Forfatter Emne: Velkommen til alle jer nye ansigter  (Læst 12656 gange)

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Sv: Velkommen til alle jer nye ansigter
« Svar #15 Dato: December 10, 2014, 03:41:23 pm »
Tak skal du have Wizzcarlo, jeg ved da heller ej, hvorfor Floridor nu udviser den opførsel. Ovre på Sol var vi som pot og pande - enige om mange og meget, og skrev da ofte private beskeder til hver andre i en varm tone. Men det er nok bare en overgang.

Kærlig hilsen Albert Johansen
« Senest Redigeret: December 10, 2014, 05:54:11 pm af Albert Johansen »

Kenneth

• Gæst
« Svar #16 Dato: December 10, 2014, 04:00:21 pm »
Velkommen til alle sammen :)

Godt at se der er gang i debatten igen.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 10, 2014, 04:47:44 pm »
Velkommen til alle sammen :)

Godt at se der er gang i debatten igen.

Jeg vil også gerne sige tak for velkomsten - det er et godt og overskueligt forum !

Jeg kan se, det har ændret udseende - siden jeg var her sidst   :JC_idea:

Floridor

• Gæst
Vorherre til hest, Albert..!
« Svar #18 Dato: December 10, 2014, 04:51:12 pm »
"Ovre på Sol var vi som pot og pande - enige om mange og meget, og skrev da ofte private beskeder til hver andre i en varmt tone. Men det er nok bare en overgang."

Gu' fanden har jeg ikke skrevet private beskeder med dig.... - nogensinde...! - det tætteste man kommer, det er mine blokeringer af dine utallige 'venneanmodninger' :bad:

- jeg har intet at dele med dig - jeg har intet tilfælles med dig....

- jeg er jo, til forskel fra dig - hverken medlem af Mensa - eller svært begejstret for drenge i konfirmationsalderen....
« Senest Redigeret: December 10, 2014, 04:53:32 pm af Floridor »

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #19 Dato: December 10, 2014, 05:17:43 pm »
Jeg kan slet ej kende dig længere, men hvis du får lyst til at genoptage vore lange venskab, ja da står min dør naturligvis alle tider på klem for dig, min ven.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: December 10, 2014, 10:52:09 pm »
Jeg kan kun tilslutte mig floridors udlægning,   :curtsey:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Rollo

• Gæst
« Svar #21 Dato: December 10, 2014, 11:07:17 pm »
Nå, ja så måtte vi da skam næsten alle mand være samlet igen, efter Sol ikke findes længere. Jeg forstår godt, om det måtte forekomme overvælgende for andre, at der lige kommer sådan en flok højtråbende mennesker og slår sig ned, ja det minder mig om engang jeg og så min gamle kammersjuk Gamle Ole var på Rio Bravo - men det er en helt anden historie :hyper: :hyper: :hyper: Nej, alle vi fra Sol er en broget flok, der mest diskutere Danmarks fremtid, hvor nogle ønsker det bedste for landet, mens andre igen vil havde foretagendet nedlagt. Jeg og Jaguren og Rollo og Floridor er sådan et slags firkløver, vi er alle folkelige og i øjenhøjde med folket og kan godt lige vende hele verdens problemer henover en øl  :LaieA_057: Mens sådan nogle som Pastor Kaj og Hellefred tager sig af den mere akademiske kritik af "De Unævnelige". Anklageren, Tigermanden og Trådløse Anna tilhører den røde fløj, som gerne ser dette land lagt i ruiner, så de repræsenterer noget lidt andet. Wizzcarlo, der her åbenbart bare hedder Carlo er lidt sværere at placere, han bekommer mig da skam at være gammel VS'er, men hader alligevel "De Unævnelige" af et godt hjerte. Fruppe er en forvirret ældre mand, der går i stå ved det mindste. Ja, vi er mange forskellige mennesker fra Sol nu. Det er skønt, og det vil jeg gerne sige tak for. Tak.  :hyper: :hyper: :hyper:

Albert, jeg er ikke i noget firkløver sammen med dig og kommer det heller ikke. Før jeg blev aktiv debattør på SOL, nøjedes jeg med at læse med og dengang stod det klart, at jeg har helt andre værdier i livet end du har.

Det der med at vi "godt lige kan vende hele verdens problemer henover en øl" kan du godt glemme. Jeg har aldrig drukket øl i dit selskab og kommer heller ikke til det.

Du har en lummer adfærd overfor andre og har tidligere fremsat uopfordrede erotiske tilbud i en lind strøm som privat besked. Det skal du ikke fortsætte med her!

Din uanstændige og uansvarlige beretning om, at du lader dine muskelhunde skide på naboens fortov siger faktisk alt. Carlo kopierede historien for sjov, men du mener det sgu!

Hvis du bare nøjes med at fremføre dine synspunkter, så fremfører jeg mine. Jeg er ikke i noget firkløver med dig.

Rollo.

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #22 Dato: December 10, 2014, 11:29:17 pm »
For pokker Rollo, dit gamle sludrechatol, du ved da, at vi to er som snydt ud ad næsen på hver andre. Ja, vi to er ens og har de samme holdninger til mangt og meget, og jeg har da alle dagse anset dig for at være en god og flink kammerat.  :w00t: :w00t: :w00t: Selvfølgelig mener jeg da det med hundene, hvorfor skulle jeg da ej gøre det?

« Senest Redigeret: Juni 14, 2015, 11:17:47 am af Albert Johansen »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Vorherre til hest, Albert..!
« Svar #23 Dato: December 11, 2014, 05:11:53 am »
- jeg er jo, til forskel fra dig - hverken medlem af Mensa - eller svært begejstret for drenge i konfirmationsalderen....

Det er temmeligt groft at du insinuerer at AJ skulle være pædofil.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Floridor

• Gæst
Ja, Anna og Rollo - det er sgu sørgeligt...
« Svar #24 Dato: December 11, 2014, 06:54:50 am »
Og jeg har da også for længst modtaget den obligatoriske 'venneanmodning' fra idioten....

- og som I nok har set, det generøse tilbud: - 'at der skam står en dør på klem'.....

- intet kunne ligge mig mere fjernt, end på nogen som helst måde at beflitte mig med denne mentale dværg af en stakkels mandsling....

- og hvad Carlo synes 'er lige groft nok' eller ej - det rager mig sådan set en fløjtende hattenål - jeg 'insinuerer' ikke noget som helst omkring ulovligheder - og blev i øvrigt konfirmeret som 15-årig.....

- men,  gå du en tur over på den gamle debat og nærlæs lidt...

- jeg vil dog tilråde dig at fordøje din morgenmad inden.....
« Senest Redigeret: December 11, 2014, 07:13:09 am af Floridor »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: December 11, 2014, 09:07:25 am »
......... der her åbenbart bare hedder Carlo er lidt sværere at placere, han bekommer mig da skam at være gammel VS'er, men hader alligevel "De Unævnelige" af et godt hjerte.

Både, og. Muzzerbazzerme kan for mig tro lige hvad de vil, hvis de bare ville holde ynglekæppen ude. Så ville vi få integration og de ville få respekt. Så længe de kopulerer deres grimme kællinger er alt håb ude.

Og alle dem der flejner fuldstændigt ud over den boghandler fra Brønshøj: Lad det dog fare. Han slæber rundt i plastikbadetøfler i en ussel kiosk, hvor han sælger overgemte romkugler, hvis han ikke lige er optaget af at klæbe falske pantmærker på øldåser fra Tyskland. Totalt harmløst. Han spreder vist nogle DVD'er om terror. men det er nogle lange taler på arabisk af nogen der mest ligner nogle gedekneppere. Men der har ikke været en eneste volds- eller terrorhandling med udspring i hans budskab, såååååååååååå..............
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Hellefred

• Gæst
« Svar #26 Dato: December 11, 2014, 10:26:30 am »
Citér
Og alle dem der flejner fuldstændigt ud over den boghandler fra Brønshøj: Lad det dog fare. Han slæber rundt i plastikbadetøfler i en ussel kiosk, hvor han sælger overgemte romkugler, hvis han ikke lige er optaget af at klæbe falske pantmærker på øldåser fra Tyskland. Totalt harmløst. Han spreder vist nogle DVD'er om terror. men det er nogle lange taler på arabisk af nogen der mest ligner nogle gedekneppere. Men der har ikke været en eneste volds- eller terrorhandling med udspring i hans budskab, såååååååååååå..............

Ih ja, han er da virkelig harmløs!!

Said Mansour er med i et stort islamisk netværk. Materiale, som kunne forbindes med hans "forlagsvirksomhed", blev fundet hos en af hovedmændene bag 11. september-angrebet (Mohamad Atta), og der dukkede også materiale op hos en terrormistænkt efter Madrid-attentatet i 2004.

Så skriver du, at der ikke har været (udført) terrorhandlinger i Danmark med udspring i hans budskab. I så fald er det vel næppe hans fortjeneste. Mon ikke snarere, det er efterretningstjenestens? I hvert fald blev han i 2007 idømt 3½ års fængsel for sin klare forbindelse til de fire terrortiltalte i Glostrup-sagen. Og nu er han dømt efter den såkaldte terrorparagraf - igen.
I 2003 var han ved en ransagning i besiddelse af en større mængde ammunition og en ladt 9-millimeter pistol. Bruger man sådanne redskaber til fremstiling af romkugler, Carl(o) Smart?   :JC_doubledown:

Men Mansour skal såmænd nok få lov at fortsætte sin virksomhed i Danmark - så længe der er naive får nok til at forsøge at hyggeliggøre ham!!

Helle.
« Senest Redigeret: December 11, 2014, 10:44:18 am af Hellefred »

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Sv: Ja, Anna og Rollo - det er sgu sørgeligt...
« Svar #27 Dato: December 11, 2014, 01:27:13 pm »
Og jeg har da også for længst modtaget den obligatoriske 'venneanmodning' fra idioten....

- og som I nok har set, det generøse tilbud: - 'at der skam står en dør på klem'.....

- intet kunne ligge mig mere fjernt, end på nogen som helst måde at beflitte mig med denne mentale dværg af en stakkels mandsling....

- og hvad Carlo synes 'er lige groft nok' eller ej - det rager mig sådan set en fløjtende hattenål - jeg 'insinuerer' ikke noget som helst omkring ulovligheder - og blev i øvrigt konfirmeret som 15-årig.....

- men,  gå du en tur over på den gamle debat og nærlæs lidt...

- jeg vil dog tilråde dig at fordøje din morgenmad inden.....

jeg ville da aldrig gå ind for pæsofili, nej føj da. Se bare på ham Malthe - hvorfor fanden skal han løslades, når han nu ligner en, der elsker at pille og sutte på de forkerte?!

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: December 11, 2014, 07:38:40 pm »
Tak for velkomsten. Her ser jo umiddelbart ordentlig ud. Jeg har lige et spørgsmål: Hvem og på hvilket grundlag bliver god/dårlig karma uddelt..?

Floridor

• Gæst
Karma is a bitch....
« Svar #29 Dato: December 11, 2014, 08:58:28 pm »
Hej Fynbokvinde -

- personligt er jeg fløjtende ligeglad med de 'karma-likes' - men, du kan selv give alle de + eller % du vil - og til hvem du lyster....

Men, der skal jo nok være nogen der bliver frygteligt deprimerede over at få en masse minusser - og andre soler sig måske i en masse plusser....

- men som sagt er jeg altså ligeglad med sådan noget pjat - der sidder jo altid nogle derude som synes man er en idiot - eller måske det modsatte...

- og 'gale katte får revet skind' - som man siger..... :orc:

Nu får du i hvert fald lige et + fra mig..... :O))))

« Senest Redigeret: December 11, 2014, 09:02:41 pm af Floridor »