Forfatter Emne: 3 Spørgsmål til DF  (Læst 568 gange)

Mera

• Gæst
3 Spørgsmål til DF
« Dato: November 27, 2014, 08:20:39 pm »
Hvordan vil i løse de problemer på Grønland, jeg skal lige hilse og sige at DF har protesteret voldsomt at Danmark ikke fik mere ud af Grønland olien aventur
Hvad vil DF gøre for de Danske landsmand som er på vej mod konkurs
Hvorfor skrider DF ikke ind imod de faldende olie priser som kommer til at koste rigtigt dyrt for landet
og så et lille tillægs spørgsmål
Aner DF hvad ordet Regere betyder
Nå pyt, den sidste er vel nok for vanskeligt at svare på, men det kunne være sjovt at høre hvad de mener om det  :bug

Derudover har jeg flere spørgsmål, men jeg vil ikke forvirre dem alt for meget, dog kan jeg afsløre at det har noget at gøre med dyresex
Mera

Joakim

• Gæst
Mon ikke du så skulle have stillet dem på deres side
« Svar #1 Dato: November 28, 2014, 10:34:00 am »
Hvad får dig til at tro de læser her??

Når du alligevel har hul i gennem til Christiansborg, kan du så ikke spørge Corydum om, hvorfor han budgettere i  med 110 $ pr tønde, når tallet kun er 80$.
Det skulle vel aldrig være for at skjule et endnu større underskud end de officielle 60 mia i minus.

Egentlig har du ikke tid, for du skal ud og øge forbruget, så du afbøder alle de negative virkninger fra de sidste 3 års misregeren, de regner jo også med usandsynlig stor vækst så ud brug dine spareskillinger.

Giv Grønland tilbage til Norge.
Så lad Norge betale alle de milliarder deres ø har kostet,og så hænger de på byrden fremover.

Grønland styret af S/SF kan passende bruges til skrækeksempel på hvordan man smadre et samfund :girl_devil:
« Senest Redigeret: November 28, 2014, 04:43:53 pm af Joakim »