Det kan godt være halvvejs løgn, når det står på en norsk racistisk site og foregår i Sverige.Desuden er du selv fuld af løgn, når du skriver at "man mistenker at han kan være 30 år gammel", for i dit link stå der, at "... da rettssaken startet ha lagt frem påstand om at Karim Ageri ikke er 16 år gammel, men i virkeligheten er minst 21 år gammel ..."Jeg synes, at vi har nok i vore egne forbrydelser, men der sker åbenbart for lidt i Danmark af den slags, når du udvælger - og vi skal gyse over - udenlandske voldtægter, som bliver omhyggelig udvalgt blandt de titusinder og atter titusinder af forbrydelser i verden hver dag - så de er tilstrækkelig politisk korrekte.
Jeg synes, at vi har nok i vore egne forbrydelser, men der sker åbenbart for lidt i Danmark af den slags, når du udvælger - og vi skal gyse over - udenlandske voldtægter, som bliver omhyggelig udvalgt blandt de titusinder og atter titusinder af forbrydelser i verden hver dag - så de er tilstrækkelig politisk korrekte.
Jeg vil sige som Anklageren: Det er formentlig slet ikke sket, så lad nu være med at sprede løgne. Og hvis det er sket, så skal vi i hvert fald ikke nævne det!
Citat fra: Tigermanden efter Maj 09, 2016, 10:18:07 amJeg vil sige som Anklageren: Det er formentlig slet ikke sket, så lad nu være med at sprede løgne. Og hvis det er sket, så skal vi i hvert fald ikke nævne det!Det siger jeg ikke.
Det kan godt være halvvejs løgn, når det står på en norsk racistisk site og foregår i Sverige.
Citat fra: Tigermanden efter Maj 09, 2016, 10:40:03 amArtiklen er helt tilbage fra marts.Og? Det plejer ikke at afholde dig for at poste løgnehistorier
Artiklen er helt tilbage fra marts.