Forfatter Emne: Velkommen til alle jer nye ansigter  (Læst 12610 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Velkommen til alle jer nye ansigter
« Dato: December 01, 2014, 10:19:49 am »
Et lille velkommen fra mig, dejligt at I finder hertil, her har været meget stille i et længere stykke tid.

Her er forholdsvis frit, men man skal selvfølgelig opføre sig ordentligt. Rammerne er vidde i håber om at debattørerne kan administrere friheden ;-)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Vintersne

• Gæst
Sv: Velkommen til alle jer nye ansigter
« Svar #1 Dato: December 01, 2014, 10:36:52 am »
Mange tak for velkomsten!

Det kan måske virke lidt overvældende, når der kommer så mange på én gang!

De fleste kommer fra en "sol", der gik ned over horisonten, for ikke at stå op igen*S*!

Jeg håber at alle nye incl. mig selv - også opfører sig pænt herinde og overholder reglerne og lovgivningen!

Hilsen Vintersne

Joakim

• Gæst
Takker for velkomsten
« Svar #2 Dato: December 01, 2014, 11:25:42 am »
 :LaieA_017:
Vi er allesammen hærdet gennem mange år, så vi burde kunne opføre os :JC_pokerface:  :wink:

Floridor

• Gæst
Glæden er gensidig..
« Svar #3 Dato: December 01, 2014, 12:47:49 pm »
Tak skal du ha'..!

Ja, man føler jo sig faktisk lidt 'bestjålet' når det med eet bliver unødvendigt besværligt at 'tage pulsen' på dagens meningsudvekslinger - måske lige få sig et godt grin - eller et godt lille rivegilde over weekendens fodbold - eller over én eller anden elendig politiker..... :JC_rant:

- vist kan bølgerne gå højt (når de andre ikke kan se at JEG har ret!) :crigon_02:

- men i det store hele tror jeg ikke du får specielt travlt med slettelakken....

- vi tastes ved.. :O)

Fruppe

• Gæst
Sv: Glæden er gensidig..
« Svar #4 Dato: December 03, 2014, 02:46:09 pm »
Tak skal du ha'..!

Ja, man føler jo sig faktisk lidt 'bestjålet' når det med eet bliver unødvendigt besværligt at 'tage pulsen' på dagens meningsudvekslinger - måske lige få sig et godt grin - eller et godt lille rivegilde over weekendens fodbold - eller over én eller anden elendig politiker..... :JC_rant:

- vist kan bølgerne gå højt (når de andre ikke kan se at JEG har ret!) :crigon_02:

- men i det store hele tror jeg ikke du får specielt travlt med slettelakken....

- vi tastes ved.. :O)

Det andet nu skindøde "forum" var ikke specielt gode med slettelakken, hele tråde blev slettet eller også blev ord overstereget men kunne stadigvæk ses.

Jeg har selv været moderator på et dansk forum hvor vi brugte at slette hele sætninger uden at det gik  ud over indholdet som var krævende spørgsmål, for langt de flestes vedkommende blev budskabet fattet og de blev helt tamme.

Offline Megaprofilos

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 03, 2014, 04:18:46 pm »
Et lille velkommen fra mig, dejligt at I finder hertil, her har været meget stille i et længere stykke tid.

Her er forholdsvis frit, men man skal selvfølgelig opføre sig ordentligt. Rammerne er vidde i håber om at debattørerne kan administrere friheden ;-)

Tak :)

Dejligt at der er højt til loftet, underforstået at vi naturligvis taler pænt. Iøvrigt et flot forum.

Jeg tror ikke du behøver være bekymret for alle vi erfarne ex-sol-brugere. Vi kender alle sammen hinanden, og har i nogle tilfælde debatteret i mange år.

MVH
Megaprofilos

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: December 03, 2014, 06:10:51 pm »

Tak for den varme velkomst. De fleste af os kan nu godt finde ud af at opføre os ordenligt, men det er da muligt, at der er visse individer du skal være mere opmærksom på, da ikke alle respekterer, at meninger og holdninger kan være forskellige. Men man må da håbe, at det går.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #7 Dato: December 04, 2014, 08:57:38 am »
Jeg sletter ikke gerne, og løfter også kun nødigt pegefingeren, min erfaring siger mig at det er sådan det kører bedst, i hvert fald er det sjovest. Og så er det sådan et forum jeg ønsker at have.

Jeg skal måske lige komme med lidt historie..
DD startede i 2004 tror jeg det var, og var ret aktivt i en del år. Dengang var der flere debatfora på banen, og af og til en lille krig imellem disse, i hvert fald skete der rigtigt meget.
DD var udsat for et hackerangreb og fik efterfølgende nogle opdateringer der gjorde at alle gamle indlæg forsvandt.
Dette, sammen med facebook og måske almindelig debattræthed, gjorde at DD døde lidt .
Jeg selv har fået travlt med eget firma og har ikke haft tiden til at lægge så meget arbejde i DD, måske jeg også tænkte at storhedstide var ovre, og sådan var det bare.
Men I skal være velkomne som sagt. Jeg er her, men I må ikke regne med en admin der står til rådighed 24/7. DD er jo et privat forum, dvs jeg betaler egentlig bare for at have det kørende, jeg tjener ikke noget på det, og i og med det ER på hobbyplan, så er der altså ikke vild service :-)
Jeg har Kenneth med som hjælper mig med det tekniske hvis der er noget jeg ikke lige kan, jeg skal nok lige hive fat i ham så han kan sige hej :-)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline politikeren

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 04, 2014, 10:47:22 am »
Også tak for velkomsten  fra mig - en anden gammel SOL-debattør.

Førstehåndsindtrykket af denne debat ser fint ud - jeg håber på en god og spændende tid og at det vil vare længe før reklamerne også korrumperer denne debat.

Vi "ses" igen inden længe.

politikeren
Med venlig hilsen
politikeren

Rollo

• Gæst
« Svar #9 Dato: December 04, 2014, 06:23:42 pm »
Jeg siger også tak for velkomsten. Jeg har i en anden tråd allerede fået svar på spørgsmålet: "hvor kommer pengene fra?", så til det kan jeg jo kun sige, at det er da herligt med sponsor (hvis jeg må kalde dig det) som dig.

Jeg er for øvrigt imponeret over, at din-debat har eksisteret i 10 år + nogle måneder. Noget må du da gøre rigtigt.

Jeg kunne skrive en hel liste, men jeg vil bare nævne en ting som man kan her og som ikke kunne lade sig gøre på SOL-debatten: mulighed for at vedhæfte en fil fra egen computer. Tak for det.

Rollo.

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #10 Dato: December 10, 2014, 09:46:18 am »
Nå, ja så måtte vi da skam næsten alle mand være samlet igen, efter Sol ikke findes længere. Jeg forstår godt, om det måtte forekomme overvælgende for andre, at der lige kommer sådan en flok højtråbende mennesker og slår sig ned, ja det minder mig om engang jeg og så min gamle kammersjuk Gamle Ole var på Rio Bravo - men det er en helt anden historie :hyper: :hyper: :hyper: Nej, alle vi fra Sol er en broget flok, der mest diskutere Danmarks fremtid, hvor nogle ønsker det bedste for landet, mens andre igen vil havde foretagendet nedlagt. Jeg og Jaguren og Rollo og Floridor er sådan et slags firkløver, vi er alle folkelige og i øjenhøjde med folket og kan godt lige vende hele verdens problemer henover en øl  :LaieA_057: Mens sådan nogle som Pastor Kaj og Hellefred tager sig af den mere akademiske kritik af "De Unævnelige". Anklageren, Tigermanden og Trådløse Anna tilhører den røde fløj, som gerne ser dette land lagt i ruiner, så de repræsenterer noget lidt andet. Wizzcarlo, der her åbenbart bare hedder Carlo er lidt sværere at placere, han bekommer mig da skam at være gammel VS'er, men hader alligevel "De Unævnelige" af et godt hjerte. Fruppe er en forvirret ældre mand, der går i stå ved det mindste. Ja, vi er mange forskellige mennesker fra Sol nu. Det er skønt, og det vil jeg gerne sige tak for. Tak.  :hyper: :hyper: :hyper:

Kærlig hilsen Albert Johansen
« Senest Redigeret: December 10, 2014, 09:49:06 am af Albert Johansen »

Floridor

• Gæst
GIDER du lige at holde mig udenfor...!!
« Svar #11 Dato: December 10, 2014, 11:03:38 am »
Jeg vil DEN ONDE HYLE MIG ikke slås i hartkorn med dig - i nogen som helst sammenhænge...!

- du fremstår for mig - og rigtigt mange andre - som en ualmindeligt kedelig, lummer karl...!

Det eneste du virkeligt mestrer, det er at udgyde dine ubegavede ligegyldigheder, dine evindelige seksuelle platheder og generelt nedgørende attitude overfor alt og alle, der ikke lige orker dine barnagtige, storskrydende løgnehistorier....

- ingen tvivl om at dine kvalmende udgydelser udelukkende fungerer som en smalsporet, mudret  flugtvej for dig - tydeligvis for at kompensere for din sølle person og dit elendige, ensomme liv som den gamle, lumre drukmås du er.....

- for os andre derimod.... - så er din opstandelse hér på siden desværre bare et trist startskud på nye, endeløse klumper af dit velkendte, usmagelige gylperi..... :suicide_fool-edit:   
« Senest Redigeret: December 10, 2014, 11:13:39 am af Floridor »

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #12 Dato: December 10, 2014, 11:28:30 am »
Floridor, vi to vi er ens, du og jeg, og det er vel i sagens natur fint nok.  :hyper: :hyper: :hyper:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: GIDER du lige at holde mig udenfor...!!
« Svar #13 Dato: December 10, 2014, 11:48:46 am »
Så så. Lad os få noget debat i stedet for hidsige personangreb.

Jeg vil DEN ONDE HYLE MIG ikke slås i hartkorn med dig - i nogen som helst sammenhænge...!

- du fremstår for mig - og rigtigt mange andre - som en ualmindeligt kedelig, lummer karl...!

Det eneste du virkeligt mestrer, det er at udgyde dine ubegavede ligegyldigheder, dine evindelige seksuelle platheder og generelt nedgørende attitude overfor alt og alle, der ikke lige orker dine barnagtige, storskrydende løgnehistorier....

- ingen tvivl om at dine kvalmende udgydelser udelukkende fungerer som en smalsporet, mudret  flugtvej for dig - tydeligvis for at kompensere for din sølle person og dit elendige, ensomme liv som den gamle, lumre drukmås du er.....

- for os andre derimod.... - så er din opstandelse hér på siden desværre bare et trist startskud på nye, endeløse klumper af dit velkendte, usmagelige gylperi..... :suicide_fool-edit:   
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Floridor

• Gæst
Så så. Lad os få noget debat i stedet for hidsige personangreb.
« Svar #14 Dato: December 10, 2014, 01:15:37 pm »
"Så så. Lad os få noget debat i stedet for hidsige personangreb"

"Debat".... - med ham dér...?  :girl_haha: :JC_ghey: :lazy:

- jamen, værsgo' Carlo, han er din.. - sæt i gang..!

:Laie_48: