Forfatter Emne: Politiet sendte tåregas og chokgranater direkte mod en gruppe flygtninge  (Læst 2830 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Ja undskyld - jeg blev afbrudt og måtte slukke computeren.

Jeg så det på TV, og den opførsel er under al kritik !

Citat:

En kilde fra de makedonske myndigheder siger, at en stor gruppe migranter havde forladt Idomeni-lejren om morgenen og stormet grænsehegnet.

- De kastede sten på det makedonske politi. Som svar affyrede politiet tåregas, siger kilden, som ønsker at være anonym.

- Migranterne skubbede til hegnet, mens de stod på den græske side af grænsen. Hegnet er der stadig, de er ikke brudt igennem det, siger den anonyme kilde til Reuters.

_________

Græske myndigheder har uden held forsøgt at overtale migranterne til at forlade Idomeni-lejren og flytte til nærliggende modtagercentre. Men migranterne vil hellere blive i håbet om, at grænsen åbnes igen.

Citat slut

Jeg så de ødelagde hegnet o.s.v. hvad skulle politiet gøre ?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil

Desperate mennesker der er flygtet fra krig og derfor søger en fremtid. Hvor er det dog legende nemt at sidde på sin fede mås i velfærdsdanmark og fordømme dem.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Nu kan du altså ikke udtale dig om min "mås" Carlo  :biggrin:

De er desperate fordi de stiller krav, i stedet for at slappe af, og være taknemmelige for, at de har reddet deres liv !

Citér
Græske myndigheder har uden held forsøgt at overtale migranterne til at forlade Idomeni-lejren og flytte til nærliggende modtagercentre.

Som jeg så på TV, så har de allerede flyttet krigen med, hvis jeg skulle bestemme, skulle de sendes retur !

Jeg stillede spørgsmålet : "Hvad skal politiet gøre ?"
« Senest Redigeret: April 16, 2016, 09:12:42 am af lyjse »

Offline Albert Johannesen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • http://multimedia.pol.dk/archive/00373/Busulykke_373401a.jpg
Godt nogle lande kan holde skidtet fra døren.
De troede vel de var fredede fordi de tog deres øgleyngel med op i de forrreste rækker.

Dem ofre de jo rask væk for et tandlægebesøg.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Ja undskyld - jeg blev afbrudt og måtte slukke computeren.

Citat:

En kilde fra de makedonske myndigheder siger, at en stor gruppe migranter havde forladt Idomeni-lejren om morgenen og stormet grænsehegnet.

- De kastede sten på det makedonske politi. Som svar affyrede politiet tåregas, siger kilden, som ønsker at være anonym.

- Migranterne skubbede til hegnet, mens de stod på den græske side af grænsen. Hegnet er der stadig, de er ikke brudt igennem det, siger den anonyme kilde til Reuters.

_________

Græske myndigheder har uden held forsøgt at overtale migranterne til at forlade Idomeni-lejren og flytte til nærliggende modtagercentre. Men migranterne vil hellere blive i håbet om, at grænsen åbnes igen.

Citat slut

Jeg så de ødelagde hegnet o.s.v. hvad skulle politiet gøre ?
Du så de ødelagde hegnet. Den anonyme kilde siger det stadig står.... Hvad skal man tro på?
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Det er fremtidens mennesker
« Svar #7 Dato: April 16, 2016, 03:07:48 pm »
Jeg synes, det er så rørende, hvordan de opgiver alt for at komme her til vores del af verden og sætte deres tydelige fingeraftryk. Det er meget, meget flittige og bestemte mennesker, og de unge mænd betragter jeg som en slags ledere, og det er i kraft af deres opdragelse, hvor de jo er blevet behandlet som små konger. Den slags mennesker kan I ikke stoppe eller holde ude. Allerede nu er der masser af bydele i danmark med Islamisk flertal, og den udvikling vil brede sig til hele landet inden for få årtier. Det er en virkelig spændende udvikling, og jeg begræder de mennesker, som ikke evner at nyde det. Det er noget meget stort og vidunderligt, der er ved at ske med vores land, og der er intet, I kan gøre for at stoppe det. Eller jo, det er der måske nok, men I gør det jo ikke, og derfor kan vi alle være trygge.  :JC_doubleup:
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Det er fremtidens mennesker
« Svar #8 Dato: April 16, 2016, 03:35:27 pm »
Jeg synes, det er så rørende, hvordan de opgiver alt for at komme her til vores del af verden og sætte deres tydelige fingeraftryk. Det er meget, meget flittige og bestemte mennesker, og de unge mænd betragter jeg som en slags ledere, og det er i kraft af deres opdragelse, hvor de jo er blevet behandlet som små konger. Den slags mennesker kan I ikke stoppe eller holde ude. Allerede nu er der masser af bydele i danmark med Islamisk flertal, og den udvikling vil brede sig til hele landet inden for få årtier. Det er en virkelig spændende udvikling, og jeg begræder de mennesker, som ikke evner at nyde det. Det er noget meget stort og vidunderligt, der er ved at ske med vores land, og der er intet, I kan gøre for at stoppe det. Eller jo, det er der måske nok, men I gør det jo ikke, og derfor kan vi alle være trygge.  :JC_doubleup:

Vidunderligt, vil jeg nu ikke sige. Jeg så selvfølgelig helst at bundproppen blev trukket op og det hele blev skyllet ned på bunden af Atlanterhavet - hele det dekadente, overforbrugende lort som Danmark er blevet til. Men nu bliver det islam der tager over og DK bliver et overbefolkningshelvede hvor torturfængslerne er det eneste der fungerer. Hele Danmarks areal kommer til at se sådan her ud:

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Det er fremtidens mennesker
« Svar #9 Dato: April 16, 2016, 03:37:31 pm »

Vidunderligt, vil jeg nu ikke sige. Jeg så selvfølgelig helst at bundproppen blev trukket op og det hele blev skyllet ned på bunden af Atlanterhavet - hele det dekadente, overforbrugende lort som Danmark er blevet til. Men nu bliver det islam der tager over og DK bliver et overbefolkningshelvede hvor torturfængslerne er det eneste der fungerer. Hele Danmarks areal kommer til at se sådan her ud:

Jamen, Holland har cirka samme størrelse som danmark, og der er omkring 15 millioner indbyggere, og det betyder, at vi uden problemer kan modtage op til 10 millioner Nydanskere her i landet i løbet af få år.  :JC_doubleup:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
... men det vil vi ikke gøre.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP

Det bestemmer de politikere, som befolkningen har stemt på. Og der er der altså enighed om, at grænserne fortsat skal være åbne for, at Nydanskere kan rejse her til landet. Det er slet ikke så tosset endda.  :JC_doubleup:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Det bestemmer de politikere, som befolkningen har stemt på. Og der er der altså enighed om, at grænserne fortsat skal være åbne for, at Nydanskere kan rejse her til landet. Det er slet ikke så tosset endda.  :JC_doubleup:

Det bestemmer EU, og de prøver at stramme op.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP

Det bestemmer EU, og de prøver at stramme op.

Jo jo, men min pointe er, at der ikke er nogen af de folkevalgte, danske politikere, der arbejder imod, at det er muligt for de mange Nydanskere at komme hertil landet. Det går jeg da ud fra, at du er ligeså glad ved, som jeg er. :JC_doubleup:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er jeg ikke.

Der er kommer så mange, at man kan frygte for, at det på et senere tidspunkt, ender med en etnisk udrensning.

Jeg gå ind for, at de der allerede er kommet skal behandles grundlovsmæssigt og godt, og at man begrænser indvandringen i fremtiden.