Forfatter Emne: Islamismen gi'r den gas i København  (Læst 12250 gange)

Offline Megaprofilos

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Islamismen gi'r den gas i København
« Svar #45 Dato: December 03, 2014, 03:26:34 pm »

Citér
Hej Helle

Tak for dit citat :) Så er jeg her også.

Holder lige lidt øje med siden et stykke tid.

MVH
Megaprofilos

Hej, selv tak  :JC_doubleup: - du kan nok se, det er her man kan holde ud at være. Og det er heller ikke sundt at spise så mange hovedpinepiller. Vel mødt.  :LaieA_018:

Helle.

Tak :)
Ja, helt afgjort. Det er en dejlig side  :drinks: Jeg skal lige lære alle de smiley at kende, men rigtig godt med så stort et udvalg.

Du har ret, det er usundt at tage så mange hovedpinepiller, men det er nødvendigt på sol  :biggrin: Men efter jeg skiftede til denne side, har jeg slet ikke brug for dem ;)

Ud over os to, kan jeg se at stort set alle de faste debattører fra sol, er her på din-debat.dk

MVH
Megaprofilos

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #46 Dato: December 03, 2014, 05:38:34 pm »
Joakim ...  Du ved lige så godt som jeg,  at når det gælder dem SÅ gælder andre regler ...  :fool:

Pjat med dig. Det gode ved det danske demokrati er jo netop, at vi alle lever efter samme love og regler.  :aww:
Midlerne er underordnede.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: December 08, 2014, 10:12:48 pm »
Jeg synes dine negative karmaer bare stiger og stiger:girl_crazy:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

El_Nino

• Gæst
« Svar #48 Dato: December 17, 2014, 02:15:14 pm »
Hej Anna, godt du ikke er trådløs herinde - bli'r du det, opretter vi bare nogle ( :girl_blum:) - ja, den var vandet, men ærlig snak: Jeg blev da også helt glad for at se dit velkendte profilfoto herinde, trods nogen gensidig hvæsen ud ad mundvigen gennem tiderne mellem os.

Ja, det er ufatteligt, hvorfor Sol.debat skulle gøres så konsekvent umulig. Jeg lo sidste gang, jeg så den; da skrev ham Megaprofilos, at det er en migræneside. Han bliver både søsyg og har brug for et læs hovedpinepiller ved synet af den! Gi'r ham ret. Så det ender nok med, at der bliver en større eks-sol-klub her - og tænk, det synes jeg lyder hyggeligt.  Og jeg er naturligvis henrykt for at se den gamle pastor  :girl_haha: på banen.
De forrige to år i december, syntes jeg - uanset, der kunne være en spids tone - at der var en hygge ved Sol´s forum; den eneste sammenligning jeg kan komme på er, hvis man var vant til at komme på en bestemt café. Hej og glædelig jul- og så rager de den ned og bygger noget afsindigt bras, hvor man ikke kan klare at sidde i 5 minutter. Så begynder man at orientere sig efter, hvor de gamle stamgæster mon sidder - ikke?

Og dette synes at være det mest brugbare forum. Herligt!

Har du set Sol´s forside til aften? Det var noget med om "drengene syntes det er klamt, når pigen har hår på den"  og en mand i 50'erne med lyst til 16-årige piger.
Er bange for, at det er Sol lige før den dør helt. Puha!

ENOUGH, det var vist lidt kvindesnak, Anna.  :girl_bye2:
- - - -
En opfordring: Lad os gi' den en skalle og starte nogle tråde herinde, så der kommer liv i kludene. Vi er jo egentlig ret forskellige, vi der forlod den røde dødssejler.
PS Av, tænk hvis den kommunistiske tiger kom...nej, den tanke vil jeg ikke tænke til ende. Hej hej.

Helle.

Tigeren ER herinde - har set et par indlæg (undskyld skriblerier) :dash3: og et nyt profilbillede

Hellefred

• Gæst
« Svar #49 Dato: December 17, 2014, 02:26:10 pm »
Jow tak, broder Nino. Men det vidste vi endnu ikke, da jeg skrev mit (28. november).  :unknw:
Heldigvis er vi da nogle stykker til at modarbejde, hvad der kommer fra den kant, ikke?  :girl_haha: