Forfatter Emne: Islamismen gi'r den gas i København  (Læst 8741 gange)

Pastor Kaj

• Gæst
Islamismen gi'r den gas i København
« Dato: November 28, 2014, 05:03:36 pm »
Hej andre brugere,
Det tog kun 35 minutter at finde et sted, hvor der står "opret emne" eller "skriv", men man skal altså ind i en tråd, før det viser sig. Kunne måske godt være en fordel, hvis det stod på forsiden og i det hele taget stærkt fremhævet (ellers er det jo lidt svært at deltage.)
Men her er mit indlæg:

Justitsminister Mette Frederiksen siger i dag: "Hvis nogle af dem samtidig modtager danske velfærdsydelser, så er vi jo nærmest til grin for vore egne penge."
Nærmest? Hun taler selvfølgelig om de mindst 28 jihad-krigere, som har modtaget dansk kontanthjælp - enten mens de er i Syrien eller nu.
http://www.bt.dk/politik/afsloering-hellige-krigere-i-syrien-haever-kontanthjaelp-danmark

Frederiksen siger også, at den slags bare skal stoppes. Wow! Det har da stået på længe, uden der er skredet ind overfor det egentlig groteske fænomen.

Samtidig med dette opruster den ekstreme islam-organisation Hizb ut-Tahrir i København. De er som bekendt meget stærkt imod det demokrati, vi prøver at få til at fungere her i vesten. Blandt andet har de ved de seneste folketingsvalg haft patruljer ude på Nørrebro for at hindre unge muslimer i at bruge deres stemmeret. Og det er jo blot lige efter deres bog, for som de selv skriver:

"Det demokratiske system modstrider Islams love, idet muslimer er beordret til at styre alle deres handlinger med sharias love."

Organisationen har som bekendt i Danmark opfordret til at dræbe jøder, hvor man finder dem og til at vælte regeringer og kalde til bevæbnet jihad mod Israel og Vesten.

Hvordan har du det med disse tiltag fra islams side? 
Kan du lide at være til grin?

PS Jeg ville skam hjertens gerne have puttet en smiley ind i teksten, hvor det måtte være passende, men det kan jeg ikke. Hvis jeg klikker "vælg en smiley", kommer der en firkant, hvor der står "tom side, absolut blank"! Nu håber jeg debut-indlægget kan sendes.
« Senest Redigeret: November 28, 2014, 05:09:31 pm af Pastor Kaj »

Joakim

• Gæst
Det må være din pc der ikke vil alle de smileys
« Svar #1 Dato: November 28, 2014, 05:18:49 pm »
:LaieA_017: Og så alle de muligheder her er i forhold til sol.  :JC_ghey:

De virker fint her :connie_pac:

Pastor Kaj

• Gæst
Sv: Islamismen gi'r den gas i København
« Svar #2 Dato: November 28, 2014, 05:30:24 pm »
Ha ha, ja det kan jeg se.
Vi er vist enige om, at den debatside, du nævner, står overfor sin egen begravelse. Selvforskyldt.
Men ja, dette er da et go'-fint forum, og funktionerne, vis profiler, medlemmer, rediger osv er jo som nogle af os kender det - og helst vil have det.

Jeg tænker, vi vil se mange flere bekendte herinde, når omtalte begravelse er overstået.

:blum3:
Ramma-lamma-ding-dong, der kom de sgu. Var nok bare for utålmodig før.    :dance3:

PS Du skrev ikke nogen kommentar om indlægget, men jeg tror ikke, du bryder dig om tiltagene. Glemte i øvrigt at skrive, at min inspiration til at skrive er, at Hitzb ut-Tahrir afholder stormøde i Nørrebrohallen den 7. december.
« Senest Redigeret: November 28, 2014, 05:34:40 pm af Pastor Kaj »

Hellefred

• Gæst
« Svar #3 Dato: November 28, 2014, 07:02:26 pm »
Hej, nå det er her, det foregår  :brunette:  jo, jeg har også bidt mærke i, at den uhyggelige organisation nu igen trommer tilhængerne sammen på Nørrebro. De plejer jo ret nemt at kunne samle 1000 i løbet af no time. Det er en dansk konvertit - meget rabiat - som skal holde den ene af talerne. Junes Kock hedder han; han skal, efter hvad jeg har læst, være den type, der opildner trosfællerne ved at påstå, at koalitionen af lande, der vil bekæmpe Islamisk stat, er et angreb på alle muslimer i verden. Han ynder at hylde islams storhedstid under kalifatet i middelalderens Spanien - en styreform han ønsker indført - også i Danmark i nutiden!

http://denkorteavis.dk/2014/talsmand-for-tusinder-af-muslimer-i-danmark-agiterer-for-lovprisning-af-det-syriske-opror

Vi skal være glade for vores ytringsfrihed - problemet er imidlertid, at vore regeringer (den ene har vist ikke meget at lade de andre høre siden 1983) og vort folketing stiller det så firkantet op, at de reelt hjælper islamismen i frihedens navn. Kontanthjælpen er et symptom, Hizb ut-Tahrirs anti-demokratiske agitation og tilbagevendende trusler mod "vantro" et andet!

Helle.    :drag_02:

Joakim

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 28, 2014, 07:36:04 pm »
Selv på mobilen dur denne side.  :girl_bye:
Jeg bryder mig absolut ikke om Hitz ut eller islam. Deres levevis hører ikke til i et land som Danmark, og jeg ser gerne de forlader mit fædreland asp.
« Senest Redigeret: November 28, 2014, 07:37:46 pm af Joakim »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Der er jo tonsvis af smileyer, :))
« Svar #5 Dato: November 28, 2014, 08:39:53 pm »
:LaieA_017: Og så alle de muligheder her er i forhold til sol.  :JC_ghey:

De virker fint her :connie_pac:

:JC_hurrah: Endelig en side der virker,

Er også en af dem der har forladt den døende sol,  :bye:
« Senest Redigeret: November 28, 2014, 09:39:32 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hvad skal sol dog gøre uden jer,? :))
« Svar #6 Dato: November 28, 2014, 08:56:15 pm »
Hej, nå det er her, det foregår  :brunette:  jo, jeg har også bidt mærke i, at den uhyggelige organisation nu igen trommer tilhængerne sammen på Nørrebro. De plejer jo ret nemt at kunne samle 1000 i løbet af no time. Det er en dansk konvertit - meget rabiat - som skal holde den ene af talerne. Junes Kock hedder han; han skal, efter hvad jeg har læst, være den type, der opildner trosfællerne ved at påstå, at koalitionen af lande, der vil bekæmpe Islamisk stat, er et angreb på alle muslimer i verden. Han ynder at hylde islams storhedstid under kalifatet i middelalderens Spanien - en styreform han ønsker indført - også i Danmark i nutiden!

http://denkorteavis.dk/2014/talsmand-for-tusinder-af-muslimer-i-danmark-agiterer-for-lovprisning-af-det-syriske-opror

Vi skal være glade for vores ytringsfrihed - problemet er imidlertid, at vore regeringer (den ene har vist ikke meget at lade de andre høre siden 1983) og vort folketing stiller det så firkantet op, at de reelt hjælper islamismen i frihedens navn. Kontanthjælpen er et symptom, Hizb ut-Tahrirs anti-demokratiske agitation og tilbagevendende trusler mod "vantro" et andet!

Helle.    :drag_02:

Kan se at Hellepigen også er kommet godt over, - Det glæder mig oprigtigt,   :happy:

Ser frem til dine og "pastorens" indlæg - De kan være underholdene,  :curtsey: Så kan du tage af det hvad du vil,  :angel (2): Hihi !!
« Senest Redigeret: November 28, 2014, 09:42:33 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3

Joakim

• Gæst
Det ender vel med vi alle sammen er her
« Svar #7 Dato: November 28, 2014, 09:15:04 pm »
Istedet for det bavl med det forbandet klikkeri:lam: og så kan man alligevel ikke finde det nye indlæg man startede med at lede efter :LaieA_009:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Der blir sikkert rungende tomt hos sol,
« Svar #8 Dato: November 28, 2014, 09:24:34 pm »
Ja det er dejligt at se at der er nogen der forstår at opstille en rigtig debatside der virker:biggrin:

Der  kunne  :d_sunny: lære noget,  :blum3:

Man var jo lige ved at få en musearm af alt det klikkeri,   :JC_pitiful:
« Senest Redigeret: November 28, 2014, 09:38:12 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3

Hellefred

• Gæst
« Svar #9 Dato: November 28, 2014, 09:54:19 pm »
Hej Anna, godt du ikke er trådløs herinde - bli'r du det, opretter vi bare nogle ( :girl_blum:) - ja, den var vandet, men ærlig snak: Jeg blev da også helt glad for at se dit velkendte profilfoto herinde, trods nogen gensidig hvæsen ud ad mundvigen gennem tiderne mellem os.

Ja, det er ufatteligt, hvorfor Sol.debat skulle gøres så konsekvent umulig. Jeg lo sidste gang, jeg så den; da skrev ham Megaprofilos, at det er en migræneside. Han bliver både søsyg og har brug for et læs hovedpinepiller ved synet af den! Gi'r ham ret. Så det ender nok med, at der bliver en større eks-sol-klub her - og tænk, det synes jeg lyder hyggeligt.  Og jeg er naturligvis henrykt for at se den gamle pastor  :girl_haha: på banen.
De forrige to år i december, syntes jeg - uanset, der kunne være en spids tone - at der var en hygge ved Sol´s forum; den eneste sammenligning jeg kan komme på er, hvis man var vant til at komme på en bestemt café. Hej og glædelig jul- og så rager de den ned og bygger noget afsindigt bras, hvor man ikke kan klare at sidde i 5 minutter. Så begynder man at orientere sig efter, hvor de gamle stamgæster mon sidder - ikke?

Og dette synes at være det mest brugbare forum. Herligt!

Har du set Sol´s forside til aften? Det var noget med om "drengene syntes det er klamt, når pigen har hår på den"  og en mand i 50'erne med lyst til 16-årige piger.
Er bange for, at det er Sol lige før den dør helt. Puha!

ENOUGH, det var vist lidt kvindesnak, Anna.  :girl_bye2:
- - - -
En opfordring: Lad os gi' den en skalle og starte nogle tråde herinde, så der kommer liv i kludene. Vi er jo egentlig ret forskellige, vi der forlod den røde dødssejler.
PS Av, tænk hvis den kommunistiske tiger kom...nej, den tanke vil jeg ikke tænke til ende. Hej hej.

Helle.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 28, 2014, 10:43:25 pm »
Hej alle  :smile:

Jeg syntes SOL burde have oplyst om f.eks. at PB ville blive slettet, så alle der havde kontakt over PB, havde haft en chance for, at holde deres kontakt ved lige, på anden måde !

Herinde er det dejligt overskueligt, og i stedet for SOLs lange tråde, som de nu har ændret til, at man skal bruge tid på, at sidde og klikke og klikke    :gamer3: for at finde nye svar, så er der herinde en side 1 - 2 - 3  :JC_clap:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Der blir sikkert rungende tomt hos sol,
« Svar #11 Dato: November 29, 2014, 04:27:41 am »
Ja det er dejligt at se at der er nogen der forstår at opstille en rigtig debatside der virker:biggrin:

Hej Anna. Selvom jeg tvivler du er så trådløs endda, så er du en af mine favorit debattører. Lad os nu få noget reel debat her og ikke bare slyngen løse påstande ud.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 29, 2014, 04:39:58 am »
.........................................................., vi der forlod den røde dødssejler.

RØDE? Hvor har du dog det fra? På mig virkede SOL som et gensidigt rygklappende DF-panel.

Citér
PS Av, tænk hvis den kommunistiske tiger kom...nej, den tanke vil jeg ikke tænke til ende. Hej hej.

Jeg er også leveringsdygtig i noget kommunistagtigt noget, omend med lidt andre vinkler. Men lad os endelig få "Tigermanden" herind.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Floridor

• Gæst
« Svar #13 Dato: November 29, 2014, 09:26:41 am »
- hey folks...

NÅ, hér skinner solen sandelig stadig fint..! - (hvis I forstår sådan en lille fætter)... :daz:

- måske var hele det stunt 'derovre' et stakket forsøg på at få os - som tillader os at stille os kritiske overfor islam og alle de medfølgende velsignelser - til at holde kæft......

:bomb: 

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
SÅ er Svinet på banen (stien) ....
« Svar #14 Dato: November 29, 2014, 10:04:45 am »
  :LaieA_053: Hej!  alle jer her ... jeg kan se en  del af Sols prominente  Personligheder  allerede er samlet her på siden (resten følger sikkert)  :LaieA_009:

Floridor ... Velkommen ... Færdig med "klikkeriet" ?? ...   :lam:<.. Sol.dk
« Senest Redigeret: November 29, 2014, 11:06:35 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...