

• Gæst
Carlo, jeg havde sgu regnet dig for at være mere kvik -
« Svar #33 Dato: December 12, 2014, 09:11:42 am »
- ja, ikke så kvik som Albert selvfølgelig - han er jo Mensa-kvik..!

Du tror da vel for pokker ikke at de skide 'karma-tegn' har nogen som helst betydning - (for mig)...?

Næh du gamle, sådan noget pis er for jer - den lille håndfuld stakler der har masser af tid til- og sikkert heller ikke ikke stort andet indhold i livet - end at sidde her og 'hate-klikke' på os som I ikke rigtigt kan li'....

- I ka' jo sidde hele dagen hjemme på skibsbriksen og kaste jeres 'skrækkeligt belastende' minusser i nakken på os andre...

- jeg kender jeres typer når jeg møder jer ude omkring i samfundet - I sølle stakler....

- apropos 'samfundet' du ved - du skulle prøve bevæge dig lidt mere ud i det - det ville gøre dig godt, er jeg sikker på - i stedet for at sidde her og bekymre dig om mig - og hvor 'upopulær' jeg nu er blevet i dag.....

:Laie_48:   

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: December 13, 2014, 01:23:00 am »
Hej Floridor

Tak for svaret..

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
Sv: Carlo, jeg havde sgu regnet dig for at være mere kvik -
« Svar #35 Dato: December 13, 2014, 08:42:56 am »
Du tror da vel for pokker ikke at de skide 'karma-tegn' har nogen som helst betydning - (for mig)...?

Smag og behag - selvfølgelig. Men når andre brugere bedømmer dig al den dårlige karme, så er det ikke fordi de kender dig. Men fordi de finder din debatstil dårlig. Noget du selv har indflydelse på og få dig til at gribe i egen barm.

Floridor

• Gæst
Ja den er go' med dig, Carlo...
« Svar #36 Dato: December 13, 2014, 09:56:18 am »
'De andre brugere'..... - TSK!...

Nu skal man jo ikke være medlem af Mensa for at kigge lidt nede i bunden og se hvem der er online - og hvornår... - vel..?

- men som sagt - er jeg fløjtende ligeglad hvad du- og dine med-hatere bruger jeres tid på...

- nå, jeg skal ud i solen, gå mig en god tur - og kigge på de 'frygtelige stormskader' efter årets 'rasende orkan'....

- men,  smid da lige et klik mere på mig mens du sluger kaffen - og kom så med ud i luften, gamle dreng - det vil gøre dig godt..!

:Laie_48:

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #37 Dato: December 13, 2014, 11:57:17 am »
Man kan slet ej kende gode gamle Floridor længere. Ovre på Sol havde vi sådanne nogle gode stunder - ja, ordet 'kammeratskab' er ej for kraftigt i denne sammenhæng. Vi kunne grine og græde sammen, men mest af alt, vidste man, at Floridor var sådanne en, man da skam kunne regne med. En rigtig guttermand. Nu er han blevet helt kold og mærkeligt afvisende, ja, han virker da skam som om, han måtte være gået hen og blevet fin på den. I hvert faller for fin til at huske gamle venskaber. Jeg havde ellers indtil nu været en af dem, som med glæde klikkede et "Plus" til Floridor, men det vil jeg da tage op til genovervejelse nu.

« Senest Redigeret: December 13, 2014, 03:29:56 pm af Albert Johansen »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Carlo, jeg havde sgu regnet dig for at være mere kvik -
« Svar #38 Dato: December 13, 2014, 12:15:44 pm »

Smag og behag - selvfølgelig. Men når andre brugere bedømmer dig al den dårlige karma, så er det ikke fordi de kender dig. Men fordi de finder din debatstil dårlig. Noget du selv har indflydelse på og få dig til at gribe i egen barm.

Carlo, du kan da umuligt mene at floridors debatstil er dårlig, han skriver i det mindste sin ærlige mening og kommer først med nogle mindre pæne udtalelser når nogen træder ham alvorligt over tæerne (alm. menneskelig reaktion)

Da ikke værre end når du skriver om muslimske yngle kæppe,  :girl_blush2: - DET er dårligt debatsprog OG stil,   :sick:

Jeg ser da frem til de næste underholdene indlæg fra floridor,   :lex_14:

Min mening er at du  simpelt hen burde ha  :JC_spank:  Sådan verbalt, selvfølgelig,  :girl_bye2:
« Senest Redigeret: December 15, 2014, 10:08:17 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #39 Dato: December 13, 2014, 02:03:31 pm »
Anna, det skriver du jo bare, fordi du da skam selv er næsten ligeså upopulær blandt de andre brugere, som Hr. Floridor! Farveller!

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: December 13, 2014, 06:52:39 pm »
 :on_the_quiet: :LaieA_064: :girl_blum:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #41 Dato: December 15, 2014, 06:28:38 am »
Det bedste ved stedet her er nu engang, at de har min yndlingssmiley. Nemmerlig denne her, som jeg da skam har for vane at bruge højt og længe  :w00t: :w00t: :w00t:

« Senest Redigeret: December 15, 2014, 06:41:46 am af Albert Johansen »

Vintersne

• Gæst
« Svar #42 Dato: Januar 04, 2015, 11:18:15 am »
Jeg sletter ikke gerne, og løfter også kun nødigt pegefingeren, min erfaring siger mig at det er sådan det kører bedst, i hvert fald er det sjovest. Og så er det sådan et forum jeg ønsker at have.

Jeg skal måske lige komme med lidt historie..
DD startede i 2004 tror jeg det var, og var ret aktivt i en del år. Dengang var der flere debatfora på banen, og af og til en lille krig imellem disse, i hvert fald skete der rigtigt meget.
DD var udsat for et hackerangreb og fik efterfølgende nogle opdateringer der gjorde at alle gamle indlæg forsvandt.
Dette, sammen med facebook og måske almindelig debattræthed, gjorde at DD døde lidt .
Jeg selv har fået travlt med eget firma og har ikke haft tiden til at lægge så meget arbejde i DD, måske jeg også tænkte at storhedstide var ovre, og sådan var det bare.
Men I skal være velkomne som sagt. Jeg er her, men I må ikke regne med en admin der står til rådighed 24/7. DD er jo et privat forum, dvs jeg betaler egentlig bare for at have det kørende, jeg tjener ikke noget på det, og i og med det ER på hobbyplan, så er der altså ikke vild service :-)
Jeg har Kenneth med som hjælper mig med det tekniske hvis der er noget jeg ikke lige kan, jeg skal nok lige hive fat i ham så han kan sige hej :-)

Hej Musenfryd!

Jeg læser et sted på mediet her, at denne side er betalt til april 2015!

Har man planer om, at siden også fortsætter efter april 2015?

Mvh. Vintersne

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Januar 04, 2015, 11:42:16 am »
Vintersne skrev:

Citér
Hej Musenfryd!

Jeg læser et sted på mediet her, at denne side er betalt til april 2015!

Har man planer om, at siden også fortsætter efter april 2015?

Mvh. Vintersne

Måske det bare er en oplysning om, at der betales én gang om året - det håber jeg da !  :connie_29:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Januar 04, 2015, 03:26:23 pm »
Hej. Så har jeg også fundet vej hertil. Dejligt at se så mange kendte ansigter.