Forfatter Emne: brug for råd Gerne mænd !  (Læst 1270 gange)

Offline pigen21 (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
brug for råd Gerne mænd !
« Dato: Juli 24, 2014, 12:21:09 am »
hej kære medmennesker tak fordi i gider tage jer tid til at læse mit lille krise opslag og forhåbentligt komme med nogle gode råd/svar :)

landet ligger sådan her, jeg er en fornuftig pige på 21 år,  jeg gik for 2 år siden fra min daværende kæreste da han udsatte mig for nogle rigtigt grimme og traumatiserende ting.. siden det har jeg da mødt fyre, men har jeg kunnet mærke bare lidt kemi eller er de kommet for tæt på ( har været for søde) ja så er jeg den som er smuttet desværre !

nåh men nu til det problem jeg har, jeg fik mig et arbejde for 4 måneder siden ca. på en grill, hvor vi er chefen på 31, og 3 andre medarbejdere i min aldersgruppe. min chef har altid været rigtigt sød og er en person med hjertet på det rette sted. han havde en kæreste på 28 de havde åbenbart nogle problemer som han snakkede med mig om og spurgte mig til råds omkring. det endte dog med at de gik fra hinanden og han havde det ret træls i starten men fik det efterhånden bedre, så tog han en uges ferie og da han kom tilbage var han bare et helt andet menneske ! glad og positiv og virkede som om han var ovre eksen det skal lige siges de var kun sammen i 8 mdr. en uge efter han kom tilbage inviterede han os i byen, og som vi sidder der i baren kysser han mig ligepludselig og fortæller mig at normalt ville jeg ikke være en han havde vendt sig om på gaden efter, men at han inden han tog på ferie havde tænkt på mig på en anden måde en bare medarbejder og at han havde kunnet mærke at når vi gik forbi hinanden på arbejde og fik øjenkontakt at der var kemi ( har jeg også kunnet mærke ) .

vi endte så hjemme i hans seng surprise og jeg troede egentligt at det bare var det! men efterfølgende har han sådan kysset på mig løbende de dage vi har arbejdet. og jeg har også være med ham hjemme to gange indtil videre , det har stået på en måneds tid. men jeg er forvirret ??? han smiler når han ser mig, han rør mig altså ikke kun intime steder men lige en hånd på skulderen osv, når han kan, han ringer til mig hver dag og siger godnat, skriver nogle gange ligepludselig du er dejlig eller du er smuk . kalder mig smukke hele tiden, spørger mig hvordan min dag er gået altså han virker interesseret. men oveni det så virker han også uinteresseret !!! når vi går forbi hinanden på arbejde kigger han  mig aldrig i øjnene mere ????? og når vi har haft sex vender han ryggen til mig :( det er jeg ikke vant til !! jeg ELSKER at putte ! men  vil ikke sige noget til ham da jeg ikke gider være en hovedpine og jeg kan jo rigtigt godt lide ham.

altså hvad er det med ham ? er nogle mænd bare sådan eller er han bare ikke vild med mig ?  for føler lidt at jeg rent faktisk prøver at åbne op for første gang siden min eks fordi jeg bare godt kan lide ham her og håber/føler han er lidt mere oprigtig end dem på min egen alder.

og ja det er dumt med chefen osv. men der er bare et eller andet ved ham der gør mig skør !!!
jeg har lyst til at åbne mig 1000% og give ham al kærlighed og omsorg i verden så han virkelig kan mærke hvilket menneske jeg er og hvad jeg kan byde på. men holder mig tilbage fordi at jeg kan simpelthen ikke finde ud af hans blandede signaler :((

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: brug for råd Gerne mænd !
« Svar #1 Dato: Juli 26, 2014, 04:43:30 pm »
Ja, nu er du kommet hovedkulds ind et forhold til en mand der lige er blevet skilt. Og som ovenikøbet er din chef.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Måske har forholdet en fremtid. Måske ikke. Måske han bruger dig som bolleveninde i den tid han er ved at komme sig over sin skilsmisse?

Men uanset om forholdet holder eller ej, så skulle du måske overveje et nyt job.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.