Forfatter Emne: Så gøres der på ny nar af den danske Jens!  (Læst 489 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Så gøres der på ny nar af den danske Jens!
« Dato: April 21, 2016, 10:23:33 am »
19. januar meddelte Ekstra Bladet (hvilket gjorde mig glad), at:

Forsvaret var gået i gang med at uddanne den 400 mand store bevogtningsenhed, som skal bistå politiet med at holde styr på asylansøgerne i tre lejre i Sønderjylland og på Sjælland.
Ifølge EB indgår bl.a. Trænkompagniet fra Hvorup (ved Nørresundby) i en ugelang uddannelse, som er skræddersyet til formålet af Politiskolen. I uddannelsen indgår øvelse i former for kampteknik, herunder brug af peberspray og skum. (Dejligt.)

Og Ekstra Bladet skrev:
I det omfang at politiets mandskab i asyllejrene er bevæbnet med skydevåben, vil det være et krav fra militæret, at soldaterne også bærer skydevåben

Politiskolens chef Klaus Munk Nielsen sagde dog, at spørgsmålet endnu ikke var fuldt afklaret!....

Nej, det var det åbenbart ikke. Man har, så vidt jeg forstår, frataget den danske soldat hans våben!!

Læs her, hvis du tror, dine læsebriller har været en tur nede i leverpostejen:

https://denkorteavis.dk/2016/mistillid-til-vore-soldater/

Jeg kender ikke DKA's skribent Jens Kristian Bech Pedersen, men er enig med ham i denne konklusion:

"Man sender soldaten ud på farlige operationer verden rundt; men når han kommer hjem, tager man våbnet fra ham. Hvad forsvarschefen afslører her er, at han ikke tror på det, han selv er chef for. Forbud for soldater mod at bære våben under løsning af bevogtnings- og sikkerhedsopgave! Kan man forestille sig nogen større desavouering af en soldat?"

Er der nogen, der véd, hvorfra en sådan tragikomisk ordre kommer fra?
Er det virkelig fra forsvarets øverste - presset af politiledelsen?

Hva'?
« Senest Redigeret: April 21, 2016, 10:25:42 am af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!