Forfatter Emne: hittekilling  (Læst 3067 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
hittekilling
« Dato: Juli 05, 2012, 08:48:47 am »
Skal I lige se hvad jeg fandt i  vejkanten forleden?
Han er SÅ sød og lyder navnet Mogens (vi prøvede os frem med forskellige M-navne, da han jo har sit forbogstav stående i panden og det var altså Mogens han bedst kunne lide, så sådan blev det.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline sun^lady

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: hittekilling
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2012, 10:51:17 am »
Hold da op hvor er han bare sød. Stakkels lille fyr, sådan at være helet alene i verden. Godt du fandt ham  ;D

Offline carmen

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Klub-SUK
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2012, 07:02:18 pm »
Bliver da helt blød om hjertet af at se sådan et lille pus  :) Godt de har fået et godt og kærligt hjem.

Har selv 2 genbrugs-hunde som vi fik fra et internat for snart 3 år siden. 2 forsømte stakler, som nu bare er de dejligste familiehunde.

Kærlig hilsen
Carmen
De smukkeste ting i verden kan ikke ses eller røres.  De skal føles i dit hjerte

Offline Sif

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 06, 2012, 02:57:53 am »
Ja, man fatter jo ikke folk kan få sig selv til bare, at smide dem af.

Vi har en kat fra internat, han startede sit liv som sommerhus kat, man så bare smed ud, da man skulle hjem.

Han er en skøn kat, var ikke til at stå for, han sad og kikkede på os som ville han sige: Kommer i for at hente mig.

Så var vi bare solgt.

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #4 Dato: Juli 06, 2012, 08:33:04 am »
Jeg tror nu ikke han er blevet sat af, men mere at han er kommet lidt for langt væk fra hvor han hørte til...

Vi havde tre killinger i forvejen, så han måtte selvfølgelig hjem og være storebror for dem.
Vi beholder dog ikke nogle af dem, vi har jo som bekendt nok i forvejen ;)

Her er de tre af egen avl:
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Campanule

• Gæst
« Svar #5 Dato: August 27, 2012, 02:36:21 pm »
Nååårh sikken en sød lille fyr

Kommer til at tænke på et vers: Mogens, Mogens missekat, hvor var du forleden nat

Hvor i alverden kommer det fra?

Offline Really

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 12, 2015, 12:49:52 pm »
Har fulgt med i tråden. Er bare lige nysgerrig hvordan lille Mogens har det :-)

Der er meget oppe i medierne om hittekillinger i øjeblikket. Det er altså utroligt, at katteejere ikke tager ansvar og neutraliserer deres katte.
Jeg fandt lige denne artikel, som også belyser meget godt, hvor vigtigt det også er at få sin hankat kastreret.

http://forsikringtildyr.dk/2015/08/27/neutralisering-af-katte-skal-min-kat-neutraliseres/
« Senest Redigeret: September 12, 2015, 12:51:37 pm af Siki »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 13, 2015, 07:51:24 am »
Der er meget oppe i medierne om hittekillinger i øjeblikket. Det er altså utroligt, at katteejere ikke tager ansvar og neutraliserer deres katte.
Jeg fandt lige denne artikel, som også belyser meget godt, hvor vigtigt det også er at få sin hankat kastreret.

Jeg forstår ikke logikken i at lade sin HANKAT kastrere. Jo, kun hvis man har to indekatte, har det mening.

Det er hunkatte der bliver drægtige og får killinger. En hunkat kan til enhver tid finde en hankat til at bedække sig. Det eneste der kunne give fornuft ville være at neutralisere hunkatte. Så er der lukket.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline AIbert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
    • Wellness
« Svar #8 Dato: September 13, 2015, 01:00:57 pm »

Jeg forstår ikke logikken i at lade sin HANKAT kastrere. Jo, kun hvis man har to indekatte, har det mening.

Det er hunkatte der bliver drægtige og får killinger. En hunkat kan til enhver tid finde en hankat til at bedække sig. Det eneste der kunne give fornuft ville være at neutralisere hunkatte. Så er der lukket.

Carlo - gamle dreng - det er rigtigt! Men så kan man jo alle tider sætte sine fælder op, ej?

Kærlig hilsen  :drool: :drool: :drool: