Forfatter Emne: Flerkoneri i Danmark / 3 koner og 20 børn..  (Læst 1682 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
Flerkoneri i Danmark / 3 koner og 20 børn..
« Dato: Maj 24, 2016, 07:19:49 am »
Syrisk mand slår rekord i familiesammenføring: Kan få 17 af sine 20 børn til Danmark

http://www.bt.dk/danmark/syrisk-mand-slaar-rekord-i-familiesammenfoering-kan-faa-17-af-sine-20-boern-til-da

På nuværende tidspunkt har Daham Mamoud Hasan otte af sine børn i Danmark - ligesom hans ene kone også er ankommet til landet. Og for nyligt blev det besluttet, at yderligere 12 af de resterende 15 børn også kan blive familiesammenført. De sidste tre er over 15 år, og de har derfor fået afslag.

____

Fra Venstres integrationsordfører, Marcus Knuth, kaldes den store familiesammenføring for 'helt grotesk', mens Dansk Folkepartis ditto, Martin Henriksen, kalder den store familiesammenføring for 'det glade vanvid'.

Citat slut

Hvad er det for nogen forældre, der flygter for at redde deres eget liv, og efterlader sine børn  :connie_nutzo:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Flerkoneri i Danmark / 3 koner og 20 børn..
« Svar #1 Dato: Maj 24, 2016, 08:16:33 am »
Jeg mødte lige Daham ved en kort lejlighed, og jeg kan godt sige jer, at han er et af de mest hjertevarme mennesker, man kan forestille sig. Vi bliver et rigere land af at få hans familie herop. Nu er flerkoneri jo lovlige, hvor han og hans dejlige familie, så det er det naturligvis også her.  :JC_doubleup:
Midlerne er underordnede.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 24, 2016, 08:34:44 am »
Tigermanden:
Citér
Jeg mødte lige Daham ved en kort lejlighed, og jeg kan godt sige jer, at han er et af de mest hjertevarme mennesker, man kan forestille sig. Vi bliver et rigere land af at få hans familie herop. Nu er flerkoneri jo lovlige, hvor han og hans dejlige familie, så det er det naturligvis også her.

Jeg minder lige om Danske Lov af 1683 om polygami:

"Hvilken Ægtemand eller Ægtekvinde, der indlader sig med en anden i Ægteskab, bør miste sin hals."

https://da.wikipedia.org/wiki/Polygami#Danske_Lov
Danmark muhammedanerfrit!

joJO

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 24, 2016, 08:35:44 am »
Jeg mødte lige Daham ved en kort lejlighed, og jeg kan godt sige jer, at han er et af de mest hjertevarme mennesker, man kan forestille sig. Vi bliver et rigere land af at få hans familie herop. Nu er flerkoneri jo lovlige, hvor han og hans dejlige familie, så det er det naturligvis også her.  :JC_doubleup:

Flere koneri er ikke lovligt her, de to ældste forbliver hvor de er i Tyrkiet, samme med   de tre ældste børn.
Jeg håber du og Lyjse ikke bliver skuffede, PÅ SAMME DAG HAN HAN BLEV GENFORENET, meldte han ud at ham, med alle børn rejser tilbage til Syrien hurtigst muligt.
Hvad bilder han sig ind

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 24, 2016, 08:50:21 am »
Syrisk mand slår rekord i familiesammenføring: Kan få 17 af sine 20 børn til Danmark

http://www.bt.dk/danmark/syrisk-mand-slaar-rekord-i-familiesammenfoering-kan-faa-17-af-sine-20-boern-til-da

På nuværende tidspunkt har Daham Mamoud Hasan otte af sine børn i Danmark - ligesom hans ene kone også er ankommet til landet. Og for nyligt blev det besluttet, at yderligere 12 af de resterende 15 børn også kan blive familiesammenført. De sidste tre er over 15 år, og de har derfor fået afslag.

____

Fra Venstres integrationsordfører, Marcus Knuth, kaldes den store familiesammenføring for 'helt grotesk', mens Dansk Folkepartis ditto, Martin Henriksen, kalder den store familiesammenføring for 'det glade vanvid'.

Citat slut

Hvad er det for nogen forældre, der flygter for at redde deres eget liv, og efterlader sine børn  :connie_nutzo:

Ja det er fan... det helt store (ikke glade) vanvid - Tilbage til Tyrkiet med dem alle - hvis de ikke kan komme helt retur til Syrien.
Hvem i he.. hu.... he..... har givet den buk lov til denne sammenføring? Der må s.. være nogen i et og andet ministerie / styrelse, som skulle have undersøgt hjernen for evt. Creutzfeldt–Jakob syndromet -  :mad: :mellow:  :morpheus:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 24, 2016, 09:57:01 am »
Jeg mødte lige Daham ved en kort lejlighed, og jeg kan godt sige jer, at han er et af de mest hjertevarme mennesker, man kan forestille sig. Vi bliver et rigere land af at få hans familie herop. Nu er flerkoneri jo lovlige, hvor han og hans dejlige familie, så det er det naturligvis også her.
"...ved en kort lejlighed...." er det en ny boligtype i Framlev og omegn?

"Nu er flerkoneri jo lovlige, hvor han og hans dejlige familie..."    .... totalt uden mening,
og nej, flerkoneri er ikke lovligt her i landet - og det gælder uanset hvor man kommer fra.

Saltefanden

• Gæst
« Svar #6 Dato: Maj 24, 2016, 01:11:17 pm »

"Nu er flerkoneri jo lovlige, hvor han og hans dejlige familie..."    .... totalt uden mening,
og nej, flerkoneri er ikke lovligt her i landet - og det gælder uanset hvor man kommer fra.

Ja - 'den danske sprog er en mærkelig nogle'..

- 'en kort lejlighed'..?

Jeg har godt nok hørt om 'langhuse', højhuse' og 'korthuse' - men ikke lige den dér... :laugh:

- 'en kort lejlighed' er måske bare en lejlighed beregnet for en kortspiller - eller til en langtids-lejer, som bare har korte ben..?

:mamba:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 24, 2016, 03:08:55 pm »

Der kom "Dansklæreren" på glatis igen på kun Gud ved hvilken gang ... :wink:

Hvornår indrømmer den islamtosse at han ikke er Dansklærer ?? ... :ermm:
« Senest Redigeret: Maj 24, 2016, 03:13:47 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

joJO

• Gæst
« Svar #8 Dato: Maj 24, 2016, 03:21:39 pm »

____

Citat slut

Ja det er fan... det helt store (ikke glade) vanvid - Tilbage til Tyrkiet med dem alle - hvis de ikke kan komme helt retur til Syrien.
Hvem i he.. hu.... he..... har givet den buk lov til denne sammenføring? Der må s.. være nogen i et og andet ministerie / styrelse, som skulle have undersøgt hjernen for evt. Creutzfeldt–Jakob syndromet -  :mad: :mellow:  :morpheus:

Manden kommer ellers til inspirerende omgivelser, vi har EN familie her i byen med EN mor og 18 børn
Mogens Camre er nr 2 med 7 børn, den gamle lille gris har gjort det godt,

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 24, 2016, 04:11:05 pm »
Bortset fra at Mogens Camre er Dansker og IKKE ligger Samfundet til last ...
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

joJO

• Gæst
« Svar #10 Dato: Maj 24, 2016, 05:42:49 pm »

Er du ekspert i samfunds problemer.
Mig bekendt har jeg ikke set et eneste bevis på at hans børn er til overlast, til gengæld er et gammelt skole sat i stand og kan gavne samfund i lang tid.
Jeg ved ikke hvor gammelt hans børn er, ved du det.
Når hans børn har været 2 hele år i Danmark kan de få fulde beløb i børnene penge, indtil da må de nøjes med 25%

Med vores regering vil de helt sikker skrue ned for børnepenge, så det skal nok gå alle sammen.

Men kom endeligt hvis de har nogen tal på de problemer, her har politikere (Hendrik Vallø, den ansvarlige i sagen) udtalt at de slet ingen problem er.
Nu må vi se hvem har ret.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 24, 2016, 08:43:54 pm »
kort lejlighed,

klaphat.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 24, 2016, 10:14:00 pm »

Mig bekendt har jeg ikke set et eneste bevis på at hans børn er til overlast, til gengæld er et gammelt skole sat i stand og kan gavne samfund i lang tid.
Når hans børn har været 2 hele år i Danmark kan de få fulde beløb i børnene penge, indtil da må de nøjes med 25%

Med vores regering vil de helt sikker skrue ned for børnepenge, så det skal nok gå alle sammen.

Men kom endeligt hvis de har nogen tal på de problemer, her har politikere (Hendrik Vallø, den ansvarlige i sagen) udtalt at de slet ingen problem er.

http://www.bt.dk/politik/flygtning-vil-have-20-boern-og-3-koner-til-danmark-nu-gaar-naser-khader-i-koedet-p

»Manden virker umiddelbart utroværdig. Til Ekstra Bladet siger han, at han er håndværker, og til TV2 siger han, at han er landmand. Jeg kender Syrien godt, og jeg kan ikke forstå, hvordan han har været i stand til at forsørge tre koner og tyve børn dernede. Og når han så kommer til Danmark, så kan han ikke noget som helst,« siger Naser Khader.

Han fortæller også, at han gerne vil have resten af familien herop.

Den syriske fader til 20 fortæller siger, at han ikke længere kan forsørge sig selv og ikke har overskud til at lære dansk eller at arbejde.

»Engang var jeg stærk og fuld af energi. Men jeg kan ingenting nu. Jeg er syg. Jeg er sygemeldt på grund af psykiske problemer, som min læge giver mig medicin for. Jeg magter heller ikke at lære dansk lige nu,« siger han til Ekstra Bladet.

Citat slut

Han vil ikke arbejde, og han vil ikke lære dansk, han skal tilbage -  hvor han kom fra, så han kan passe på alle sine børn / koner !

joJO

• Gæst
« Svar #13 Dato: Maj 25, 2016, 05:44:59 am »

http://www.bt.dk/politik/flygtning-vil-have-20-boern-og-3-koner-til-danmark-nu-gaar-naser-khader-i-koedet-p

»Manden virker umiddelbart utroværdig. Til Ekstra Bladet siger han, at han er håndværker, og til TV2 siger han, at han er landmand. Jeg kender Syrien godt, og jeg kan ikke forstå, hvordan han har været i stand til at forsørge tre koner og tyve børn dernede. Og når han så kommer til Danmark, så kan han ikke noget som helst,« siger Naser Khader.

Han fortæller også, at han gerne vil have resten af familien herop.

Den syriske fader til 20 fortæller siger, at han ikke længere kan forsørge sig selv og ikke har overskud til at lære dansk eller at arbejde.

»Engang var jeg stærk og fuld af energi. Men jeg kan ingenting nu. Jeg er syg. Jeg er sygemeldt på grund af psykiske problemer, som min læge giver mig medicin for. Jeg magter heller ikke at lære dansk lige nu,« siger han til Ekstra Bladet.

Citat slut

Han vil ikke arbejde, og han vil ikke lære dansk, han skal tilbage -  hvor han kom fra, så han kan passe på alle sine børn / koner !

A new day på kontor i Syrien

https://www.washingtonpost.com/world/middle_east/wave-of-bombings-kills-at-least-65-on-syrias-loyalist-coast/2016/05/23/9597aad1-eecb-4340-94b5-3067470074d8_story.html
« Senest Redigeret: Maj 25, 2016, 05:46:46 am af joJO »