Forfatter Emne: Stampe angriber nationalister: Farligere end imamer  (Læst 1418 gange)

Offline Debatsvinet (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Stampe angriber nationalister: Farligere end imamer
« Dato: April 04, 2016, 04:01:31 pm »

På sin første dag tilbage på tinge indleder Zenia Stampe således en kamp mod ekstreme Nationalister - mens resten af Christiansborg har øjnene rettet mod ekstreme Imamer.

...

Hendes egen partileder, Morten Østergaard (R), deltager som alle de øvrige partiledere lige nu i forhandlingerne om en skærpet indsats mod radikaliserede Imamer ... Den indsats skal man lade sig inspirere af i kampen mod Nationalisterne, mener Zenia Stampe ...

- De er akkurat lige så ekstreme, voldelige og farlige - hvis ikke endnu farligere for det Danske samfund ... Siger denne Hæderskvinde ...  :sick:

Jeg har googlet igen og igen for at se, om det var en aprilsnar, men det er det åbenbart ikke. Jyllands-Posten bruger vist heller ikke aprilsnar ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Stampe angriber nationalister: Farligere end imamer
« Svar #1 Dato: April 04, 2016, 04:05:20 pm »
Det er godt, vi har hende til at tale de svagestes sag. Jeg er ikke enig med hendes parti i alt, men de har altså en humanistisk stjerne i Stampe, og det skal vi bare være glade for. Hun står for alt, hvad der er godt.  :JC_doubleup:
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Daniel C. kommenterer Stampes udtalelser
« Svar #2 Dato: April 04, 2016, 07:07:52 pm »
Zenia Stampe har åbenbart også udtalt, at Danskernes Parti vil nedbryde "vores samfundsmodel."
Ja, "vores", det vil så sige hendes!

Daniel Carlsen, form. for Danskernes Parti, udtaler derfor:

"Den multietniske samfundsmodel, som Zenia Stampe abonnerer på, ønsker vi at nedbryde. Det er ingen hemmelighed, så derfor er det ikke forkert, når Zenia Stampe siger det."

Derimod har fru Stampe til Deadline påstået, at Danskernes Parti "får nye medlemmer, der drømmer om likvideringer af politiske modstandere."  (Man ser klart, er her er virkelig tale om en kvindelig tigermand!)

Daniel Carlsen siger dertil:

"Det er en meget grov udtalelse, der ikke har hold i virkeligheden. Zenia Stampe har også for nylig udtalt, at hun vil bekæmpe os med alle retsstatens midler. Til det må vi bare sige i lige måde. Derfor må vi nu undersøge, om der er grundlag for en sag mod Zenia Stampe på baggrund af hendes grove og løgnagtige beskyldninger."

Fint nok. Måske skulle man blot lade Zenia Stampe kagle og hyle, indtil hun går over stregen i en virkelig hysterisk kommentar. Så har vi hende.
Det med, hvad DPs medlemmer drømmer om...he he. Det er jo det samme, hun savler i, som når et par af os herinde, har skrevet om, at der er regnskab at gøre op med Tigermanden.
Så vræler han omgående om, at han skal likvideres på åben gade en af dagene, hvor vi andre ser det som retssamfundets opgør med ham engang efter et barsk opgør med islam, i fald muslimerne har tiltaget sig magten over vort fædreland. Hvis han har ydet hjælp til denne magtovertagelse (som han jo drømmer om ustandselig) og hvis han eventuelt har udført stikkergerning via Redox (hvilket vel lyder sandsynligt med den viden, vi har om ham.)

Men det er rart, Zenia Stampe trækker klart op, hvem det er der er modsætningen til hendes samfundsmodel. Det skal hun da næsten have tak for.   :biggrin:

https://danskernesparti.dk/archives/5358
« Senest Redigeret: April 04, 2016, 07:12:27 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Kapellanen

• Gæst
« Svar #3 Dato: April 04, 2016, 08:06:17 pm »
Gode pointer, Rudi.

Zenia Stampe er en utrolig hystade, når hun er værst kommer jeg også til at tænke på 'Tigermanden'. Her er et typisk eksempel på Stampes hykleri.

http://politiken.dk/debat/profiler/zenia-stampe/ECE2672158/i-aar-kommer-mine-boern-ikke-paa-folkemoede/

Ikke sandt? Dem, hvis meninger - især vedrørende muslimsk indvandring - ligger fjernest fra hendes, æder små børn!
Nu kunne fru Stampes unger ikke komme på Folkemødet på Bornholm - men hvorfor ikke? Fordi hun selv havde besluttet, at "det ville være farligt".

Kan I huske det mindste lille-bitte optræk til ballade?
Der var intet. Men den lede radikale "stjerne" (Tigermandens udtryk) havde en interesse i at fremstille situationen som "farlig", fordi der var "voldelige" personer til stede! Hun tolererede nemlig ikke det demokrati, som også gav taletid til en Geert Wilders eller til Danskernes Parti med gæster.

"Trykkefrihedsselskabet har taget Folkemødet som gidsel ved at omdanne et forum for fornuftige demokratiske samtaler til en arena for et potentielt hooliganopgør - det har jeg ikke tænkt mig at lægge børn til."

Det kom ikke til noget hooligan-opgør eller som også skrev "råbekonkurrence", fordi de venstreekstreme fra AFA og lignende affald, som hun langt hen ad vejen er enig med, ikke fik ødelagt noget.
« Senest Redigeret: April 04, 2016, 08:08:01 pm af Kapellanen »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Danskernes Parti er da Trykkefrihedsselskabets fjende
« Svar #4 Dato: April 04, 2016, 08:18:37 pm »
"Trykkefrihedsselskabet har taget Folkemødet som gidsel ved at omdanne et forum for fornuftige demokratiske samtaler til en arena for et potentielt hooliganopgør - det har jeg ikke tænkt mig at lægge børn til."

Geert Wilders står for det modsatte af Gyldent Daggry.

Citat fra en pressemeddelelse, som Trykkefrihedsselskabet har udsendt:

Fra forskellig side fremsætter man den påstand, at Geert Wilders' Frihedsparti og det nyfascistiske parti Gyldent Daggry tilhører samme ”ekstreme” kategori.

Sammenligningen afslører en afgrundsdyb uvidenhed.

Gyldent Daggry er et antisemitisk parti, der ønsker at afskaffe demokratiet og som rummer medlemmer der åbenlyst bruger nazihilsen.

Geert Wilders' Frihedsparti, derimod, ønsker at bevare demokratiet, forsvarer homoseksuelles og kvinders rettigheder og bekæmper aktivt antisemitisme.

Frihedspartiet står altså for det stik modsatte af Gyldent Daggry.

Danskernes Parti, der har inviteret en repræsentant for Gyldent Daggry til Folkemødet til Bornholm, er dannet af en tidligere ærkenazist, der endnu ikke har gjort fuldtonet op med sin DNSB.-fortid. Partiet står da også for en renlivet genetisk racisme.

Trykkefrihedsselskabet tager dyb afstand fra både Gyldent Daggry og Danskernes Parti, der begge modarbejder det, der er Trykkefrihedsselskabets hovedopgave: Forsvaret for ytringsfriheden på Grundlovens grund.

« Senest Redigeret: April 04, 2016, 08:34:49 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: April 04, 2016, 08:19:30 pm »
For mig er det da en ære at blive slået i hartkorn med Zenia Stampe.  :aww: :Cherna_29:

Offline Debatsvinet (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 04, 2016, 08:37:13 pm »
For mig er det da en ære at blive slået i hartkorn med Zenia Stampe.  :aww: :Cherna_29:

Jeg ved ikke hvor meget ære der er i at dele synspunkt med en´ af de værste Landsforrædere her i Landet ... :ermm:
« Senest Redigeret: April 04, 2016, 10:05:31 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Kapellanen

• Gæst
Sv: Diskutér citatet af Stampe med hende selv
« Svar #7 Dato: April 04, 2016, 08:48:00 pm »
Anklageren:
Citér
Citér
Geert Wilders står for det modsatte af Gyldent Daggry.

Citat fra en pressemeddelelse, som Trykkefrihedsselskabet har udsendt:
Fra forskellig side fremsætter man den påstand, at Geert Wilders' Frihedsparti og det nyfascistiske parti Gyldent Daggry tilhører samme ”ekstreme” kategori.
Sammenligningen afslører en afgrundsdyb uvidenhed.
Gyldent Daggry er et antisemitisk parti, der ønsker at afskaffe demokratiet og som rummer medlemmer der åbenlyst bruger nazihilsen.
Geert Wilders' Frihedsparti, derimod, ønsker at bevare demokratiet, forsvarer homoseksuelles og kvinders rettigheder og bekæmper aktivt antisemitisme.
Frihedspartiet står altså for det stik modsatte af Gyldent Daggry.
Danskernes Parti, der har inviteret en repræsentant for Gyldent Daggry til Folkemødet til Bornholm, er dannet af en tidligere ærkenazist, der endnu ikke har gjort fuldtonet op med sin DNSB.-fortid. Partiet står da også for en renlivet genetisk racisme.

Trykkefrihedsselskabet tager dyb afstand fra både Gyldent Daggry og Danskernes Parti, der begge modarbejder det, der er Trykkefrihedsselskabets hovedopgave: Forsvaret for ytringsfriheden på Grundlovens grund.

Jeg synes, dit indlæg lugter af svindel.
Der er sikkert stor forskel på Trykkefrihedsselskabet og 'Gyldent Daggry'. Men det er jo altså Zenia Stampe, du citerer, ikke mig!
Så måske skulle du diskutere sagen med hende ?! Min pointe er, at Stampe er en utrolig hykler, når hun i Politiken-artiklen forsøger at fremstille det overordentlig fredelige Folkemøde 2015 som "farligt".
Hun kunne bare ikke reservere det folkemøde "for fornuftige demokratiske samtaler" (læs: multikulti'erne samtaler med hinanden om, hvor frygtelige deres modstandere er.)

Så var Bornholm pludselig "farlig for børn", uhuuu!

Jeg kan ikke imødegå dine ofte gentagne synspunkter om 'Gyldent Daggry', da jeg ved så lidt om dem.
« Senest Redigeret: April 04, 2016, 08:50:33 pm af Kapellanen »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: April 04, 2016, 09:03:32 pm »
Jeg ville da heller ikke have lyst til at medbringe børn til et arrangement, hvor aggressive hooligans går rundt blandt helt almindelige mennesker.  :aww: :Cherna_29:

Kapellanen

• Gæst
« Svar #9 Dato: April 04, 2016, 09:13:16 pm »
Tigermanden:
Citér
Jeg ville da heller ikke have lyst til at medbringe børn til et arrangement, hvor aggressive hooligans går rundt blandt helt
almindelige mennesker.

For det første: Jeg anser bestemt ikke dig for at være "et ganske almindeligt menneske" !
For det andet: "Aggressive hooligans" ? Jamen jeg tror ikke de var der. Beskrivelsen passer på dine ligesindede - venstreekstreme galninge, der skriger om "deres gader" og slår og sparker efter alt indenfor rækkevidde.

På mødet, hvor Daniel Carlsen diskuterede med Özlem Cekic, lignede alle tilhørerne ganske almindelige mennesker.

Du kunne have forsøgt at fatte, at det "farlige" mødeklima kun fandtes i Zenia Stampes egen fantasi, men det er nok for svært.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: April 04, 2016, 09:14:52 pm »
Tigermanden:
Citér
Jeg ville da heller ikke have lyst til at medbringe børn til et arrangement, hvor aggressive hooligans går rundt blandt helt
almindelige mennesker.

For det første: Jeg anser bestemt ikke dig for at være "et ganske almindeligt menneske" !
For det andet: "Aggressive hooligans" ? Jamen jeg tror ikke de var der. Beskrivelsen passer på dine ligesindede - venstreekstreme galninge, der skriger om "deres gader" og slår og sparker efter alt indenfor rækkevidde.

På mødet, hvor Daniel Carlsen diskuterede med Özlem Cekic, lignede alle tilhørerne ganske almindelige mennesker.

Du kunne have forsøgt at fatte, at det "farlige" mødeklima kun fandtes i Zenia Stampes egen fantasi, men det er nok for svært.

Jeg anser Stampe for at have givet en særdeles skarp analyse af situationen med Folkemødet, og jeg håber, at man fremover finder ud af at udelukke den sorte højrefløj.  :JC_doubleup:

Kapellanen

• Gæst
« Svar #11 Dato: April 04, 2016, 09:26:54 pm »
Tigermanden:
Citér
Jeg anser Stampe for at have givet en særdeles skarp analyse af situationen med Folkemødet, og jeg håber, at man fremover finder ud af at udelukke den sorte højrefløj.  :JC_doubleup:

Hun gav ingen analyse, hun var der jo ikke. Hun sad i stedet i København og skrev et teaterstykke, der hed "Det er farligt for mine børn - uuuh!"

Du er egentlig så venlig; du serverer næsten mine svar selv, som her: Selvfølgelig ønsker du modstandere udelukket. Men så er det jo ikke et demokratisk folkemøde længere.
Men vi ved godt, at islam ikke kan acceptere demokratiet, som jo går på, at folket styrer. I din del af verden styrer Allah ned i mindste detalje, så det kan jo ikke gå - "side om side", vel? Vi kommer vist ikke længere....

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.4%
    • Vis profil
Det er totalt vrøvl
« Svar #12 Dato: April 04, 2016, 09:29:52 pm »
[

Jeg synes, dit indlæg lugter af svindel.
Der er sikkert stor forskel på Trykkefrihedsselskabet og 'Gyldent Daggry'. Men det er jo altså Zenia Stampe, du citerer, ikke mig!

Jeg citerer da ikke Zenia Stampe, men jeg citerer Trykkefrihedsselskabet (når det er dét, jeg skriver)!

Det er Trykkefrihedsselskabet, der siger: "Trykkefrihedsselskabet tager dyb afstand fra både Gyldent Daggry og Danskernes Parti, der begge modarbejder det, der er Trykkefrihedsselskabets hovedopgave: Forsvaret for ytringsfriheden på Grundlovens grund."

http://www.trykkefrihed.dk/blog/1744/geert-wilders-star-for-det-modsatte-af-gyldent-daggry.htm

Derfor kan der ikke være skyggen af tvivl om, at Trykkefrihedsselskabet mener præcis dette, når de har gjort sig den ulejlighed at udsende en pressemeddelelse, det ikke har andet indhold.

« Senest Redigeret: April 04, 2016, 09:55:17 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Kapellanen

• Gæst
Sv: Det er totalt vrøvl
« Svar #13 Dato: April 04, 2016, 09:37:28 pm »
Anklageren:
Citér
Jeg citerer da ikke Zenia Stampe, men jeg citerer Trykkefrihedsselskabet.

Det er Trykkefrihedsselskabet, der siger: "Trykkefrihedsselskabet tager dyb afstand fra både Gyldent Daggry og Danskernes Parti, der begge modarbejder det, der er Trykkefrihedsselskabets hovedopgave: Forsvaret for ytringsfriheden på Grundlovens grund."
http://www.trykkefrihed.dk/blog/1744/geert-wilders-star-for-det-modsatte-af-gyldent-daggry.htm

Vist så, men allerførst citerede du det samme af Stampe, som jeg havde citeret. Se selv dit eget indlæg -

"Trykkefrihedsselskabet har taget Folkemødet som gidsel....." fra den artikel i Politiken, jeg linkede til.
Det du formodentlig ville forklare hende er så, at der er pokker til forskel på dem, hun var så bange for.   :biggrin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.4%
    • Vis profil
Sv: Det er totalt vrøvl
« Svar #14 Dato: April 04, 2016, 10:09:00 pm »
Vist så, men allerførst citerede du det samme af Stampe, som jeg havde citeret. Se selv dit eget indlæg -

"Trykkefrihedsselskabet har taget Folkemødet som gidsel....." fra den artikel i Politiken, jeg linkede til.
Det du formodentlig ville forklare hende er så, at der er pokker til forskel på dem, hun var så bange for.   :biggrin:

Jeg citerede det som jeg svarede på, og som stammer fra din kommentar.

Inden vi taler helt forbi hinanden, så er det som jeg opponerer imod, at du stiller det op, som om der er to parter.

På den ene side Danskernes Parti og Trykkefrihedsselskabet - og på den anden side Zenia Stampe.

I virkeligheden er der tre parter, som er dybt uenige, for Trykkefrihedsselskabet tager mindst lige så meget afstand fra Danskernes Part, som Zenia Stampe gør, fordi Trykkefrihedsselskabet trækker nazikortet imod Danskernes Parti.

For at undgå misforståelser så er Trykkefrihedsselskabet og Zenia Stampe selvfølgelig også dybt uenige.