I anti-rød samfundet vil man plaffe løs med maskingeværer på Nørrebro i myldretiden.Du bliver i hvert fald ikke genvalgt
I anti-rød samfundet vil man plaffe løs med maskingeværer på Nørrebro i myldretiden.Du bliver i hvert fald ikke genvalgt For en sikkerheds skyld går du også ind for at skabe nye flygtningestrømme, så du har noget at gå til valg på. Du har lige rost Myanmar for at skabe 400.000 nye flygtninge.
En anden, og mere simpel løsning på LTF. Er at fjerne deres største økonomiske grundlag for deres eksistens, og dermed en del af årsagerne til vold, skyderier og mord.Lovligegøre hash og skunk med licenser til salg, på lige fod med alkohol.Der er sikkert mange, der er modstander af dette. Og desuden også vil sige, at bander altid vil eksistere og finde økonomisk grundlag. Hvilket også er sandt. Men Hash og skunk, er den største økonomi hos alle bander i Danmark, indtil de hvidvasker pengene og køber, og køre lovlige forretning. Bander som LTF, har ingen interesse i at udvide deres horisont, og har ingen grundlag for overlevelse uden deres indkomst fra salg og import.
Du ved jo godt det ikke holder.Politiet møder også op med motorbøsser, hvis situationen kræver det.Jeg vil bare ikke diskutere med de kriminelle muhammedanere, de skal bare makke ret.Nu vil man forbyde LTF. Hvilket vil sige de ikke må gå med kasketter mærket LTF. De samme personer må godt gå rundt i gaderne og sælge hash og skyde, og vil gøre det.Ikke i anti-rød samfundet - det kan jeg garantere.Jeg har henvist til forholdene i Myanmar ligner det der udløste krigen på Balkan. Hvad Myanmar gør forholder jeg mig ikke til. Der er nu nok en grund til at de handler som de gør, tror du ikke?
Det går nu meget godt med at få dem fjernet i Duterteland.