Forfatter Emne: Hjemmehjælpere udsat for væbnet røveri  (Læst 2165 gange)

Evalu

• Gæst
Hjemmehjælpere udsat for væbnet røveri
« Dato: April 26, 2016, 07:55:26 pm »
To hjemmehjælpere er i Gentofte blevet udsat for væbnet røveri.

http://lokalavisen.dk/hjemmeplejen-udsat-for-vaebnet-roeveri-fire-unge-drenge-efterlyses-/Politi/20160426/artikler/160429503/1265
citat:
"Her var en 64-årig kvindelig hjemmehjælper og en 41-årig mandlig kollega, begge ansat i Gentofte Kommune, på vej væk fra et besøg hos en borger, da de blev passet op af fire røvere. To af røverne var bevæbnede med pistoler.

De to hjemmehjælpere blev frarøvet deres private mobiltelefoner, deres arbejdstelefoner, nøgler, punge og et pas, oplyser Nordsjællands Politi.

Røverne beskrives som unge danske mænd på 15-20 år, mellem 170 og 190 cm høje. Tre af dem var spinkle, mens den sidste var kraftig af bygning. De var iklædt sort tøj, muligvis læderjakker."
citat slut

joJO

• Gæst
Sv: Hjemmehjælpere udsat for væbnet røveri
« Svar #1 Dato: April 26, 2016, 08:10:34 pm »
To hjemmehjælpere er i Gentofte blevet udsat for væbnet røveri.

http://lokalavisen.dk/hjemmeplejen-udsat-for-vaebnet-roeveri-fire-unge-drenge-efterlyses-/Politi/20160426/artikler/160429503/1265
citat:
"Her var en 64-årig kvindelig hjemmehjælper og en 41-årig mandlig kollega, begge ansat i Gentofte Kommune, på vej væk fra et besøg hos en borger, da de blev passet op af fire røvere. To af røverne var bevæbnede med pistoler.

De to hjemmehjælpere blev frarøvet deres private mobiltelefoner, deres arbejdstelefoner, nøgler, punge og et pas, oplyser Nordsjællands Politi.

Røverne beskrives som unge danske mænd på 15-20 år, mellem 170 og 190 cm høje. Tre af dem var spinkle, mens den sidste var kraftig af bygning. De var iklædt sort tøj, muligvis læderjakker."
citat slut

Den slags nyheder bliver du ikke berømt for her på DD, men jeg er glad for du bragte nyhederne frem.
Forfærdeligt sag, og jeg håber de finder de skyldige hurtigt.

Anklageren

• Gæst
« Svar #2 Dato: April 26, 2016, 08:53:38 pm »

Den slags nyheder bliver du ikke berømt for her på DD, men jeg er glad for du bragte nyhederne frem.
Forfærdeligt sag, og jeg håber de finder de skyldige hurtigt.

Ja - men hvis du nævner fakta, nemlig at danskerne står bag de fleste hjemmerøverier, SÅ bliver der lagt mærke til det.

»Det viser sig - på nær enkelte tilfælde - at det er danske kriminelle, der ofte er pressede af gæld, der står bag. De bor nær ved ofrene,« siger Kim Kliver, chef for Rigspolitiets Nationale efterforskningscenter, NEC.

http://www.jyllands-posten.dk/protected/premium/indland/ECE4116089/Danske-unge-bag-hjemmer%C3%B8verier/

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 26, 2016, 09:07:10 pm »
For en sjælden gangs skyld er det danskere der har begået sådan noget. I 95 % af tilfældene er det ellers muzzerbazzerne.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 26, 2016, 09:21:02 pm »
og så er der alle øst europærerne
dem har i vist glemt.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

joJO

• Gæst
« Svar #5 Dato: April 26, 2016, 09:21:17 pm »
For en sjælden gangs skyld er det danskere der har begået sådan noget. I 95 % af tilfældene er det ellers muzzerbazzerne.

Jeg kan ikke sige at jeg er uenig, jeg har ingen tal på hjemmeroverier efter etnisk herkomst, men jeg betvivler om du har ret, og jeg vil gætte på at det er stik modsat, 95% er ´lavet af Danskere.

Anklageren

• Gæst
« Svar #6 Dato: April 26, 2016, 09:22:58 pm »

Totalt vrøvl

16 procent af de indsatte i fængslerne og arresterne er indvandrere og 7 procent er efterkommere - og de er ikke engang muslimer alle sammen.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 26, 2016, 09:31:09 pm »
Ja - men hvis du nævner fakta, nemlig at danskerne står bag de fleste hjemmerøverier, SÅ bliver der lagt mærke til det.

Hvofor piller du lige de form for illegalitet op af sækken, der får det til at se mest gunstigt ud for muzzernes illegalitet og teen sig..

http://rationalwiki.org/wiki/Cherry_picking

Du kunne lige så godt pege på tvangsægteskaber, hvor 100 % af muslimerne er involveret. Eller vold i hjemmet, hvor den udøves 98 % af muhamz. Eller køre bryllupskortege med hornet i bund. Eller svindel i slikbranchen. Eller .......
« Senest Redigeret: April 26, 2016, 09:33:15 pm af Carlo »
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
Nemlig
« Svar #8 Dato: April 26, 2016, 09:43:43 pm »
og så er der alle øst europærerne
dem har i vist glemt.

Ja - dem glemmer man meget tit.

De begår næsten lige så stor en del af kriminaliteten, som indvandrerne gør.

joJO

• Gæst
« Svar #9 Dato: April 26, 2016, 09:44:48 pm »

Hvofor piller du lige de form for illegalitet op af sækken, der får det til at se mest gunstigt ud for muzzernes illegalitet og teen sig..

Du kunne lige så godt pege på tvangsægteskaber, hvor 100 % af muslimerne er involveret. Eller vold i hjemmet, hvor den udøves 98 % af muhamz. Eller køre bryllupskortege med hornet i bund. Eller svindel i slikbranchen. Eller .......

Hvad er det at nævne igen bryllups kortege sagen fra Esbjerg, det er Vietnameser tradition, også fra sidste uge.
Det ligner Cherry picking

Anklageren

• Gæst
Fordi jeg er sandhedskærlig!
« Svar #10 Dato: April 26, 2016, 09:48:38 pm »
Jeg ved godt, at det er helt forkert at være sandhedskærlig i debatten - for man skal enten være på den side, som taler for indvandrerne - og så skal man argumentere så godt man kan for det.

- eller man skal være på den anden side, som taler imod indvandrerne - og så skal man argumentere så godt man kan for det.

Der er ikke nogen gruppe, som interesserer sig for sandheden - for det er ikke moderne.

« Senest Redigeret: April 26, 2016, 10:44:44 pm af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 27, 2016, 04:31:17 am »

Totalt vrøvl

16 procent af de indsatte i fængslerne og arresterne er indvandrere og 7 procent er efterkommere - og de er ikke engang muslimer alle sammen.

Men sandheden er jo Anklager at det er alt af fremmed herkomst der er overrepræsenteret i statistikken, Uanset Religion ... :ermm:
« Senest Redigeret: April 27, 2016, 04:34:09 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
« Svar #12 Dato: April 27, 2016, 10:21:38 am »

Totalt vrøvl

Men sandheden er jo Anklager at det er alt af fremmed herkomst der er overrepræsenteret i statistikken, Uanset Religion ... :ermm:

Måske, men jeg vil også være tilfreds, hvis man lader være med at overdrive.

Der er knap 10% indvandrere, hvoraf 42% er vestlige indvandrere - og de udgør 16 procent af de indsatte i fængslerne, så der er altså flere end der burde være.
« Senest Redigeret: April 27, 2016, 10:26:51 am af Anklageren »