Forfatter Emne: Bådflygtninge fra Afrika  (Læst 6920 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Bådflygtninge fra Afrika
« Svar #15 Dato: Maj 30, 2016, 05:51:17 pm »
Hvad er det du ikke forstår ved, at der kun kommer halvt så mange flygtninge til Europa, som man skulle forvente ud fra verdensgennemsnittet?

I Nordafrika og Mellemøsten er der langt færre indbyggere end i Europa - men alligevel er der 18 millioner flygtninge i Nordafrika og Mellemøsten - og 2,3 millioner flygtninge i Europa.

For en normalt udviklet intelligens, tyder det da ikke på, at pengene er så kraftig en magnet, som du vil bilde os ind.

Din fejlslutning går ud på, at der er særlig mange flygtninge i Europa - og det skyldes manglende viden.

« Senest Redigeret: Maj 30, 2016, 05:55:03 pm af Anklageren »

joJO

• Gæst
« Svar #16 Dato: Maj 30, 2016, 06:16:16 pm »
En mand, tre koner, 21 børn.

Den slags kaninen familier findes også på vores frødige Danske muld, og så med en kone

Godsforvalteren

• Gæst
« Svar #17 Dato: Maj 30, 2016, 07:56:38 pm »
joJO:
Citér
Den slags kaninen familier findes også på vores frødige Danske muld, og så med en kone.

LØGN! Så er du i hvert fald nok tilbage cirka før 1950'erne eller måske endda 1940'erne.
Men hvad - du har selv skrevet, at du "ikke ved hvem du er", så hvad skal man forlange.

Nu skal du sikkert til at skabe dig på det dér tysk-hollandsk-amerikansk-danske. Du har jo før pludselig uden nogen grund kaldt en bruger af Din-debat, der modsagde dig, for "pædofil", hvilket fik vedkommende til at forlade forummet. Som om det er noget man bare kan kalde folk ligesom ''åndssvag'' eller ''ubegavet''. Det mest svinske jeg nogensinde har set på en offentlig debatside!

Du skulle have været sparket ud med et ordentligt drøn dengang. Men selvfølgelig ved vi jo godt som brugere, hvad vi går ind til på et forum helt uden moderator eller styring af noget som helst.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 30, 2016, 08:13:41 pm »
En mand, tre koner, 21 børn.

Den slags kaninen familier findes også på vores frødige Danske muld, og så med en kone
Kan du dokumentere, at der er en dansk familie med 21 børn?
Jeg tvivler. Og så hedder det sgu ikke frødige, men frodige.

joJO

• Gæst
« Svar #19 Dato: Maj 30, 2016, 08:15:50 pm »
joJO:
Citér
Den slags kaninen familier findes også på vores frødige Danske muld, og så med en kone.

LØGN! Så er du i hvert fald nok tilbage cirka før 1950'erne eller måske endda 1940'erne.
Men hvad - du har selv skrevet, at du "ikke ved hvem du er", så hvad skal man forlange.

Nu skal du sikkert til at skabe dig på det dér tysk-hollandsk-amerikansk-danske. Du har jo før pludselig uden nogen grund kaldt en bruger af Din-debat, der modsagde dig, for "pædofil", hvilket fik vedkommende til at forlade forummet. Som om det er noget man bare kan kalde folk ligesom ''åndssvag'' eller ''ubegavet''. Det mest svinske jeg nogensinde har set på en offentlig debatside!

Du skulle have været sparket ud med et ordentligt drøn dengang. Men selvfølgelig ved vi jo godt som brugere, hvad vi går ind til på et forum helt uden moderator eller styring af noget som helst.

Jeg like it so much when you talk dirty to me.
og det krævede bare et simpelt ord.
Kaninen

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 30, 2016, 08:25:26 pm »
joJO:
Citér
Kaninen

Der er næppe nogen herinde, som lader sig provokere af, at du skrev kaninen.

Men der er mange andre end Godsforvalteren, bl.a. undertegnede, der mener at du har optrådt som et ækelt møgsvin på Din-debat - med brug af et ord, der afgjort kan betegnes som led bagvaskelse (for husk: Det er en offentlig debatside.) Ingen herinde er så 'dirty' som dig, nu du selv bruger ordet.

Personligt synes jeg, du skulle være skruppet af helvede til dengang, og jeg håber kun, at du snart forlader Din-debat, så vi kunne blive fri for dit ulækre vrøvl.
Danmark muhammedanerfrit!

joJO

• Gæst
« Svar #21 Dato: Maj 30, 2016, 08:42:55 pm »
joJO:
Citér
Kaninen

Der er næppe nogen herinde, som lader sig provokere af, at du skrev kaninen.

Men der er mange andre end Godsforvalteren, bl.a. undertegnede, der mener at du har optrådt som et ækelt møgsvin på Din-debat - med brug af et ord, der afgjort kan betegnes som led bagvaskelse (for husk: Det er en offentlig debatside.) Ingen herinde er så 'dirty' som dig, nu du selv bruger ordet.

Personligt synes jeg, du skulle være skruppet af helvede til dengang, og jeg håber kun, at du snart forlader Din-debat, så vi kunne blive fri for dit ulækre vrøvl.

Oh Rudi, nu gør du det også
I like it

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Der er ikke mange flygtninge i Europa sammenlignet med nabolandene til Syrien.

I Libanon, som er på størrelse med Danmark, opholder der sig 1,1 millioner flygtninge fra Syrien, som er kommet siden krigen brød ud.

Det er mere end de kan magte, så forholdene i flygtningelejrene er så dårlige, at nogen risikerer livet ved at sejle over Middelhavet.

Du må forstå, at forældre ikke bare ser roligt til, hvis deres børn ikke får nok at spise - og det der med at hjælpe i nærområderne er mest floskler, for lige nu er der for mange flygtninge i verden til at FN kan følge med.

Libanon er bare et eksempel, for der opholder sig millioner af flygtninge i Syriens øvrige nabolande.

Jeg ved godt at man taler for døve øren, for islamofober er programmeret til at tro, at "de" alle sammen vil til Europa, men det vil relativt få flygtninge

Citater fra en faktaartikel i Berlinske:

Der figurerer ikke et eneste europæisk land på en 'top 10-liste' over lande, der på verdensplan modtager flest flygtninge, og tilsammen aftager de europæiske lande blot 2,3 millioner flygtninge svarende til knap 5 procent af verdens flygtningestrøm.

Nordafrika og Mellemøsten er det område, der tager flest flygtninge. Afsindige 18 millioner, svarende til over en tredjedel af verdens flygtninge.

http://www.b.dk/viden/forsker-europa-kan-ikke-toerre-flere-flygtninge-af-paa-naeromraaderne

I Europa er der altså få flygtninge sammenlignet med Nordafrika og Mellemøsten - og det trænger ligesom ikke ind.

Ja ja og du Anklageren ævler og savler over FNs statistikker - og hvor mange som kommer hertil - etc. etc. Faktum er dog at du er total blind og døv omkring befolkningens bekymringer omkring denne islamistiske indvandring, men skjuler dine modargumenter i en og anden "såkaldt" modargument, at vi er ikke oversvømmet med islamistiske indvandre - det står meget værre til i andre lande - Jeg giver en fis og et fløjt for dine kommentarer - ser helst alle Muhamzers + afkom + flerkoner inkl denne horebuk Daham Al Hasan med 3 koner og 20 børn smidt ud af landet. Skal han have lov til at være her??? Jeg mener nej, uanset at han ikke kan forsørge familien, så er hans vej = retur til Syrien. Danmark SKAL SGU ikke underholde denne horebuk + flerkoner + kriminelle yngel - = yt med em dem,  :girl_cool: :wild:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst
Er du ikke lidt forvirret?
« Svar #23 Dato: Maj 30, 2016, 09:41:07 pm »
Ja ja og du Anklageren ævler og savler over FNs statistikker - og hvor mange som kommer hertil - etc. etc. Faktum er dog at du er total blind og døv omkring befolkningens bekymringer omkring denne islamistiske indvandring, men skjuler dine modargumenter i en og anden "såkaldt" modargument, at vi er ikke oversvømmet med islamistiske indvandre - det står meget værre til i andre lande - Jeg giver en fis og et fløjt for dine kommentarer - ser helst alle Muhamzers + afkom + flerkoner inkl denne horebuk Daham Al Hasan med 3 koner og 20 børn smidt ud af landet. Skal han have lov til at være her??? Jeg mener nej, uanset at han ikke kan forsørge familien, så er hans vej = retur til Syrien. Danmark SKAL SGU ikke underholde denne horebuk + flerkoner + kriminelle yngel - = yt med em dem,  :girl_cool: :wild:

Det er da ikke min skyld, at der er mange flere flygtninge andre steder, end der er i Europa.

Hvad har det at gøre med, hvor svært det er i Danmark?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Maj 30, 2016, 10:12:27 pm »
Din kommentar er oplagt løgn, og det har jeg dokumenteret i min kommentar lige her over.

Løgne kommer i lind strøm fra den kant. Han er totalt uforbederlig.

Citér
Man kunne gøre alvor af flosklerne om at hjælpe i nærområderne.

Floskler, ja. Det er bare en floskel til at tørre ansvaret af på. Vi har haft den før, her på debatten og fandt ud af det var ren luft.

Anklageren

• Gæst
« Svar #25 Dato: Maj 30, 2016, 10:27:12 pm »
Din kommentar er oplagt løgn, og det har jeg dokumenteret i min kommentar lige her over.

Løgne kommer i lind strøm fra den kant. Han er totalt uforbederlig.

Citér
Man kunne gøre alvor af flosklerne om at hjælpe i nærområderne.

Floskler, ja. Det er bare en floskel til at tørre ansvaret af på. Vi har haft den før, her på debatten og fandt ud af det var ren luft.

Vi kunne bevare selvrespekten, hvis vi sendte "containerbyer" ned til lande som Libanon og Jordan med samt mad og medicin, selvom vi strammede op på modtagelsen af flygtninge.

Jeg læser ellers, at der er et stort flertal af danskerne, der er lutheranere, men det kristen sindelag følger ligesom ikke med.

Det var bedre tider, da vi sendte Jutlandia, men i dag er danskerne hardcore ufølsomme.

« Senest Redigeret: Maj 30, 2016, 10:30:46 pm af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Jutlandia ......
« Svar #26 Dato: Maj 31, 2016, 04:20:53 am »
Var det ikke mest Amerikanerne vi hjalp der, Anklager ?? ... :ermm:

Her et youtube link i (Næsten) alle elsker ... :ahappy:

https://www.youtube.com/watch?v=HSzUX7p7nco&list=RDHSzUX7p7nco
« Senest Redigeret: Maj 31, 2016, 04:27:10 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
Sv: Jutlandia ......
« Svar #27 Dato: Maj 31, 2016, 07:22:36 am »
Var det ikke mest Amerikanerne vi hjalp der, Anklager ?? ... :ermm:

Her et youtube link i (Næsten) alle elsker ... :ahappy:

https://www.youtube.com/watch?v=HSzUX7p7nco&list=RDHSzUX7p7nco

Det var den smukke humanistiske måde, vi hjalp på.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Maj 31, 2016, 08:33:21 am »
Anti-rød skrev:

Citér
Jeg kommenterer på dette der skrives om flygtninge:

Jeg forstår ikke, hvorfor de vil risikere at miste livet, for at komme til Europa..
De kunne jo rejse til Tunesien eller Marokko.
Og få nogle  "Uforglemmelige oplevelser"
Eller: "Tunesien er Nordafrikas strålende diamant."

Hvortil anklageren kommer med sin vanlige hykleri, og uforstand.

Det er umuligt at få en seriøs debat med Anklageren, han flytter straks fokus fra emnet.

Muslimerne skal blive i lande med samme kultur, og så må vi sætte dem igang, så de kan tjene deres egne penge.

Vi samler millioner ind, men hvor bliver pengene af... går de i de forkerte lommer..  det har jeg på fornemmelsen !

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Er du ikke lidt forvirret?
« Svar #29 Dato: Maj 31, 2016, 09:11:21 am »

Det er da ikke min skyld, at der er mange flere flygtninge andre steder, end der er i Europa.

Citér
Nej det har jeg heller ikke påstået - jeg nævner blot, at du er mega hurtig til at komme med div. bortforklaringer når det kommer til flygtningestrømmen. Og ja, jeg er helt klar over, at der mange andre lande i Mellemøsten og omkring Syrien, hvor der er meget større problemer - men det er jo også der, de samme trosretninger er - ikke her i EU. :spiteful:

Citér
Det har da en del at gøre - tror du der bliver færre ghetto områder i landet med denne indvandring / asylsøgere? Jeg tror ikke på, at flertallet af disse (mest muhamedanere) får et job, men vil forblive en belastning for Statskassen!! :don-t_mention: :drag:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!