Forfatter Emne: Dyrt at leje sit hus til flygtninge?  (Læst 9948 gange)

Kapellanen

• Gæst
Sv: Det hus, JEG mener!
« Svar #30 Dato: April 13, 2016, 02:33:23 pm »
Jeg skrev:
Citér
Det er DÉN SAG, jeg henviser til, og den er altså foregået i nærheden af Varde, som ligger ved vestkysten,
ikke nær Kolding.

Rettelse: Da BTs skribent åbenbart heller ikke kan finde ud af, hvor stedet 'Brøns' ligger, fandt jeg til sidst mit gode gamle kort frem. Nå sådan; det ville have lettet sagen, hvis hun havde skrevet syd for Ribe.

Måske har hun blot ringet til Alice Lauridsen og så siddet og fumlet med sådan en søgning fra en bil: nååh, well, det er vist ikke så langt fra Varde (som ligger betydelig nord for Esbjerg!)   :biggrin:

Jeg vil lige tilføje i henhold til BT-artiklen: Hold kæft hvor arrogant, man åbenbart havde opført sig hos Udlændingestyrelsen, da ejeren græd over at få huset smadret af disse vandaler og deres pissende afkom på få dage!

Hele situationen virker symbolsk for Danmarks situation.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Dyrt at leje sit hus til flygtninge?
« Svar #31 Dato: April 15, 2016, 01:53:08 am »
Hele historien er løgn og opspind. Men hva' fa'en. I propagandaens tjeneste er ingen midler hellige.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
« Svar #32 Dato: April 15, 2016, 02:56:18 am »
Anklageren skrev:
Citér
Jeg har allerede fremhævet Jyske Vestkysten

Nu svarede jeg, mens jeg var på side 1

Jeg kan godt se, du har fyldt tråden op med  kæmpe billeder, af nogen huse, men jeg gad ikke læse hvad det gik ud på.

En  flygtning er tilfreds og taknemlig for, at have reddet sit liv - stiller slet ikke krav til noget, for så er personerne ikke flygtet for at redde sit liv !

Du må skrive til FN og forklare dem, at man ikke kan være flygtning, hvis man selv finder noget at bo i - for så har deres liv aldrig været i fare i hjemlandet.

Det er en klar mangel i flygningedefinitionen :biggrin:  :biggrin: :biggrin:

« Senest Redigeret: April 15, 2016, 02:58:18 am af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
« Svar #33 Dato: April 15, 2016, 03:40:50 am »
Jeg skrev:
Citér
Det er DÉN SAG, jeg henviser til, og den er altså foregået i nærheden af Varde, som ligger ved vestkysten,
ikke nær Kolding.

Rettelse: Da BTs skribent åbenbart heller ikke kan finde ud af, hvor stedet 'Brøns' ligger, fandt jeg til sidst mit gode gamle kort frem. Nå sådan; det ville have lettet sagen, hvis hun havde skrevet syd for Ribe.

Måske har hun blot ringet til Alice Lauridsen og så siddet og fumlet med sådan en søgning fra en bil: nååh, well, det er vist ikke så langt fra Varde (som ligger betydelig nord for Esbjerg!)   :biggrin:

Jeg vil lige tilføje i henhold til BT-artiklen: Hold kæft hvor arrogant, man åbenbart havde opført sig hos Udlændingestyrelsen, da ejeren græd over at få huset smadret af disse vandaler og deres pissende afkom på få dage!

Hele situationen virker symbolsk for Danmarks situation.

Det er rigtigt, at Lyjse har bragt en sag fra Den Korte Avis ind i debatten om to huse i Kolding Kommune, som Lyjse ikke engang selv ved hvor ligger.

Med hensyn til Alices ejendom, så skal det renoveres for 560.000 kroner. De penge får Alice Lauridsen fra Udlændingestyrelsen.

Det ligger vist fast som sagens fakta.

Hun har vist været frustreret, og det kan hun godt have haft gode grunde til, men jeg kan ikke se, at hun har grund til at være utilfreds med Udlændingestyrelsen, fordi de betaler skaderne.

Sagen er helt ensidigt belyst i sensationspressen, og dét er der åbenbart nogen, som elsker.

« Senest Redigeret: April 15, 2016, 04:45:18 am af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: April 15, 2016, 04:45:35 am »
De skulle fra først af aldrig have fået lov til at lave de skader ...

Har du set billederne, Anklager ?? ... Det ser sgu ud som om der har været vilde dyr på spil i de huse ...

Det lyder jo fint nok at Red cross in ass erstatter ... HA!! Det er jo i virkeligheden de Danske Skatteydere der får lov at bløde fordi nogen (vi ved alle hvem) har inviteret huleboere indenfor ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: April 15, 2016, 06:37:22 am »
Jeg kan ikke se, hvorfor det er så vigtigt, hvor husene ligger -  er man flygtning -  er man tilfreds med tag over hovedet, man stiller ikke krav !!

At du går så meget op i beliggenhed - er kun for, at flytte fokus fra problemet = utaknemmelige flygtninge !

Og så bør flygtninge  passe på andre folks ejendele, så ikke skatteborgerne i landet, skal betale for deres svineri !

Anklageren

• Gæst
Er det ikke meget søgt?
« Svar #36 Dato: April 15, 2016, 09:58:02 am »
Jeg kan ikke se, hvorfor det er så vigtigt, hvor husene ligger -  er man flygtning -  er man tilfreds med tag over hovedet, man stiller ikke krav !!

At du går så meget op i beliggenhed - er kun for, at flytte fokus fra problemet = utaknemmelige flygtninge !

Og så bør flygtninge  passe på andre folks ejendele, så ikke skatteborgerne i landet, skal betale for deres svineri !

Hvorfor skulle flygtningene være utaknemmelige, fordi de selv finder noget, som de synes ligger bedre?

Det er ellers mest almindeligt blandt danskere, som næsten alle sammen bor i byerne (at de selv finder noget som de synes ligger godt) - så det må du lige forklare.

Er danskerne også utaknemmelige, fordi de flytter derhen, hvor de helst vil bo?

Allerede huleboerne flyttede, hvis de fandt en bedre hule, og det gør selv en mus - så det kan ikke være mere naturligt.

« Senest Redigeret: April 15, 2016, 10:20:51 am af Anklageren »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.4%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: April 15, 2016, 01:22:05 pm »
.Det er rigtigt, at Lyjse har bragt en sag fra Den Korte Avis ind i debatten om to huse i Kolding Kommune, som Lyjse ikke engang selv ved hvor ligger.

Der er to sager der er rodet sammen i denne tråd. Der er Alice Lauridsens feriecenter ved Brøns, som angiveligt skulle være blevet smadret, og der er sagen fra Kolding-egnen, hvor nogle flygtninge selv fandt noget at bo i.
Du får ret og jeg får fred!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: April 15, 2016, 02:35:32 pm »
.Det er rigtigt, at Lyjse har bragt en sag fra Den Korte Avis ind i debatten om to huse i Kolding Kommune, som Lyjse ikke engang selv ved hvor ligger.

Der er to sager der er rodet sammen i denne tråd. Der er Alice Lauridsens feriecenter ved Brøns, som angiveligt skulle være blevet smadret, og der er sagen fra Kolding-egnen, hvor nogle flygtninge selv fandt noget at bo i.

Du har ret, men det siger jo noget om "flygtninge"...

Anklageren

• Gæst
« Svar #39 Dato: April 15, 2016, 03:07:02 pm »

Du har ret, men det siger jo noget om "flygtninge"...

Det er mest af alt et tegn på uselvstændighed - at du ikke synes, man selv skal bestemme, hvor man skal bo.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Så må jeg skrive det igen´
« Svar #40 Dato: April 15, 2016, 03:10:26 pm »
Lyjse mener, og Jeg med,  at når man kommer som (tilsyneladende)  Flygtning så skal man være glad for at være i live og yderligere være taknemmelig for den bolig man nu bliver tildelt ... :ermm:

Det andet det smager sgu lidt af "turisme" ... Velfærds turisme ...  :sick:
« Senest Redigeret: April 15, 2016, 03:23:33 pm af Debatsvinet »

Anklageren

• Gæst
« Svar #41 Dato: April 15, 2016, 03:13:39 pm »
Jeg tror Lyjse mener at når man kommer som (tilsyneladende)  Flygtning så skal man være glad for at være i live og yderligere være taknemmelig for den bolig man nu bliver tildelt ... :ermm:

Det andet det smager sgu lidt af "turisme" ... Velfærds turisme ...

Det gør det vel ikke.

Selv en trækfugl, som ankommer træt til bestemmelsesstedet efter en lang udmattende rejse, ser sig om efter det bedste sted at slå sig ned.

Kan det være mere naturligt?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: April 15, 2016, 03:19:08 pm »
Det havde været bedst hvis de "trækfugle" havde fundet et andet sted at slå sig ned ... (Sahara Feks.) ...  :spiteful:

Anklageren

• Gæst
« Svar #43 Dato: April 15, 2016, 03:26:49 pm »
Det havde været bedst hvis de "trækfugle" havde fundet et andet sted at slå sig ned ... (Sahara Feks.) ...  :spiteful:

Nu er de her altså, og der er ikke andre lande, der vil modtage dem, som de kan sendes til - så væn dig til det.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Væn dig til det ?? ... Faneme NEJ !!
« Svar #44 Dato: April 15, 2016, 04:53:51 pm »

Nu er de her altså, og der er ikke andre lande, der vil modtage dem, som de kan sendes til - så væn dig til det.

NU er de her altså ... Jaja, ... Takket være Uduelige Politikere, Blå som Røde ... :ermm: