Forfatter Emne: Den aller sidste kriminalitets statistik diskussion  (Læst 4417 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Racister og indvandrere er overrepræsenterede mht kriminalitet
« Svar #30 Dato: April 09, 2016, 11:15:28 am »
Jeg synes, det er bedst at se på hvem der sidder inde, når man skal bedømme, hvem der står bag kriminaliteten, for her har vi i al almindelighed dem, der begår de mest alvorlige lovovertrædelser.

Her ser jeg på, hvor mange der var indsat i de danske fængsler og arresthuse den 11. november 2014 (for nemheds skyld er det bedst at vælge en bestemt dato).

15,0% af dem var indvandrere, og det var 2.068 i tal
7,0% af dem var efterkommere, og det var 967 mennesker
73,2% af dem var af dansk oprindelse, og det var 10.080 mennesker
4,7% af dem var udlændinge og det var 649 mennesker, og jeg tror, at de fleste stammede fra Østeuropa.

Der vil sige, at indvandrere og efterkommere udgør 22% af de indsatte, og det er en noget større andel, end de ellers udgør af befolkningen.

Vi ser også, at næsten tre ud af fire indsatte er etniske danskere, og det gør det til en meget tyk løgn, når nogen påstår, at det er indvandrere, som står bag de fleste forbrydelser.

Det er bekymrende, at indvandrere og efterkommere begår forholdsvis mere kriminalitet end etniske danskere gør, og vi ved fra anden statistik, at det specielt drejer sig om ikke-vestlige indvandrere.

Nu skrev jeg i overskriften, at racister også begår mere kriminalitet end danskerne i almindelighed gør, så det bliver jeg nok nødt til at begrunde.

Længere oppe i tråden fremgår det, at de der får elendige karakterer i matematik er mindst lige så kriminelle som de ikke-vestlige indvandrere, og jeg forudsætter at de som gruppe betragtet har en lav IQ.  Det sammenholder jeg med, at racister er også er lav-IQ borgere.

Jeg antager altså, at de der får elendige karakterer i matematik er lige så dumme som racisterne, så nu mangler jeg bare at bevise, at racister er dumme.

Ny forskning viser, at racister oftere har lav intelligens
Citater: Der er ingen pæn måde at sige det på: Racister er efter alt at dømme dumme.

Det viser i hvert fald et nyt studie. Her konkluderer man, at personer med lav IK oftere er racister end intelligente mennesker.

Det er forskeren og psykologen Gordon Hodson fra Brock University i Canada, der står bag forskningen.

http://www.dagens.dk/videnskab/nu-er-det-bevist-racister-er-dummere
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Racister og indvandrere er overrepræsenterede mht kriminalitet
« Svar #31 Dato: April 09, 2016, 08:31:54 pm »

Jeg antager altså, at de der får elendige karakterer i matematik er lige så dumme som racisterne, så nu mangler jeg bare at bevise, at racister er dumme
Så hvis man ikke lige er et matematisk geni, er man både dum og racistisk?
Tillad mig, i al fredsommelighed, at sige - du er da en jubletåbe uden sidestykke.
Idiot, kunne jeg fristes til at mene.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg er ked af, det træffer dig så hårdt personligt
« Svar #32 Dato: April 10, 2016, 11:27:32 am »
Så hvis man ikke lige er et matematisk geni, er man både dum og racistisk?
Tillad mig, i al fredsommelighed, at sige - du er da en jubletåbe uden sidestykke.
Idiot, kunne jeg fristes til at mene.

Det var ikke tilsigtet.

Jeg har tidligere i denne tråd henvist til Danmarks Statistik i en kommentar, og har vist denne statistik:

Mange andre grupper end indvandrerne er mere kriminelle end gennemsnittet. Jeg tør næsten ikke nævne, at det er en kendt sag, at arbejdsløse også er mere kriminelle end danskerne i almindelighed.

40% af dem der får -3 eller 00 i matematik begår senere en kriminel handling som 25-29 årige - mens det kun gælder for 3% af dem, der får 12 i matematik.

Hvis jeg kunne bestemme, så havde dem med de dårlige karakterer i matematik ikke begået kriminaliteten - men det er bare så typisk Landbo at angribe andre for det, som du ikke kan lide at høre om.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Sv: Den aller sidste kriminalitets statistik diskussion
« Svar #33 Dato: April 10, 2016, 10:38:39 pm »
Det er ikke et spørgsmål om hvad jeg kan, eller ikke kan lide at høre om.
Jeg er ikke matematiker. Fatter simpelthen ikke hvad det går ud på, og savner heller ikke at kunne forstå det.
Jeg er ledig, men nu ikke mere på offentlig forsørgelse, faktisk helt frit stillet, til at gå nedenom og hjem, for egen regning.

Så jvf. din latterlige statistik, er jeg både dum, racistisk og kriminel.
Tak.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: April 10, 2016, 10:43:30 pm »
Jeg er ikke matematiker. Fatter simpelthen ikke hvad det går ud på, og savner heller ikke at kunne forstå det.
Jeg er ledig, men nu ikke mere på offentlig forsørgelse, faktisk helt frit stillet, til at gå nedenom og hjem, for egen regning.

Tak.

Statistikken fortæller ikke noget om dig personligt, så det har jeg heller ikke gjort.

Du har derimod angrebet mig personligt, men det er jeg vant til.

joJO

• Gæst
« Svar #35 Dato: April 10, 2016, 10:51:57 pm »

Tak.

Hej Suresen
Læs det lige igennem igennem, ingenting er personligt her.
Kom igen ,o)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: April 10, 2016, 11:05:30 pm »
Og det falder jer ikke ind, at man måske er lidt nærtagende, når man står i en lortesituation, som jeg gør?

joJO

• Gæst
« Svar #37 Dato: April 10, 2016, 11:18:03 pm »
Og det falder jer ikke ind, at man måske er lidt nærtagende, når man står i en lortesituation, som jeg gør?

ALLE. her"""har været ned.
Og overlevede.
Personligt ønsker jeg dig alt godt, men du bliver nødt til at overleve først, prioritere, og sætter dig selv i fokus igen.
Janteloven hersker, også efter dig

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: April 10, 2016, 11:37:43 pm »
Anklager du ved der findes statistik, forbandet statistik og løgn.
Den enkelte familie kan godt have en høj moral, selvom den ikke har de højeste karakter i dansk og matematik.
I min familie er der universitets uddannelser og mellemlange uddannelser, og ingen er kriminelle.
Det handler også om hvad der er rigtig og forkert. :dance2: :dance3:
« Senest Redigeret: April 10, 2016, 11:39:55 pm af ak31 »
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jamen - man kan da altid lyve
« Svar #39 Dato: April 11, 2016, 12:00:02 am »
Du tror sikkert, at der vokser små horn ud i panden på dem, der lyver uden at bruge statistik :biggrin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: April 11, 2016, 12:02:08 am »

Jeg kan godt forstå, at du ikke har det sjovt for tiden.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: April 11, 2016, 04:42:34 am »
Så er der alle dem der bruger deres matematiske viden til at begå kriminalitet ... Men de er måske ikke med i din fine statistik, Anklager ?? ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #42 Dato: April 11, 2016, 04:53:40 pm »
Nogle tal, som med garanti vil betyde mere kriminalitet:

http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/indvandrere-og-efterkommere/indvandrere-og-efterkommere

De fremmede bliver desværre flere og flere.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: April 11, 2016, 06:05:46 pm »

ALLE. her"""har været ned.
Og overlevede.
Personligt ønsker jeg dig alt godt, men du bliver nødt til at overleve først, prioritere, og sætter dig selv i fokus igen.
Janteloven hersker, også efter dig
Du ved intet om at alle har været nede.....
Jeg forsøger at overleve - og jeg sætter i aller højeste grad mig selv først pt.
Janteloven kan jeg sgu ikke få til at passe ind her.