Forfatter Emne: Politiet sendte tåregas og chokgranater direkte mod en gruppe flygtninge  (Læst 2832 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Det er fremtidens mennesker
« Svar #15 Dato: April 16, 2016, 05:09:24 pm »
Jeg synes, det er så rørende, hvordan de opgiver alt for at komme her til vores del af verden og sætte deres tydelige fingeraftryk. Det er meget, meget flittige og bestemte mennesker, og de unge mænd betragter jeg som en slags ledere, og det er i kraft af deres opdragelse, hvor de jo er blevet behandlet som små konger. Den slags mennesker kan I ikke stoppe eller holde ude. Allerede nu er der masser af bydele i danmark med Islamisk flertal, og den udvikling vil brede sig til hele landet inden for få årtier. Det er en virkelig spændende udvikling, og jeg begræder de mennesker, som ikke evner at nyde det. Det er noget meget stort og vidunderligt, der er ved at ske med vores land, og der er intet, I kan gøre for at stoppe det. Eller jo, det er der måske nok, men I gør det jo ikke, og derfor kan vi alle være trygge.

Provokatør.....  :bad:
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Landboen skrev:

Citér
Du så de ødelagde hegnet. Den anonyme kilde siger det stadig står.... Hvad skal man tro på?

Der er forskel på, at lave et hul i hegnet, og så rive hele hegnet ned ( det er jo umuligt ) jeg så de havde lavet et hul - de stod og rev i det, det var hvad jeg så på TV.

Her er et klip, men det var ikke det samme, som jeg så :

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-04-10-politi-bruger-taregas-mod-migranter-ved-makedonsk-graense

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Det er jeg ikke.

Der er kommer så mange, at man kan frygte for, at det på et senere tidspunkt, ender med en etnisk udrensning.

Jeg gå ind for, at de der allerede er kommet skal behandles grundlovsmæssigt og godt, og at man begrænser indvandringen i fremtiden.

Det kan jeg næsten ikke tro. Jeg mener da nok, at vi to deler holdninger om, at vi skal forsøge at dele verdens rigdom lige mellem alle folkeslagene. Den fri bevægelighed er vejen frem, og heldigvis kan vi tage imod dem med åbne arme. Der kommer bestemt ikke for mange, vi kan tage mange flere.  :JC_doubleup:
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Det er jeg ikke.

Der er kommer så mange, at man kan frygte for, at det på et senere tidspunkt, ender med en etnisk udrensning.

Jeg gå ind for, at de der allerede er kommet skal behandles grundlovsmæssigt og godt, og at man begrænser indvandringen i fremtiden.

Jeg mener da nok, at vi to deler holdninger om, at vi ikke skal forsøge at dele verdens rigdom lige mellem alle folkeslagene. Den fri bevægelighed er ikke vejen frem, og heldigvis behøver vi ikke at tage imod dem med åbne arme. Der kommer bestemt alt for mange, vi kan ikke tage flere.
:angel (2):
« Senest Redigeret: April 16, 2016, 08:26:50 pm af Landboen »
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Kapellanen

• Gæst
Sv: Husk landssvigerne
« Svar #19 Dato: April 16, 2016, 08:24:38 pm »
Tigermanden:
Citér
Den slags mennesker kan I ikke stoppe eller holde ude. Allerede nu er der masser af bydele i d Danmark med I islamisk flertal, og den udvikling vil brede sig til hele landet inden for få årtier. Det er en virkelig spændende udvikling, og jeg begræder de mennesker, som ikke evner at nyde det. Det er noget meget stort og vidunderligt, der er ved at ske med vores land, og der er intet, I kan gøre for at stoppe det.

Der er gode grunde til at huske, hvad visse mennesker skriver i disse år, hvor de vejrer morgenluft for deres uhyggelige landsforræder-tanker.

Det er i Straffelovens kap. 12, §98, §101 og §102, der populært kaldes landssviger- eller landsforræderparagrafferne, vi skal orientere os, når vi støder på udgydelser, som tyder på, at her er tale om personer, der er parat til at gå meget langt for at hjælpe Danmarks fjender.

Fra §102:
"Den, som under krig eller besættelse yder fjenden bistand ved råd eller dåd eller til fremme af fjendtlig interesse, svækker den danske stats eller dens forbundsfællers kampdygtighed, staffes med fængsel indtil 16 år."

Der nævnes yderligere i lovgivningen:
"Det videre begreb landsskadelig virksomhed, som oprindelig blev benyttet i Straffelovstillægget af 1945, dækker også over bistand til fjenden ved krigstjeneste, angiveri, propaganda, værnemageri, spionage samt anden bistand til fremmed efterretningsvæsen."

Der er grund til at notere sig den slags NU, ikke kun i fremtidens konflikt. Også selv om en del af det - som her - skrives af en anonym.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det bliver med meget stor sandsynlighed en fremtid, hvor de nationale er helt marginaliserede, så det tager vi alle sammen med en knusende sindsro.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: April 16, 2016, 09:13:46 pm »
Tigermanden:
Citér
Den slags mennesker kan I ikke stoppe eller holde ude. Allerede nu er der masser af bydele i d Danmark med I islamisk flertal, og den udvikling vil brede sig til hele landet inden for få årtier. Det er en virkelig spændende udvikling, og jeg begræder de mennesker, som ikke evner at nyde det. Det er noget meget stort og vidunderligt, der er ved at ske med vores land, og der er intet, I kan gøre for at stoppe det.

Der er gode grunde til at huske, hvad visse mennesker skriver i disse år, hvor de vejrer morgenluft for deres uhyggelige landsforræder-tanker.

Det er i Straffelovens kap. 12, §98, §101 og §102, der populært kaldes landssviger- eller landsforræderparagrafferne, vi skal orientere os, når vi støder på udgydelser, som tyder på, at her er tale om personer, der er parat til at gå meget langt for at hjælpe Danmarks fjender.

Fra §102:
"Den, som under krig eller besættelse yder fjenden bistand ved råd eller dåd eller til fremme af fjendtlig interesse, svækker den danske stats eller dens forbundsfællers kampdygtighed, staffes med fængsel indtil 16 år."

Der nævnes yderligere i lovgivningen:
"Det videre begreb landsskadelig virksomhed, som oprindelig blev benyttet i Straffelovstillægget af 1945, dækker også over bistand til fjenden ved krigstjeneste, angiveri, propaganda, værnemageri, spionage samt anden bistand til fremmed efterretningsvæsen."

Der er grund til at notere sig den slags NU, ikke kun i fremtidens konflikt. Også selv om en del af det - som her - skrives af en anonym.

Nu er det jo sådan set danmarks folkevalgte politikere, der har bestemt, at døren skal være åben for Nydanskere - det kan aldrig være landsforræderisk virke at bifalde Folketingets og regeringens beslutninger - tværtimod. Og så vil jeg sige som Anklageren: Der er ikke noget, der tyder på, at de nationale vil få nogen særlig rolle at spille i fremtiden  :aww: :Cherna_29: Måske undtagen som pauseklovne  :biggrin: :dance3: :JC_ghey:
« Senest Redigeret: April 16, 2016, 09:36:14 pm af Tigermanden »

Sharia

• Gæst
Den ene røvslikker vil ikke slikke sin partner?
« Svar #22 Dato: April 17, 2016, 01:11:35 pm »
... men det vil vi ikke gøre.

Det bestemmer de politikere, som befolkningen har stemt på. Og der er der altså enighed om, at grænserne fortsat skal være åbne for, at Nydanskere kan rejse her til landet. Det er slet ikke så tosset endda.  :JC_doubleup:

Det bestemmer EU, og de prøver at stramme op.

Jo jo, men min pointe er, at der ikke er nogen af de folkevalgte, danske politikere, der arbejder imod, at det er muligt for de mange Nydanskere at komme hertil landet. Det går jeg da ud fra, at du er ligeså glad ved, som jeg er. :JC_doubleup:

Grønlænderen gider ikke i dag, at importere 10 mill. muslimer.

Tænk, de kunne risikere at ende i en stor mangfoldighed der kan koste liv!

Godsforvalteren

• Gæst
« Svar #23 Dato: April 17, 2016, 02:21:56 pm »
Tigermanden:
Citér
Nu er det jo sådan set danmarks folkevalgte politikere, der har bestemt, at døren skal være åben for Nydanskere - det kan aldrig være landsforræderisk virke at bifalde Folketingets og regeringens beslutninger - tværtimod.

Det lyder tilforladeligt, lige når man læser det. Men så alligevel:

Kan du forklare, hvorfor følgende er sket.
Daværende statsminister V. Buhl holdt 2. sept. 1942 en tale i radioen, som opfordrede til at angive folk, som havde udøvet sabotage til skade for tyskerne.
Det var på vegne af Danmarks folkevalgte politikere, ikke?
I løbet af de følgende godt 2 og ½ år efterlevede en række mennesker statsministerens ord - og angav landsmænd.

Fra sidst i maj 1945 gjaldt et nyt straffelovstillæg (det, som 'Kapellanen' nævner). Efter det blev en lang række af disse angivere dømt, enkelte endda til døden.

Hvis der som forventet af rigtig mange kommer et væbnet opgør mellem danske patrioter og muslimer + deres hjælpere, hvad tror du så er gældende?
Vil det da være nok for retten, hvis du stiller dig op og siger, at du handlede i god tro, fordi danske regeringsmedlemmer eventuelt i 2016 har sagt, at vi skal modtage så og så mange muslimske indvandrere før år?  og at eventuelle terrorhandlinger mod danskere "ingenting har med islam at gøre" ?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: April 17, 2016, 02:39:40 pm »
Tigermanden:
Citér
Nu er det jo sådan set danmarks folkevalgte politikere, der har bestemt, at døren skal være åben for Nydanskere - det kan aldrig være landsforræderisk virke at bifalde Folketingets og regeringens beslutninger - tværtimod.

Det lyder tilforladeligt, lige når man læser det. Men så alligevel:

Kan du forklare, hvorfor følgende er sket.
Daværende statsminister V. Buhl holdt 2. sept. 1942 en tale i radioen, som opfordrede til at angive folk, som havde udøvet sabotage til skade for tyskerne.
Det var på vegne af Danmarks folkevalgte politikere, ikke?
I løbet af de følgende godt 2 og ½ år efterlevede en række mennesker statsministerens ord - og angav landsmænd.

Fra sidst i maj 1945 gjaldt et nyt straffelovstillæg (det, som 'Kapellanen' nævner). Efter det blev en lang række af disse angivere dømt, enkelte endda til døden.

Hvis der som forventet af rigtig mange kommer et væbnet opgør mellem danske patrioter og muslimer + deres hjælpere, hvad tror du så er gældende?
Vil det da være nok for retten, hvis du stiller dig op og siger, at du handlede i god tro, fordi danske regeringsmedlemmer eventuelt i 2016 har sagt, at vi skal modtage så og så mange muslimske indvandrere før år?  og at eventuelle terrorhandlinger mod danskere "ingenting har med islam at gøre" ?

Hvad er det egentlig, du mener, jeg har gjort, som kan sammenlignes med de ting, der skete under Anden Verdenskrig?

Jeg anerkender ikke, at mange forventer et væbnet opgør mellem danskere og Muslimer - de nationale udgør en forsvindende lille del af den danske befolkning, så der er vist ingen grund til at tilskrive dem nogen opmærksomhed af betydning. De nationale anser jeg som en slags pauseklovne.  :aww: :Cherna_29:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Nu kan du altså ikke udtale dig om min "mås" Carlo  :biggrin:

De er desperate fordi de stiller krav, i stedet for at slappe af, og være taknemmelige for, at de har reddet deres liv !

Der er vel intet odiøst i, at de søger en bedre tilværelse, når de nu engang har været nødt til at flygte.

Det er uhyre nemt at sidde på sin brede bag i velfærdsdanmark og udtale sig om hvad de burde gøre.

Citér
Jeg stillede spørgsmålet : "Hvad skal politiet gøre ?"

Makadonsk politi kan ikke gør andet end det de gør. Hvis de lod flygtninge slippe igennem, ville de også få ballade med andre europæiske lande.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Carlo:
Citér
Der er vel intet odiøst i, at de søger en bedre tilværelse, når de nu engang har været nødt til at flygte.

Rend os i rø... med sådan en åbenlys løgnemanipulation.

Det er et mindretal blandt indtrængerne i Europa, der nogensinde har 'været nødt til at flygte'! Din-debat har de seneste otte måneder flydt med oplysninger fra bl.a. EUs 'Frontex' om det. Men du kører ligesom TV2-Godmorgen blot videre i samme rille. (Kan det passe, at det var din mor, der faldt ned af en trappe bærende på en stak grammofonplader, mens hun ventede dig?)

'Velfærds-Danmark' holder snart op med at være det, hvis indtrænger-tsunamien fortsætter som hidtil.
For cirka et år siden skrev jeg: "Europa skal lukke af. NU!" her på siden.
Jeg har ikke ændret mening.

« Senest Redigeret: April 18, 2016, 12:38:52 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil

Rend os i rø... med sådan en åbenlys løgnemanipulation.

Det er et mindretal blandt indtrængerne i Europa, der nogensinde har 'været nødt til at flygte'! Din-debat har de seneste otte måneder flydt med oplysninger fra bl.a. EUs 'Frontex' om det. Men du kører ligesom TV2-Godmorgen blot videre i samme rille. (Kan det passe, at det var din mor, der faldt ned af en trappe bærende på en stak grammofonplader, mens hun ventede dig?)

'Velfærds-Danmark' holder snart op med at være det, hvis indtrænger-tsunamien fortsætter som hidtil.
For cirka et år siden skrev jeg: "Europa skal lukke af. NU!" her på siden.
Jeg har ikke ændret mening.

Du snakker godt for sin syge moster, men de muslimske lande overholder altså ikke menneskerettighederne - så du har ikke ret i, at der ikke er nogen grund til at flygte.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?