Forfatter Emne: Nu bliver der endelig skåret ned på politiet  (Læst 3492 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Nu bliver der endelig skåret ned på politiet
« Dato: November 30, 2014, 01:25:52 am »
I første omgang er det landbetjentene, der bliver nedlagt, men mon ikke tendensen fortsætter blandt det øvrige politi? Netop politiet har historisk set ofte vist sig at virke som kapitalens forlængede arm.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2014-11-30-de-smaa-samfund-mister-landbetjenten
Midlerne er underordnede.

Linnette

• Gæst
Sv: Nu bliver der endelig skåret ned på politiet
« Svar #1 Dato: November 30, 2014, 01:58:22 am »
?????
underligt indlæg.......

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 30, 2014, 02:28:25 am »
?????
underligt indlæg.......

Tilgiv ham ... Manden er Kommunist ...  :nea:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 30, 2014, 04:00:16 am »
?????
underligt indlæg.......

Du vil måske gerne have at der skal bruges gysser på en masse nytteløst politi i disse sparetider?
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Floridor

• Gæst
Manden ER underlig....
« Svar #4 Dato: November 30, 2014, 04:56:24 am »
Vi kunne jo også bare ha' et par sortskæggede herrer med krumsabler og i kjortler til at stå på gadehjørnerne og fortælle os hvad vi må - og hvad vi ikke må...

- aldrig har der været SÅ meget brug for politiet som nu, hvor landet for alvor bliver overrendt af al din højtelskede 'berigelse'.....

(kigger lige om der skulle være et grønt bræk-ikon).........

- næh, det blev til.......:suicide2:
« Senest Redigeret: November 30, 2014, 04:58:10 am af Floridor »

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: November 30, 2014, 07:46:30 am »
?????
underligt indlæg.......

DU har nu ikke helt ret. Tænk nu på, at vi sådan set befinder os i en økonomisk krise, hvor der skal spares på alting. Det kan vel ikke være rigtigt, at vi holder politi på gaden i overflødige stillinger? Nej, de må da så sandelig tage deres del af slæbet og betale med arbejdspladser, ligesom alle andre danskere gør det. Politiet er ikke bedre end alle andre her, de skal ikke kunne benytte deres rå magt til at mele egen kage. Nej, de må være solidariske, og det er derfor et fint træk at få nedlagt nogle stillinger der. Pengene kan eksempelvis bruges meget bedre i folkeskolen, der står vi med nogle reelle problemer, som altså er lidt vigtigere, end at holde de mennesker ude blandt normale borgere.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Manden ER underlig....
« Svar #6 Dato: November 30, 2014, 07:47:24 am »
Vi kunne jo også bare ha' et par sortskæggede herrer med krumsabler og i kjortler til at stå på gadehjørnerne og fortælle os hvad vi må - og hvad vi ikke må...

Fuldstændigt tåbeligt forslag. Udvis dog lidt respekt for demokratiet!

Joakim

• Gæst
Sikkert, det er jo omkostningtungt at mandsopdække
« Svar #7 Dato: November 30, 2014, 10:21:47 am »
indavlede fra mellemøsten.Eller ude og udskrive bøder til den slunkne statskasse.

Grunden til vi har politi er for vi ikke skal begå selvtægt, så nu hvor vi ikke skal sætte næsen op efter poltiet løser opgaven, så klare vi det bare selv.
Det må blive den naturlige udvikling af det.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Sikkert, det er jo omkostningtungt at mandsopdække
« Svar #8 Dato: November 30, 2014, 12:10:12 pm »
indavlede fra mellemøsten.Eller ude og udskrive bøder til den slunkne statskasse.

Grunden til vi har politi er for vi ikke skal begå selvtægt, så nu hvor vi ikke skal sætte næsen op efter poltiet løser opgaven, så klare vi det bare selv.

Det er da et kedeligt perspektiv at anlægge på sagen. Netop gennem den kommunistiske samfundsmodel, hvor vi ejer produktionsmidlerne i fællesskab og deler al rigdom ligeligt imellem os, vil der slet ikke være behov for at begå kriminalitet. Nej, kriminalitet er en direkte følge af det sorte, kapitalistiske system.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 02, 2014, 07:23:58 am »

Kan vi ikke snart få et billede af dig og se, så vi kan se om du ligner en rigtig selvtægtsmand?

Det forekommer mig at hovedparten af jer, der er brave folk når der skal skrives om alt det der skal gøres ved det, er nogle udkantsdanske overvægtige DF-pensionister, der ikke er til noget.

Fruppe

• Gæst
« Svar #10 Dato: December 03, 2014, 10:49:21 am »

Jeg overværede et optrin på Voldsmose torv, en dansk kvinde havde råbt efter en utilpasset indvandrer som havde skubbet til hendes søn som hun havde med. I løbet af 2 minutter stod der 10 andre utilpassede og råbte at der skulle tages billeder med telefonerne.

Nu er Odense lufthavn jo åben, der burde stå et fly parat så de terrorister kunne blive eskorteret ud af landet i løbet af 2 timer uden pas.

Joakim

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 03, 2014, 12:23:12 pm »

Kan vi ikke snart få et billede af dig og se, så vi kan se om du ligner en rigtig selvtægtsmand?

Det forekommer mig at hovedparten af jer, der er brave folk når der skal skrives om alt det der skal gøres ved det, er nogle udkantsdanske overvægtige DF-pensionister, der ikke er til noget.

Du kan jo prøve at spørge ham der trængte ind på dametoilettet, hvor jeg befandt mig. Hvis du kan finde ham.
Sjovt nok blev der aldrig meldt nogen brækkede næser efter en "lussing "  med min taskeparaply.

Joakim

• Gæst
« Svar #12 Dato: December 03, 2014, 12:30:41 pm »

Jeg overværede et optrin på Voldsmose torv, en dansk kvinde havde råbt efter en utilpasset indvandrer som havde skubbet til hendes søn som hun havde med. I løbet af 2 minutter stod der 10 andre utilpassede og råbte at der skulle tages billeder med telefonerne.

Nu er Odense lufthavn jo åben, der burde stå et fly parat så de terrorister kunne blive eskorteret ud af landet i løbet af 2 timer uden pas.

Ja, det er et ækelt folkefærd, der aldrig skulle have været her, men de kan vel ikke klare sig uden de er i flok.
Har du slet ingen muligheder for at komme væk fra det rabarberkvarter?
Man skulle tvinge R og C til at huse dem, da de er skyld i Danmark er ødelagt.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: December 03, 2014, 06:15:32 pm »

Det virker ikke realistisk, hvorfor i alverden skulle han have skubbet til en lille dreng???

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 03, 2014, 10:49:50 pm »

Jeg har tidligere boet 11 år i et muslimsk gettoområde og min erfaring med muslimer er nøjagtigt det samme. Nogle 10 - 12 års unger skulle partout spille fodbold ved indgangspartiets glasfacader, hvilket fik en af det oprindelige mindretal til at spagfærdigt at spørge dem om de ikke kunne henlægge deres aktiviteter til et andet sted. Ikke urimeligt, al den stund der var masser af plads andre steder. Men det skulle danskeren ikke formaste sig til, for for øjeblikkeligt stod der en flok storebrødre og råbte op, med en meget truende attitude.

Og uha, dengang en knallertkører der kørte en gravid dansk kvinde ned på fodgængerområdet, så hun efterfølgende aborterede. Der kom omgående muslimsk opløb der hvalp knallertkøreren til at flygte, og han er aldrig fundet af myndighederne. Masser af muslimer ved udmærket hvem der har gjort det, men de holder hånden over hinanden. Selv i alvorlige sager. Jo, de har fælles front imod os og især vort juridiske system. Deres kultur er at sådan noget er et spørgsmål om at have fleste fætre

Nu er jeg en halvgammel mand, men jeg undrer mig da over hvad fremtiden vil bringe med den islamiske systematiske indgifte, opformering og kædeindvandring. Desværre har jeg ikke noget bud på hvad der skal gøres ved det. Og de strømmer over Middelhavet i øjeblikket.