Forfatter Emne: 0 skattelettelser, da muslimer er dyre i drift  (Læst 927 gange)

Sharia

• Gæst
0 skattelettelser, da muslimer er dyre i drift
« Dato: April 21, 2016, 07:56:54 am »
DF-formand Kristian Thulesen Dahl trækker stikket til de skattelettelser, som statsminister Lars Løkke Rasmussen har gjort til et centralt valgløfte.

Manden har vel ret?

http://www.dr.dk/nyheder/politik/df-laegger-pres-paa-loekke-udelukker-skattelettelser-inden-naeste-valg

Ved godt, at Tigermanden & Anklageren hellere ser flere kulturberigelser, end skattelettelser.

Carlo: Hvad rager det os?

Anklageren

• Gæst
Det er ikke omtanke og sandhedskærlighed, der trykker dig mest
« Svar #1 Dato: April 21, 2016, 10:54:31 am »
DF-formand Kristian Thulesen Dahl trækker stikket til de skattelettelser, som statsminister Lars Løkke Rasmussen har gjort til et centralt valgløfte.

Manden har vel ret?

http://www.dr.dk/nyheder/politik/df-laegger-pres-paa-loekke-udelukker-skattelettelser-inden-naeste-valg

Ved godt, at Tigermanden & Anklageren hellere ser flere kulturberigelser, end skattelettelser.

Carlo: Hvad rager det os?

De få gange, hvor jer er kommet ind på, hvad jeg mener om dette, har jeg skrevet, at jeg går ind for at stramme op over for indvandringen.

Det vi er uenige om er noget andet: indvandrerne er bare mennesker, som har krav på at blive behandlet menneskeligt.

Jeg synes, at man høfligt skal afvise flere indvandrere end man gør i dag - og jeg er modstander af dem, der mener, at vi skal behandle de indvandrere, som allerede bor her i landet, som skadedyr (for at forhindre at flygtninge ude i verden drømmer om at flygte hertil).

Jeg hader bare ikke indvandrere, som du gør.

Jeg er også overbevist om, at vi ødelægger landet med al den had - for næste gang bliver det andre grupper i samfundet, der bliver set på som skadedyr.

Europa er krigens kontinent. Efter 2. verdenskrig lå byerne i ruiner, og landbrugsproduktionen var ødelagt - og nu hvor det hele er bygget op igen, så ender det i splittelse, krig og ufred.

De Radikale og de nationale kan ikke udstå hinanden osv. osv.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: 0 skattelettelser, da muslimer er dyre i drift
« Svar #2 Dato: April 21, 2016, 07:49:47 pm »
Schengen-aftalen har spillet fallit, og jo hurtigere denne aftale lægges i graven jo bedre - Eller kan den vise sig at være overskriften på EU's gravsten
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!